Gå til innhold

Hva vil skje med level 60 instancer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BWL dropper den beste trinketen i spillet for rogues/hunters/warriors/melee generelt. Bare så synd at det er mye arbeid for noe som kanskje ikke en gang dropper.

 

Konklusjon: Blizzard burde lage en level 70 versjon av Drakefang Talisman og putte den inn i spillet asap! :p

7964426[/snapback]

 

Blir nesten kvalm av å si at jeg har den på en alt som er spillt ~20timer på level 60 med :blush: .

Lenke til kommentar
Onyxia er vel ikke så vanskelig å 10 manne nå vel?

Noen i guilda tok 7 mann tror jeg . :p

7963562[/snapback]

 

det er easymode da... 3 er litt vanskeligere i allefal før

 

uansett jeg vil savne 60 instancer :( skal kanskje ta en slags tribute i bwl/mc elns xD just for fun (ooh happy days)

Lenke til kommentar

De to utsagnene motsier nødvendigvis ikke hverandre.

 

Mener å huske at det alltid har vært slik at bossene i end-game instancene scaler med den spilleren som er høyest level. Altså forblir de slik som de er i dag, men bossene scaler etter level 70 spillere istedet for level 60.

 

Dette er bare hva jeg mener å ha lest da :)

Lenke til kommentar
De to utsagnene motsier nødvendigvis ikke hverandre.

 

Mener å huske at det alltid har vært slik at bossene i end-game instancene scaler med den spilleren som er høyest level. Altså forblir de slik som de er i dag, men bossene scaler etter level 70 spillere istedet for level 60.

 

Dette er bare hva jeg mener å ha lest da :)

7977523[/snapback]

 

Tja.. jeg tror det er slik at bosser uansett level er 3 levler høyere enn deg. Så det er altså like stor sjangse for ragnaros å foreta crushing blow på en level 60 tank som en level 70. Tror det er det man mener med at instancer med bosser i scaler med level.

Lenke til kommentar
De to utsagnene motsier nødvendigvis ikke hverandre.

 

Mener å huske at det alltid har vært slik at bossene i end-game instancene scaler med den spilleren som er høyest level. Altså forblir de slik som de er i dag, men bossene scaler etter level 70 spillere istedet for level 60.

 

Dette er bare hva jeg mener å ha lest da :)

7977523[/snapback]

 

Tja.. jeg tror det er slik at bosser uansett level er 3 levler høyere enn deg. Så det er altså like stor sjangse for ragnaros å foreta crushing blow på en level 60 tank som en level 70. Tror det er det man mener med at instancer med bosser i scaler med level.

7977768[/snapback]

Ok. Så hvilke instancer scaler med level da? Naxx, BWL, MC, AQ40? AQ20 og ZG? Flere?

Lenke til kommentar
De to utsagnene motsier nødvendigvis ikke hverandre.

 

Mener å huske at det alltid har vært slik at bossene i end-game instancene scaler med den spilleren som er høyest level. Altså forblir de slik som de er i dag, men bossene scaler etter level 70 spillere istedet for level 60.

 

Dette er bare hva jeg mener å ha lest da :)

7977523[/snapback]

 

Tja.. jeg tror det er slik at bosser uansett level er 3 levler høyere enn deg. Så det er altså like stor sjangse for ragnaros å foreta crushing blow på en level 60 tank som en level 70. Tror det er det man mener med at instancer med bosser i scaler med level.

7977768[/snapback]

Ok. Så hvilke instancer scaler med level da? Naxx, BWL, MC, AQ40? AQ20 og ZG? Flere?

7982374[/snapback]

 

Jeg er muligens på tynn is nå, men scaling av bosser betyr ikke at de slår hardere, de vil slå like hardt relativt til level. F.eks 10k armor på level 60 er ~62% DR, mens 20k armor på level 70 er 'insert number' DR (ja si 50% da, har ikke kjøpt tbc så jeg aner ikke). Da vil bossen faktisk slå hardere på 70 enn på 60, i og med at bosser skal være 3 levler høyere enn deg uansett.

 

Men som sagt, jeg er på tynn is...

Lenke til kommentar
Naxx forblir ikke slik som den var på 60, denne instancen scaler slik at aetish og ashbringer ikke skal bli noe som alle har. Det at instancen scaler er at mobs i instancen stiller seg etter lvlen på spillerne som går inn. Gamle instances kan heller ikke utføres på heroic så langt...

7978095[/snapback]

 

Jojo, men om looten ikke forandres også vil det uansett ikke bli mange som gidder Naxx'Ramas seinere, rett og slett fordi man ikke gidder en vanskelig raid instance uten å få en belønning igjen for det.

At Ashbringer kan droppe tror jeg neppe er en god grunn til at et guild skal kaste bort flere måneder i strekk for at én i guildet kanskje får den etter stund.

Det er egentlig synd at Blizzard ikke har gjort noe med de gamle raid instancene enda... de har tross alt lagt ned mye arbeid i dem, og om de hadde vært like attraktive på level 70 så hadde jo innholdet i spillet blitt betraktelig økt, uten at Blizzard måte jobba dag og natt for å komme opp med noe nytt.

Per i dag er jo ærlig talt endgame-innholdet i spillet omtrent like lite, bare med fresht nytt utseende, ny instancer og andre drops.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...