Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Sali eg er så drittlei spoiler mas. Hvor vanskelig skal det være å forstå dette???

 

Maury gjorde en feil. OK.

 

Zeke siterer feilen. FJERN DEN!

iL som klager på feilen, SITERER FEILEN? Helt borte mann? Fjern nå den da!

 

MajorOlav: Før du fatter og begriper reglene for denne tråden kan du kutte ut den latterlige kveruleringen og i tillegg spoile samme tingen en gang til! EVT: Dra deg ut av denne tråden og kutte ut å ødelegge opplevelsen for folk som ikke sitter dag ut og dag inn og leser om hva som skal skje i seriene de følger.

 

Makan.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har sett miniserien Carlos the jackal? Den skal vel vere ekstremt bra.

er det denne denne du tenker på?

jeg likte ihvertfall serien godt. litt rart å tenke på hvor mye terror det var i europa på 70 og 80 tallet iforhold til idag. man får følelsen at det var værre før.

uansett vel verdt å se, også mange kjente hendelser som vi får ta del i, så lærer man litt historie samtidig og.

Lenke til kommentar
Noen som er enige/uenige?

Jeg synes den er veldig god, er veldig imot religion så jeg liker spesielt godt måten de tolker religion og får det til å passe inn i serien, kommer ikke til å nevne noe spesifikk grunnet mulige spoilers. Skal si meg enig i at den har forandret mye på seg de siste sesongene, på godt og vondt, men er forsatt glad i den og føler den er mye bedre enn enkelte andre serier som er ute og går.

 

Se på det slik, 6 sesonger der hver eneste episode gikk ut på en ny type monster/tidligere møtt monster hadde det blitt ganske kjedelig i lengden, så jeg synes at det er bra de fikk mer av historien til å omhandle Winchester brødrene, men føler også at det er blitt litt mye som skjer bare på grunn av dem, vendettaer fra tidligere folk/"ting" de har møtt osv.

 

Jeg tror jeg leste et sted at serieskaperne skulle prøve å gjøre den litt likere slik den var i begynnelsen, dra fra sted til sted og finne monstere isteden for at det bare var plot hele tiden, og jeg synes de har klart det litt om du sammenligner sesong 5 og 6.

 

Any thoughts?

Endret av Noobinator
Lenke til kommentar

Fant denne på nettet i dag, det er en liten melding fra Chuck Lorre(mannen bak Two And A Half-Men og The Big Bang Theory) rundt Charlie Sheen.

EDIT: Disse som kommer på slutten av episodene

 

CHUCK LORRE PRODUCTIONS, #329

I exercise regularly. I eat moderate amounts of healthy food. I make sure to get plenty of rest. I see my doctor once a year and my dentist twice a year. I floss every night. I've had chest x–rays, cardio stress tests, EKG's and colonoscopies. I see a psychologist and have a variety of hobbies to reduce stress. I don't drink. I don't smoke. I don't do drugs. I don't have crazy, reckless sex with strangers.

 

If Charlie Sheen outlives me, I'm gonna be really pissed.

Endret av Maury
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bah. Jeg synes Supernatural har blitt så kjedelig. Er liksom ikke interessert i å følge med lenger. Og det var jo en av mine favorittserier.

 

Noen som er enige/uenige?

 

Tja, jeg fulgte mye med på det før. Nå venter jeg heller til hele sesongen er ferdig med å se alt istedenfor en og en episode eller med mindre jeg ikke har noe annet å følge med på. Føler det blir for litt for mye repetisjon innimellom det hele.

Lenke til kommentar

Jepp. Er det som er planen såvidt jeg forstår. Kan bli interessant om det gjøres riktig, men ser helst at de kjører en "vanlig" serie med 40 minutters episoder. Er en The Confession er et prosjekt han skal fullføre før innspillingen av 24-filmen begynner om 7-8 måneder.

Lenke til kommentar

Skjer med at Mario Lopez fremdeles er på tv-skjermen...

 

Gøy at de sier esklusiv på den videoen, når EW(eller noen andre) la den ut i forrige måned. Som jeg posta noen sider bak.

__________________________

 

Jeffery Dean Morgan fra The Losers/Watchmen skal sansyneligvis spille hovedrollen i Magic City.

 

Grey's Anatomy alum Jeffrey Dean Morgan is in final negotiations to play the lead in Starz's upcoming 10-episode drama series Magic City. Set in Miami in the late 1950s-early 1960s, Magic City chronicles the collision of mobsters, politicians and entertainers at the first preeminent Miami hotel just as Fidel Castro takes control of Cuba and shuts down Havana as a gambling haven. It centers on a suave Jewish-American man (Morgan) who builds the hotel and along the way makes some strange bedfellows and many powerful enemies.
Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...