Gå til innhold

Crackdown - deres inntrykk av spillet?


mar1u5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting man kan gjøre (krever en del på agility) er å hoppe opp på venstre siden fra bygningen (sett forfra, der man ser den glass pyramiden), og så hoppe til bygget som er til venstre. Hopp på toppen av det så ser man et skille på bossbygningen. Mellom der ligger det en inngang. Den veien brukte jeg hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Dreit i heisen, knuste en dør og hoppa til toppen! :D

 

Nå har jeg maksa ut agility; mangler bare 45 orbs

Har alt annet på lvl fire, bortsett fra bilskills.

8022691[/snapback]

 

Hvis dere snakker om siste bossen så kan man enkelt og greit hoppe fra en bygning ved siden av den han oppholder seg i og da er man nesten i toppen av bygningen:) Jeg har lvl 4 i alt, stoppet på 99 med 4 stjerner på jumping skills.

 

Utrolig lite folk som gidder å spille live når jeg søker etter quick match :(

Lenke til kommentar
En annen ting man kan gjøre (krever en del på agility) er å hoppe opp på venstre siden fra bygningen (sett forfra, der man ser den glass pyramiden), og så hoppe til bygget som er til venstre. Hopp på toppen av det så ser man et skille på bossbygningen. Mellom der ligger det en inngang. Den veien brukte jeg hvertfall.

8023019[/snapback]

 

Yep, rota meg bort der tidligere idag (hadde 3 i agility) da jeg bare skulle plukke opp en blå orb som lå der. :)

 

Forøvrig er jeg hekta på å finne orbs... ble kjempehappy da jeg fant den skjulte hulen på Los Muertos hvor det lå 5 blå orbs. Yummy! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Har fått spilt litt mer, og har kommet over et nytt frustrasjonsmoment - navigasjon. Såvidt jeg kan se, er det ikke mulig å sette en location som et GPS target, og får veiledning frem dit. Byen er relativt jalla bygd opp, så jeg sliter hver gang jeg skal klare å komme meg frem til noe som ikke ligger ved et supply point, og da spesiellt ting som ligger litt utenfor byen.

 

V

Lenke til kommentar
Dreit i heisen, knuste en dør og hoppa til toppen! :D

 

Nå har jeg maksa ut agility; mangler bare 45 orbs

Har alt annet på lvl fire, bortsett fra bilskills.

8022691[/snapback]

 

Hvis dere snakker om siste bossen så kan man enkelt og greit hoppe fra en bygning ved siden av den han oppholder seg i og da er man nesten i toppen av bygningen:) Jeg har lvl 4 i alt, stoppet på 99 med 4 stjerner på jumping skills.

 

Utrolig lite folk som gidder å spille live når jeg søker etter quick match :(

8023094[/snapback]

Alle bossene kan du dra til rett til bossen og skyte masse varmesøkende raketter, som du får fra shai gen, den kan du få hvis du dreper en som har den og tar den, alså i coop mode.

 

Alså du spiller med en som har den, også dreper du han og tar den og drar til supply point. Fikk den av MartinLande, ble enkelt etter det :p

 

Og ja, liite folk som gidder å spille.. Jeg har level 4 i alt untatt skytevåpen. Morsommere å sparke til folk. Bare legg meg til hvis du vil ;)

Gamertagen min er Bundy90

Lenke til kommentar
Fant en genial måte å levle firearms på: ha 4 stjerner på bil, velg sportsbilen fra Agency, få en gjeng pissed off og plafre alle gjengmedlemmene du møter med bilens maskingevær. Du får firearmspoeng med bilen.

8024280[/snapback]

Det hadde jeg faaktisk ikke tenkt på, takk! :wee:

 

Agility: Samle orbs i shai gen byen, alle sammen er verdt mye mer der og du får kjappere 4 stjerner.

 

Strength: Time trials også bare sparker du folk når du velger den første bossen.

 

Car skills: Kjøre på gjeng folk i den første byen, og de hitmans som kommer etter deg får du mer av, så kanskje skyte litt også kjøre på burde funke?

