Gå til innhold

Crackdown - deres inntrykk av spillet?


mar1u5

Anbefalte innlegg

Sinnsykt bra spill, du kan gå helt bananas med våpen eller store lastebiler får hjerte mitt å fryde av. Blir jo helt revet med ved å samle opp Agility orbs og Hidden orbs

 

Grafikken er jo rålekker spør du meg :cool:, spesielt biler og områdene er jo detaljrike :D . Himmelen tar nesten pusten fra meg, jeg tenker slikt: er dette virkelig en Xbox 360 som leverer så bra spill og ja det er nesten verdt en Xbox 360 alene

 

Gogogogo Crackdown :dribble:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Kjøpte spillet tidligere i dag, og fikk vel spilt en rundt to-tre timer. Så langt klarer jeg å finne to skuffelser: Historien, eller mangelen på sådan. Jeg savner cutscenes allà GTA eller Saints Row. Her er det bare å fly fra en boss til en annen, uten spesiellt mye mellom.

 

Lock-on aim-funksjonen - denne treffer langt oftere på biler og døde (dvs. fiender som stuker seg gjennom en dødsanimasjon) enn faktiske fiender, noe som gjør at man ofte må jobbe mye før man klarer å sikte seg inn på rett person.

 

Av positive ting å trekke frem, så må fysikken helt klart nevnes, denne er stor morro å leke med, grafikken er også gjevnt over pen, kombinert med en helsikes draw-distance og framerate.

 

Skal ikke gjøre meg opp noe inntrykk helt ennå, men det virker iallefall smågøy.

Lenke til kommentar
Bilstyringa suger også, det er fett når man kan slædde bortover i svingene, men det kan man ikke i Crackdown :(

Bilen bare bremser opp og svinger litt.

8018724[/snapback]

 

Da kan du ikke å kjøre bilene, eller bruker feil bil. Flere av "sportsbilene" i crackdown kan du kaste sidelengs igjennom svingene ganske så lett. Full gass, napp litt i brekket og på gassen igjen så er du i gang ;)

Lenke til kommentar
Aight, hvordan i svarte svingende satan kommer man seg til siste bossen? Sitti en time å prøvd å klatre opp det tårnet!

8014039[/snapback]

Du må gå inn i en dør nederst, og fighte mange gjengmedlemmer og så ta en heis inni der.

 

Sorry ass, men det blir som å si; du må bare gå dit, også slåss, og kjøre bilen bort til det stedet. :!:

 

Om noen kunne tenkt seg å hjelpe meg å finne veien på co-op; D3D Boffen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Kan man velge/lage egen character i spille, eller MÅ man være han duden som er på stort sett alle bilder?

8021628[/snapback]

 

man kan velge mellom 10+ stk er det vell

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Det som mange kanskje ikke vet om er at hvis en venn av deg ikke har denne ekstra pakken så kommer det frem at du har en nyere/annen versjon en vennen din. En litt dum måte å skrive det på når versjonen er den samme, kun at du har denne ekstra pakken med flere skins..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...