Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Har fått et irriterendes problem de siste ukene. Gamle ord i ordlisten ser ut til å forsvinne, og jeg må legge de inn igjen. Noen av de lar seg aldri lagre, slik at jeg må stave de på nytt hver gang :thumbdown:

Noen andre som har opplevd/opplever dette, og kanskje har noen løsning?

 

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Det er helt utrolig at det ikke finnes noen app som lar deg redigere ordlisten! Det finnes jo masse utrolige ord i den listen som ikke engang er forståelige!! Kunne gjerne også vært en funksjon hvor man kan bestemme hvilke ord som skal vises først, når man blar i alternativer...

Kanskje det er en Symbian guru her, som kan lage et slik program? ;)

 

Ingen som opplever det samme som meg? Har opplevd det med Symbian telefoner tidligere og, så lurer på om det kan være et Symbian problem :hmm: Dette bruker forøvrig etter en god tids bruk...

Har funnet t9 filen(med mindre det er en del av t9 filen(e)) med hacken og kopiert den ut fra z, problemet er dog endring av filen og skrive den til rom'en..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har hatt problemer med 'Mail for Exchange' i det siste? Lurer på om enten n-gage, eller v21 har kødda det til...

 

Jeg bruker Mail for Exchange daglig og det fungerer som det skal med v21. Ved hver FW-oppdatering må oppsettet vedlikeholdes. Passordet til mailserver og sertifikatet forsvinner, og må legges inn igjen.

Lenke til kommentar
Har fått et irriterendes problem de siste ukene. Gamle ord i ordlisten ser ut til å forsvinne, og jeg må legge de inn igjen. Noen av de lar seg aldri lagre, slik at jeg må stave de på nytt hver gang :thumbdown:

Noen andre som har opplevd/opplever dette, og kanskje har noen løsning?

 

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Det er helt utrolig at det ikke finnes noen app som lar deg redigere ordlisten! Det finnes jo masse utrolige ord i den listen som ikke engang er forståelige!! Kunne gjerne også vært en funksjon hvor man kan bestemme hvilke ord som skal vises først, når man blar i alternativer...

Kanskje det er en Symbian guru her, som kan lage et slik program? ;)

 

Ingen som opplever det samme som meg? Har opplevd det med Symbian telefoner tidligere og, så lurer på om det kan være et Symbian problem :hmm: Dette bruker forøvrig å skje etter en god tids bruk...

 

 

Dette er du ikke alene om, sliter med det samme selv.. Utrolig irriterende når du må legge inn ordene på nytt hele tiden :thumbdown:

Lenke til kommentar
Har fått et irriterendes problem de siste ukene. Gamle ord i ordlisten ser ut til å forsvinne, og jeg må legge de inn igjen. Noen av de lar seg aldri lagre, slik at jeg må stave de på nytt hver gang :thumbdown:

Noen andre som har opplevd/opplever dette, og kanskje har noen løsning?

 

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Det er helt utrolig at det ikke finnes noen app som lar deg redigere ordlisten! Det finnes jo masse utrolige ord i den listen som ikke engang er forståelige!! Kunne gjerne også vært en funksjon hvor man kan bestemme hvilke ord som skal vises først, når man blar i alternativer...

Kanskje det er en Symbian guru her, som kan lage et slik program? ;)

 

Ingen som opplever det samme som meg? Har opplevd det med Symbian telefoner tidligere og, så lurer på om det kan være et Symbian problem :hmm: Dette bruker forøvrig å skje etter en god tids bruk...

 

 

Dette er du ikke alene om, sliter med det samme selv.. Utrolig irriterende når du må legge inn ordene på nytt hele tiden :thumbdown:

 

Jeg har sett litt på nettet og ser at det er guider for å resette ordlista ved å slette ei fil, evt. redigere den. Tror jeg skal gjøre det. Må riktignok legge inn nye ord på nytt, men da skal de forhåpentligvis forbli lagret - ihvertfall en stund ;)

 

Jeg har også til gode og oppgradere til nyeste FW, så det er jo en mulighet også :)

Lenke til kommentar

Ja, da tok min N95 kvelden :( Displayet begynnte å flimre/blinke for så å gå helt i svart. Kjøpte den for nøyaktig et år siden og den har vært godt brukt, for å si det sånn. Har ikke hatt problemer med den, før nå. Har oppdatert den når oppdateringer har har vært tilgjenglige. Slidern har kun litt antydning til slark. I det siste har og høre høytaleren skurret litt, sånn at det var tidvis vanskelig å høre den du snakket med. Har brukt gps'n mye, og den har funket upåklagelig. Nå er den på sevice. Håper de fikser den fort, for dette er uten tvil den beste telefonen jeg har hatt, (og jeg har hatt mange) og jeg savner den.

