Gå til innhold

Crackdown - deres inntrykk av spillet?


mar1u5

Anbefalte innlegg

Så ikke en tråd om crackdown FULL VERSJON her enda, så...Her er min! :)

 

Løp ut og kjøpte crackdown i går, etter å ha sett meg lei av tidsbegrensningen på demo'en. Fikk klemt inn litt over 4 timer spill, og inntrykkene jeg sitter igjen med så langt er:

 

Spillet er større enn jeg trodde. Så for meg bare 3 øyer, men det er også lagt inn noen mindre inne i mellom + noen små "utstikkere". Veldig positivt! De andre områdene (shai-gen, volk) har ogstå mye større/høyere byggninger.

 

Startet først på midterste vansklighetsgrad, men gikk fort over til letteste. LOS MUERTOS er "piece of cake". Du leker deg igjennom den gjengen. Men VOLK og SHAI-GEN er større utfordringer. Når det plutselig er 10 stykker rundt på forskjellige hus tak, og nesten alle har raketter og bombekaster - da får du litt å gjøre. Midterste vansklighetsgrad ble for meg mer "jobb" enn gøy.

 

Lest en del kritikk av musikken i spillet, men må si meg sterk uenig. Mye fete låter.

 

Det mest negative jeg egentlig har og si om spillet er at det er for lett og oppgradere evnene dine. Allerede har jeg full agility, full styrke, fult på eksplosiver, 4 stjerner i våpen og rett før 4 stjerner i bilkjøring. Skulle gjerne sett at det trengtes mer utforskning og finne flere orbs før man ble så sterk. Mister en del av motivasjonen for å finne orbs så tidlig i spillet.

 

Gøy? JA! Men det blir nok som det står i de aller fleste reviews av spillet: når du er ferdig med alle boss'ene og har oppgradert alle evnene til fult - da blir det fort litt kjedelig. Håper at kommende downloadable content blir nye oppdrag + mer ting og finne gjemt unna rundt i byene...

Endret av mar1u5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk spillet i går jeg også. Digget demoen og fullversjonen er enda bedre såklart men nå har jeg drept alle bossene så nå gjennstår det bare å få driver skillen min på fullt så er alle kreftene mine fullt utviklet også. Mangler en del orbs enda men finner de nok snart ;) Bortsett fra at det var et veldig kort spill så synes jeg det er utrolig morsomt å spille det og det blir enda morsommere når man spiller coop :)

Lenke til kommentar
burde jeg kjøpe dette spillet eller burde jeg heller spare penga til ps3?  :ermm:  :hmm: har 700kr ganske godt igang med sparinga...

8005725[/snapback]

 

Det får du virkelig bestemme selv. Men jeg personlig hadde stappet pengene i lommen, kjørt til nærmeste butikk og kjøpt.

 

Crackdown er etter min mening utrolig bra.

Lenke til kommentar
Fikk spillet i går jeg også. Digget demoen og fullversjonen er enda bedre såklart men nå har jeg drept alle bossene så nå gjennstår det bare å få driver skillen min på fullt så er alle kreftene mine fullt utviklet også. Mangler en del orbs enda men finner de nok snart ;) Bortsett fra at det var et veldig kort spill så synes jeg det er utrolig morsomt å spille det og det blir enda morsommere når man spiller coop :)

8005711[/snapback]

 

Alle review's ute på nett nevnte akkurat samme ting: at spillet er kort. Derfor tar jeg min søte tid med spillet. Ved angrep av boss'er o.l kjører jeg litt taktikk med sniper oppe i fjellsiden, før jeg går inn med "the big guns" og lignende. Utforsker landskapene, tester alle bilene osv osv. Har det bak i hodet hele tiden at spillet er kort, men jeg har ikke lyst til at det skal "slutte".

Lenke til kommentar

Nei, du er slapp. :)

 

Er max skill i en evne i fullversjonen mer enn max skill i demoen?

 

4 stjerner var vel maks i demoen og da mener jeg å huske at man kunne hoppe 30 fot og løfte 10 tonn.

 

Hva skjer når man har drept kingpinen i en bydel? I demoen mener jeg å huske at når man drepte en general så forsvant alle folkene på den delen av øya. Dersom det ikke er fiender igjen så er det vel ikke så artig å tulle rundt i spillet etter at man har makset alt? Eller slutter spillet rett og slett når man har drept alle bossene?

 

Finnes det flere modes å spille i? Versus f.eks :love: ? Eller en mode der man starter med fullt på alle abilities og kan roame fritt rundt i byen?

 

Kort sagt, er det noen positive forskjeller fra demoen? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...