Gå til innhold

Crackdown - deres inntrykk av spillet?


mar1u5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spilt sikker 8 timer med en kompis nå. Det er så sykt gøy, sprenge, slå, sparke, hoppe gjøre masse tull hele tiden. Åh spenningen og morra slutter aldri!! :D

8027013[/snapback]

 

Enig, utrolig kult spill! Merka at en del av "suget" forsvant når jeg hadde maksa ut kjøring og hopping, men det er fortsatt veldig, veldig gøy. Har fortsatt Shai Gen og Volk igjen å utrydde, og masse achievements jeg ennå ikke har fått. Pluss alle orbs'ene da... :dribble:

 

Kaiuss :love: Crackdown

Lenke til kommentar

haha det som var gøy var at jeg fikk 3 stjerner på styrke. Å når jeg og kompisen hadde klatra opp på en høy byggning skulle han vise meg noe. Så han stod på kanten og fyrte av rakketer på folk langt der nede.

 

Så sa jeg "Du bare stå der, skal vise deg en ting" Gikk bort og sparka han så det holdt av taket, og så han dalte langt langt ned :love:

 

im loving it!

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
haha det som var gøy var at jeg fikk 3 stjerner på styrke. Å når jeg og kompisen hadde klatra opp på en høy byggning skulle han vise meg noe. Så han stod på kanten og fyrte av rakketer på folk langt der nede.

 

Så sa jeg "Du bare stå der, skal vise deg en ting" Gikk bort og sparka han så det holdt av taket, og så han dalte langt langt ned  :love:

 

im loving it!

8028659[/snapback]

Hehe, been there done that! :!:

Lenke til kommentar
haha det som var gøy var at jeg fikk 3 stjerner på styrke. Å når jeg og kompisen hadde klatra opp på en høy byggning skulle han vise meg noe. Så han stod på kanten og fyrte av rakketer på folk langt der nede.

 

Så sa jeg "Du bare stå der, skal vise deg en ting" Gikk bort og sparka han så det holdt av taket, og så han dalte langt langt ned  :love:

 

im loving it!

8028659[/snapback]

Hmmm god ide :D

 

Klar for mer coop idag Kaiuss?

 

PS!! Lenge siden jeg har hatt det så morro med ett spill på leeeenge. Smile-faktoren er høy for å si det mildt.

 

Er det forøvrig noen som vet hvordan jeg kan komme meg opp på den høyeste bygningen i Shai-gen området? JEg har 4stjerner på hopping men fatter ikke hvordan jeg skal komme meg opp dit. Sitter fast i 2-3hopps avstand fra toppen tipper jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
haha det som var gøy var at jeg fikk 3 stjerner på styrke. Å når jeg og kompisen hadde klatra opp på en høy byggning skulle han vise meg noe. Så han stod på kanten og fyrte av rakketer på folk langt der nede.

 

Så sa jeg "Du bare stå der, skal vise deg en ting" Gikk bort og sparka han så det holdt av taket, og så han dalte langt langt ned  :love:

 

im loving it!

8028659[/snapback]

Hmmm god ide :D

 

Klar for mer coop idag Kaiuss?

 

PS!! Lenge siden jeg har hatt det så morro med ett spill på leeeenge. Smile-faktoren er høy for å si det mildt.

 

Er det forøvrig noen som vet hvordan jeg kan komme meg opp på den høyeste bygningen i Shai-gen området? JEg har 4stjerner på hopping men fatter ikke hvordan jeg skal komme meg opp dit. Sitter fast i 2-3hopps avstand fra toppen tipper jeg.

8029383[/snapback]

 

tror ikke det går?, siden man må ta heisen inne i bygget for å komme opp...

Lenke til kommentar
tror ikke det går?, siden man må ta heisen inne i bygget for å komme opp...

8029406[/snapback]

Aha var noe slikt jeg fryktet. Det er nemlig komplett umulig å ta tak i noe på toppen der som gjør at man kan hoppe videre.

 

Jeg har ikke tatt bossen i den bygninga så visste ikke at det var en heis, men det forklarer det meste egentlig.

 

Jaja får spare det til jeg bestemmer meg for å bry meg litt om "historien" i spillet da..