 

Lurer litt på om det var shake sms som tok knekken på telefonen. Tidvis mye risting ;)

Lenke til kommentar

Tragisk....

Min N95 har fungert helt topp! Men nå i de siste dagene har det begynt å skurre i høytaleren når jeg snakker...

Vi snakker sikkert garantijobb, det er under et år siden jeg kjøpte den. Men er liten lysten på mange uker uten telefon. For byttetelefonen som butikken tilbyr er jo ingenting verdt, mangler jo kalender, e-post, kontakter osv...

 

Noen som har vært borti problemet, mulig å få til en rask løsning på det?

Lenke til kommentar
Tragisk....

Min N95 har fungert helt topp! Men nå i de siste dagene har det begynt å skurre i høytaleren når jeg snakker...

Vi snakker sikkert garantijobb, det er under et år siden jeg kjøpte den. Men er liten lysten på mange uker uten telefon. For byttetelefonen som butikken tilbyr er jo ingenting verdt, mangler jo kalender, e-post, kontakter osv...

 

Noen som har vært borti problemet, mulig å få til en rask løsning på det?

 

Dette er en velkjent feil som Nokia dekker kostnadsfritt. Jeg har også opplevd dette. Litt avhengig av hvor du bor, men her i Oslo har man en bedrift som heter Zodiac som fikser dette. Dette kan du ta på drop-in, men da koster det 300,- elns for å "snike i køen".

Lenke til kommentar
Dette er en velkjent feil som Nokia dekker kostnadsfritt. Jeg har også opplevd dette. Litt avhengig av hvor du bor, men her i Oslo har man en bedrift som heter Zodiac som fikser dette. Dette kan du ta på drop-in, men da koster det 300,- elns for å "snike i køen".

 

Høres bra ut.. Noen slike bedrifter i Trondheimsområdet?

Lenke til kommentar
Dette er en velkjent feil som Nokia dekker kostnadsfritt. Jeg har også opplevd dette. Litt avhengig av hvor du bor, men her i Oslo har man en bedrift som heter Zodiac som fikser dette. Dette kan du ta på drop-in, men da koster det 300,- elns for å "snike i køen".

 

Høres bra ut.. Noen slike bedrifter i Trondheimsområdet?

det som flere mener kan fikse problemet er å "suge" hardt til på høytaleren da den har detti litt ut av posisjon..

Lenke til kommentar

Bahh.. satt og skreiv på ei melding på min kjære N95 i går då den plutseleg slutta å reagere. Tenkte at ein restart kanskje kunne hjelpe, men når eg slo den på igjen var skjermen berre svart utanom av og til då heile skjermen blei dekka av "snø". Telefonen ser ut til å virke normalt, har klart å sende melding, men skjermen er heilt svart, kan virke som om skjermen ikkje har kontakt med resten av telefonen. Nokon som har opplevd dette? Kanskje det er noko eg kan gjere for å fikse den?

 

Kjøpte telefonen over nett på elprice, nesten på dagen for eit år sidan, hadde håpt å kunne bruke den ei god stund til! Nokon som veit om eg berre kan levere den inn på ein elpricebutikk her i Bergen og få det fiksa?

Lenke til kommentar

Tenkte på hvor lenge den har holdt, føre den evnt går i stykker el noe. jeg kjøper mobiler hele tiden, og har masse liggende, så for meg så holder di ikke lenge føre di byttes ut. Så lurte på hvor lenge den levde føre den evnt har dødd ut. Jeg hadde noen Samsung mobiler før, som plutselig bare døde eller klikka sånn uten videre etter ca 7-8 mnd. Aldri hatt noen mobil lenger enn det føre den går i stykker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...