Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Jeg gjorde dette her en dag på grunn av Ron Swanson. Var med noe laks på den lokale Remaen i lunsjen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=GXhJPey3i_A

 

Måtte Nick Offerman få en Emmy-nominasjon i år, og ikke bare de klovnene fra Modern Family nærmest. Fint om for eksempel Max Greenfield og Nick Offerman kommer inn i kategorien så noe nytt kommer ditt. Adam Scott i mannlig hovedrolle i komiserie hadde også vært ganske velfortjent og friskt for kategorien. Community er sjanseløse i å ende opp i Emmy`ene i år igjen, morsomt at Whitney får mere Emmy-push av NBC enn Community.

 

Jim Rash er den som har mest sjanse, og allikevel en liten sjanse for å bli nominert til en Emmy av skuespillerne på serien nå. Gjett hvorfor.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og det faktum at en sesongavslutning er spennende spoiler noe for deg? I så fall tror jeg du bør gå over til russiske romaner fra 1880-tallet. Da er du sikret å aldri bli utsatt for spenning igjen.

 

Jeg velger å tro at du skjønte hva jeg antydet. Nå kjenner jeg riktignok ikke til noen russiske romaner fra 1880-tallet, men jeg har noen av Dostojevskijs romaner liggende, og jeg gleder meg til å lese dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oscaren hans. :p

 

Njaa, tror nok Angelina-posituren trumfer den :p

 

Sånne morsomheter har ingenting å si når det kommer til en prisutdeling som Emmys. Hvis ikke ville isåfall Parks And Rec, Louie og Community hatt litt rikere med nominasjoner. :p

 

Emmy-velgerne elsker å prise Oscar-vinnere.

Lenke til kommentar

Og det faktum at en sesongavslutning er spennende spoiler noe for deg? I så fall tror jeg du bør gå over til russiske romaner fra 1880-tallet. Da er du sikret å aldri bli utsatt for spenning igjen.

 

Jeg velger å tro at du skjønte hva jeg antydet. Nå kjenner jeg riktignok ikke til noen russiske romaner fra 1880-tallet, men jeg har noen av Dostojevskijs romaner liggende, og jeg gleder meg til å lese dem.

 

Brødrene Karamasov ble utgitt i 1880, men poenget 1880-tallet er ikke Dostojevski, men hans etterfølgere. De skrev nemlig like langt, like utbredt og like detaljert, men glemte at de faktisk måtte ha et poeng med romanen. Men du får tro hva du vil.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Lyst på litt HBO humor, så skal starte å se på Girls nå, og så blir det å prøve seg på Eastbound & Down når Girls er ferdigsett. Litt skeptisk til Eastbound da jeg ikke er veldig stor fan av Danny McBride. Kan jo endre seg kjapt om den serien faller i smak.

Lenke til kommentar

En ting som skal sies er at Gaumont International Television er noe av det friskeste av produktselskapene i den amerikanske tv-industrien i dag. Spesielt nå som studioene stort sett er produksjonselskaper som satser fullt bare på sitcoms om dagen. Nå jobber produksjonselskapet og Nicolas Winding Refn med en tv-utgave av Barberella.

 

Om det er blir bra er et annet spørsmål. Men friskt, uten tvil. Yeah for Nicolas Winding Refn, en av de bedre regissørene vi har i Skandinavia.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...