 

Blitt helt hekta på å komme meg helt opp på toppen av de høyeste bygningene :love:

Lenke til kommentar
Det er hidden orbs på toppene til shai gen bygningene da, og masse inni alle boss bygningene.

8029543[/snapback]

Regnte med det ja.. Men har bare knertet 4-5 sånne mini-bosser til nå fordi jeg tilfeldigvis har havnet på stedet der de befant seg og måtte skyte meg unna problemer :D

 

Har ikke begynt å spille selve historien i spillet enda. Har konsentrert meg om å få 4stjerner på alt og leking i coop. Mangler bare siste stjerna på skyting nå og etter den så vurderer jeg nok om jeg skal ta historien eller om jeg for første gang skal gå bevisst etter achivements. Dette spillet er det første spillet som har fått meg til å ta achivements med vilje. Er jo sjefsmorro mange av achivementsene :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+19283741
haha det som var gøy var at jeg fikk 3 stjerner på styrke. Å når jeg og kompisen hadde klatra opp på en høy byggning skulle han vise meg noe. Så han stod på kanten og fyrte av rakketer på folk langt der nede.

 

Så sa jeg "Du bare stå der, skal vise deg en ting" Gikk bort og sparka han så det holdt av taket, og så han dalte langt langt ned  :love:

 

im loving it!

8028659[/snapback]

Hmmm god ide :D

 

Klar for mer coop idag Kaiuss?

 

PS!! Lenge siden jeg har hatt det så morro med ett spill på leeeenge. Smile-faktoren er høy for å si det mildt.

 

Er det forøvrig noen som vet hvordan jeg kan komme meg opp på den høyeste bygningen i Shai-gen området? JEg har 4stjerner på hopping men fatter ikke hvordan jeg skal komme meg opp dit. Sitter fast i 2-3hopps avstand fra toppen tipper jeg.

8029383[/snapback]

 

tror ikke det går?, siden man må ta heisen inne i bygget for å komme opp...

8029406[/snapback]

 

Man må ikke ta heisen for å komme seg opp. Hvis det er noen som fortsatt sliter med det kan jeg vise dere hvordan man kommer seg opp, bare legg meg til:

ii millenium ii

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg får ikke spilt co-op. Det går ikke ann å trykke på den... Må jeg ha gullmedlemskap eller noe? Står ikke noe om det!

 

Hjelp!

8226475[/snapback]

 

Du må ha gullmedlemskap for å spille online.

Det skal stå bak på coveret.

Endret av Jaqu711
Lenke til kommentar
jeg får ikke spilt co-op. Det går ikke ann å trykke på den... Må jeg ha gullmedlemskap eller noe? Står ikke noe om det!

 

Hjelp!

8226475[/snapback]

 

Du må ha gullmedlemskap for å spille online.

Det skal stå bak på coveret.

8226497[/snapback]

Det står når du kjøper Live at man må ha Gull-medlemskap for å faktisk spille med andre folk online, mens silver bare tilbyr alt det andre som live gjør.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Bumper denne så vidt jeg.. :)

 

Nå har tiden kommet til at jeg vurderer Crackdown, også.. og, lurte litt på om folket ville anbefale spillet nå, nå etter at all hypen og førsteinntrykkene har lagt seg.. !?

 

Takker! :)

8512514[/snapback]

Ja, om du ikke har noe annet i kikkerten så. Tilgang til Halo 3 beta følger med enda så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Bumper denne så vidt jeg.. :)

 

Nå har tiden kommet til at jeg vurderer Crackdown, også.. og, lurte litt på om folket ville anbefale spillet nå, nå etter at all hypen og førsteinntrykkene har lagt seg.. !?

 

Takker! :)

8512514[/snapback]

Ja, om du ikke har noe annet i kikkerten så. Tilgang til Halo 3 beta følger med enda så vidt jeg vet.

8512528[/snapback]

 

Er du sikker på at det følger med ennå? Det var jo i første omgang den første sendinga som inneholdt betatilgang..

 

Jeg angrer iallefall ikke på at jeg kjøpte spillet. Var verd alle pengene=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...