Gå til innhold

Crackdown - deres inntrykk av spillet?


mar1u5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp fant ut nå at når du sikter på biler, mennesker you name it. Så kommer det opp et lite bilde ved siden av som hviser hvor du sikert på det menneske og hvor du kan sikte. Alltid gøy og skyte våpne vekk fra en boss :p

 

Jeg synes dette var veldig morsomt, ser at jeg kan kansje spiller fort igjennom dette men en venn så da driver jeg heller og samler orbs og slikt.

 

Det diggeste er og stå på toppen av en byggning og se mot himmelen. Sola og skyene ser magiske ut :love:

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Aight, hvordan i svarte svingende satan kommer man seg til siste bossen? Sitti en time å prøvd å klatre opp det tårnet!

8014039[/snapback]

Du må gå inn i en dør nederst, og fighte mange gjengmedlemmer og så ta en heis inni der.

 

Jeg finner ikke ut hvordan man kommer inn til han Volk bossen jeg, som er i Oil refinery'et.. han er inne i en bygning med vinduer så man kan se han, men jeg finner ingen vei inn ?!?

8014245[/snapback]

Du må finne noen sånne kontrollpanel (De er merket med en "!" på HUD'en din når du er nær nok) og så skyte dem. Det er tre panel, og når du har sprengt tre av dem, så er bossen på taket. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Omhandler slutten på Crackdown, Story:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

hvordan tolket du det?, er det sånn at The Agency egentlig står bak alt dette?

er de egentlig bad guys, og vill ta over alt?

det kommer jo tydligvis Crackdown 2, kanskje det handler om å knekke The Agency?

hadde ivherfall vært en kul vri at du jobber for slemme folk, uten at du vet det.

man får et inntrykk at man gjør noe godt med og rydde opp i byen, men blir det egentlig bedre?

Lenke til kommentar

Joda

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Agency har sponset alle for å få befolkningen til å godta en total kontroll over de slik at de skal føle seg trygge, en ganske overraskende slutt. Likte den faktisk. Vet ikke om det er så "tydelig" at det kommer en 2er, men de har iallefall lagt det bra til for en oppfølger. Lurer på om man skal være ond eller god da...
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Kan man få rakettkaster av noen andre enn den ene bossen i Shai-Gen?

Jeg rakk rett og slett ikke å plukke opp våpnet før noen av de andre gjengmedlemmene sprengte det til langt pokker i vold. Jeg vil nødig begynne helt på nytt igjen.

8014821[/snapback]

 

lurer på nesten det samme, jeg har den ene rakettkastern, (hothead tror jeg den heter)

men den andre (firefly)?

 

hvis jeg skal prøve på body juggler så går det ikke med den siden den er for treg til å lade...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...