 

Explosives: Få tak i en bazooka(homing device) også skyter du gjengbiler osv.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Har fått spilt litt mer, og har kommet over et nytt frustrasjonsmoment - navigasjon. Såvidt jeg kan se, er det ikke mulig å sette en location som et GPS target, og får veiledning frem dit. Byen er relativt jalla bygd opp, så jeg sliter hver gang jeg skal klare å komme meg frem til noe som ikke ligger ved et supply point, og da spesiellt ting som ligger litt utenfor byen.

8023427[/snapback]

 

Alle biler har vel ikke GPS? :roll: Ihvertfall er GPS-navigasjon helt meningsløst hvis du ikke er i en bil (pga. det vertikale aspektet). Men skjønner at det kan være ønskelig med GPS når man kjører bil, ihvertfall før man har lært seg byene (samt studert kartet som følger med spillet). Det har uansett aldri vært noe savn for meg i dette spillet.

 

Men når det er sagt... det aller meste ligger jo ved supply points. Eneste er vel nord på Volk-øya, men det er jo to supply points på sør-øya som er nært uansett. Du vet også at du kan gå til et supply-point og deretter overføre deg selv til et vilkårlig annet (som du har tatt over)? Kloning er en kjekk teknologi. ;)

Endret av Brakara
Lenke til kommentar
Mitt inntrykk av Crackdown foreløpig er veldig bra! Sikkert spilt det godt over 10-15 timer allerede :) Men har allikevel ikke tatt alle bossene, koster meg istenfor :p

8024940[/snapback]

 

Heh, samme her. Sparte t.o.m. bossen på Tetris-docks til jeg hadde 4 stjerner agility (utrolig gøy å sprette rundt på det brettet). :) Sparer også hovedbossene til slutt, så dermed er ikke Los Muertos og Volk helt øde enda. Nå er det bare Shai-Gen igjen, men lurer på om jeg bør få opp kjøreferdighetene først... har bare to stjerner der. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Så hva skjer med Halo 3 beta? Når får man tak i den etter å ha kjøpt spillet?

8025720[/snapback]

Når Halo 3 betaen kommer, så vil et valg for denne, som pr. i dag er en grå knapp, bli gjort tilgjengelig på Crackdown sin meny. Dette betyr da at man må ha Crackdown DVD-en i 360-en for å kunne spille Halo 3 (såvidt jeg har fortstått).

 

Bungie har vel ikke offentliggjort en dato for når betatestinga skal begynne.

Lenke til kommentar
Kan man få rakettkaster av noen andre enn den ene bossen i Shai-Gen?

Jeg rakk rett og slett ikke å plukke opp våpnet før noen av de andre gjengmedlemmene sprengte det til langt pokker i vold. Jeg vil nødig begynne helt på nytt igjen.

8014821[/snapback]

 

lurer på nesten det samme, jeg har den ene rakettkastern, (hothead tror jeg den heter)

men den andre (firefly)?

 

hvis jeg skal prøve på body juggler så går det ikke med den siden den er for treg til å lade...

8014836[/snapback]

 

Det er vanlige thugs som har disse og.. ikke bare ene bossen. Jeg har begge rakettskyterene. Kom deg litt opp på takene så er det vanligvis en gjeng på 5-6

som står rundt om kring. Noen av de pleier å ha en rakettskyter :)

Lenke til kommentar
Når den kommer ut på Marketplace. Vær kjapp dog, den ligger ikke der til alle selv om du har fått betainvitasjon!

8025770[/snapback]

Hva snakker du om her? Alle som har betainvitasjon får laste ned, og spille. Ellers hadde man jo ikke fått invitasjon in the first place. Alle som får invitasjon til festen får feste.

 

Men festen varer jo i en begrenset periode, hvis det er det du mener. Har sett noen si at den varer fire uker, og noen har sagt to måneder. Det blir nok noe sånt.

Lenke til kommentar

Er crackdown vanskelig å få tak i i disse dager? Hadde tenkt å kjøpe det i dag (mandag), men elkjop.no sier at de er utsolgt fra min nærmeste butikk, samme med SpaceWorld. Det er dog oppdatert for 2 dager siden, så jeg lurer på om noen vet om de har fått inn flere spill, eller noen steder i Oslo man kan få tak i Crackdown?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...