Gå til innhold

TEST: MSI GeForce 8800 GTS 320 MB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morsomt å se at 320mb korte er så og si på kjøre med 640mb utgaven :)

Også så jeg noe jeg stussa over...

+ God ytelse

+ Meget god ytelse

hva med bare det siste?

7995404[/snapback]

 

Men det er bare OC versjonen som er oppe med 640mb ytelse. Derav min tidligere kritikk av artikkelen. Den skaper bare forvirring. Har du råd til OC versjonen, så kan du like godt kjøpe 640mb for samme pris.

Lenke til kommentar

Jeg får mitt i dag håper jeg, har et x900xt radeon fra før så jeg antar at jeg merker forskjell.

 

Deg jeg har bestillt er et standard kort, men det er vel bare å skru opp frekvensen litt selv.

 

Ikke nødvendig å la produsent gjøre slikt for en drøy 500 lapp? :no:

 

Trond

Lenke til kommentar

Simen1: Er 2 GB, var bare jeg som hadde glemt å føre det opp. Der hvor det står MSI... (uten OC) er alt på standard ja. Dette slik at man kan sammenligne litt mer direkte mot XFX-kortet.

 

Alle: Hvis man lurer på forskjellen mellom 8800 GTS med standard klokk er det bare å se på XFX-kortet versus MSI GeForce 8800 GTS 320 MB (Altså det kortet som ikke har noen OC Edition-endelse), er ikke det enkelt nok da?

 

Skal fikse opp i konklusjonen.

Lenke til kommentar

Nei, en DVI-HDMI-adapter er en rent passiv overgang. Det er ingen elektroniske komponenter som gjør noe med signalet i den. Adapteren fører bare pinner fra DVI-pluggen over til en annen plugg.

 

Nye skjermkort har HDCP på DVI-utgangen og da vil det ikke bli noe problem å bruke en adapter for å få HDMI med HDCP.

 

Det eneste man må huske på med slike adaptere er at DVI er kun til skjermbildet, mens HDMI er til både skjermbilde og lyd. Man får altså ikke lyd via TVens interne høytalere når man bruker en sånn overgang. Hvis man har koblet PCen til et stereoanlegg/snurrerundtanlegg så får man trolig mye bedre lyd enn fra de innebygde TV-høytalerene.

Lenke til kommentar
hadde likt å sett hvordan 2x8800gts 320mb er i forhold til 8800gtx 768mb (evt xfx sin Overklokkede 8800gtx)

 

det sankkes mye i disse dager om b¨de R600 og G90 OSV, tror ingenting i som kommer det nermeste halve året slår 2 slike GTS i sli til 5K :nei:

 

 

anngående dvi, hdmi og vga til TV prat har jeg dikutert dette rundt om kring og folk mener alltså at vga gir bedre bilde og er bedre til tv bruk en hdmi :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...