Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, karakteren Chuck er koselig han, men som fredrik sa, blir bra irritert over valgene hans innimellom. Morgan, Casey & Jeff er uten tvil de morsomste(I den rekkefølgen). Drikke-buksene til Jeff var fantastisk :p

Og i The Wire er uten tvil Bubbles favoritten.

Skrevet

Det er sånn ok, går ikke glipp av stort hvis du ikke ser den. Men greit hvis du trenger noe nytt å se.

Men hadde jeg vært deg hadde jeg prioritert å se Sons of Anarchy istede hvis du vil ha litt spenningsdrama..

Skrevet

Liten advarsel angående The Wire; serien er meget "treg" i forhold til tilsvarende serier. Den bruker mye lengre tid på og bygge opp karakterene, som i og for seg er en god ting, men som kanskje ikke faller i smak for alle.

I tillegg er det narc/cop/badguy engelsk som til tider kan være vanskelig å få med seg, så anbefaler sterkt under-teksting.

Har selv sett bare sesong 1, som var ok++, men avventer resten til jeg får kjøpt de på BluRay.

Skrevet
Liten advarsel angående The Wire; serien er meget "treg" i forhold til tilsvarende serier. Den bruker mye lengre tid på og bygge opp karakterene, som i og for seg er en god ting, men som kanskje ikke faller i smak for alle.

I tillegg er det narc/cop/badguy engelsk som til tider kan være vanskelig å få med seg, så anbefaler sterkt under-teksting.

Har selv sett bare sesong 1, som var ok++, men avventer resten til jeg får kjøpt de på BluRay.

Er helt enig. Tar litt tid å komme seg inn i serien, men synes dette bare styrker den enda mer. Og som du sier, engelske subs er et must.

Vet du om alle sesongene er ute på BluRay btw?

Skrevet
Det er sånn ok, går ikke glipp av stort hvis du ikke ser den. Men greit hvis du trenger noe nytt å se.

Men hadde jeg vært deg hadde jeg prioritert å se Sons of Anarchy istede hvis du vil ha litt spenningsdrama..

Sons of Anarchy har eg følgt med sidan dag 1. :)

Skrevet

"Farmen er en norsk reality-tv-serie som gikk første gang på TV 2 høsten 2001. Videre har serien gått høsten 2003, 2004, våren 2007 og våren 2008."

fra wiki.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...