Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser tilfeldigvis på Bones på Tv3 nå. Har sett så vidt på det før, men aldri fulgt med på det. I denne episoden er det halloween, og noen fant en mumie i en halloween-labyrint. Ansiktet på denne mumien var "blurry", altså sensurert. Er dette noe serien har gjort eller er det faktisk tv3 som sensurerer slikt? Uansett tett.

Lenke til kommentar

Haha igjen er det disse som bryr seg så "fælt" om småfeil istedenfor det store bildet og selve showet.

 

 

Uhm...nå skal Miley Cyrus hoste SNL 5.mars. Litt kred til henne for å tørre å stille opp på et program som "mobber" henne så mye SNL gjør. Men fæl host, gleder meg dog til Russell Brand som skal hoste denne helga.

Lenke til kommentar

Har en del serier på gang nå, men vil gjerne sette opp fler på lista.

 

Har hørt mye bra om diverse serier, og lurer på om disse kan være verdt et forsøk?

 

- Oz

- The Wire

- Justified

 

Verdt å ta en titt på?

 

Må vel også ta opp The Sopranos igjen. Ble veldig fort lei, men etter alle de gode anmeldelsene, kan jeg ikke gjøre annet en å gi det en sjanse til.

Lenke til kommentar

Vel, alle de tre er vel verdt å følge med. Samme med Sopranos. Oz er kanskje den mest "spislige", etterfulgt av Justified. Sopranos er litt tyngre, men ikke fullt så "tung" som The Wire. Alikevel er The Wire og Sopranos egentlig de beste. Men jeg personelig liker Oz bedre enn The Wire og Justified. Men alikevel, er jo The Wire en knakende god serie med mange gode timer underholdning.

Lenke til kommentar

Jeg ser tilfeldigvis på Bones på Tv3 nå. Har sett så vidt på det før, men aldri fulgt med på det. I denne episoden er det halloween, og noen fant en mumie i en halloween-labyrint. Ansiktet på denne mumien var "blurry", altså sensurert. Er dette noe serien har gjort eller er det faktisk tv3 som sensurerer slikt? Uansett tett.

 

Jeg kan ikke huske å ha sett noe blurry ansikt i den episoden på min DVD-utgave iallefall.

Lenke til kommentar

Jeg ser tilfeldigvis på Bones på Tv3 nå. Har sett så vidt på det før, men aldri fulgt med på det. I denne episoden er det halloween, og noen fant en mumie i en halloween-labyrint. Ansiktet på denne mumien var "blurry", altså sensurert. Er dette noe serien har gjort eller er det faktisk tv3 som sensurerer slikt? Uansett tett.

Det er tv3 som gjør det, tror det har noe med at det er tidlig sendetid(pga "gore"). Tror ikke de ville gjort det om det ble sendt 21.30

Endret av Noobinator
Lenke til kommentar

Alltid hatt en forkjærlighet for Law And Order når det kommer til sånt. Er mye mer "fakta" i disse seriene enn alt annet jeg har vært borti, og vel Raising The Bar var dritkjedelig. Men Law And Order, orginalen og "moderskipet" er veldig lang serie, og den gikk i 20 sesonger. Har ikke sett noe særlig stort mer enn 5 sesonger av serien, og det var de siste 5 sesongene. Alikevel er dette den "jus"-serien som er mest realistisk.

 

Law And Order: Los Angeles er noe av det samme som orginalen, er den ordentlige etterfølgern av orginalen. Å har et utrolig bra lag av skuespillere med Alfred Molina og Terrence Howard. Et hakk bedre skuespill på serien her enn orginalen synes jeg, hvertfall hvis du tar med mye av de siste sesongene til Law And Order.

 

Men ikke se på Special Victims Unit, fordi det handler mer om den krimminelle handlingen og ofrene. Å er vel den mest "jentete"-serien da den fokuserer veldig på forholdet mellom de to hovedpersonene ala det Bones har drivet med.

 

Criminal Intent er serien hvis du vil følge med på hvordan de kriminelle gjør tenker eller gjør, litt som Criminal Minds og er her vel CM har lånt veldig stort fra. Er ikke akkurat så mye "jus" i denne serien at det gjør noe.

 

Boston Legal er også bra, men er litt for "usansynelig" hvis du skal lete etter en serie som er mer som virkeligheten. The Denfenders er mer av det samme, bare at plottet er satt til Las Vegas og er rundt to personer. Å ikke et stort advokatfirma pluss dommerne o.s.v.

Lenke til kommentar

riggleheadshot2008.jpg

Robert Riggle til å spille hovedkaraktern i "Home Game" på CBS

Robert Riggle fra blant annet The Daily Show, The Other Guys(2010), og en gjesterolle i Chuck denne sesongen får en egen komiserie. Serien blir samtidig produsert av Mark Wahlberg blant annet som står bak som produsent på flere serier som Boardwalk Empire, Entourage, How I To Make It In America blant annet.

http://www.deadline.com/2011/02/rob-riggle-to-star-in-cbs-comedy-pilot-home-game/

 

garycole150x150.jpg

Gary Cole til å spille hovedkaraktern i ny komi-serie fra Fox

Gary Cole kjent fra serier som Wanted, Entourage, The Good Guys skal få sin egen serie på Fox. Tagged heter serien og liten omtale:

Centers on respected coroner James Percy (Cole) and his son, Wally, who joins him fresh out of medical school.

 

HBO til å produsere Texas-drama fra Larry McMurtry og Diana Ossana(Brokeback Mountain) med Morgan Spurlock

En veldig god som passer godt for HBO. Veldig mange bra produsenter som har kommet til HBO den siste tiden, inkludert Aaron Sorkin(Studio 60/The West Wing/Screenplay for The Social Network).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan noen kan fatte det at ...

 

 

Michael Rosenbaum, eller Lex Luthor kommer tilbake på Smallville som så stor spoiler at man skal bitche om det, forstår eg ikkje. Hva faen gjør du når du ser Smallville liksom? At Rosenbaum, eller den voksende Lex Luthor kommer tilbake en dag er så spoiler? Det har ligget i kortene gangske lenge at en "stor" badguy vil komme tilbake, hvis du faktisk følger med.

 

 

 

Fansen har ønsket Rosenbaum tilbake på serien i lengre tid.

 

Serien har satt inn utgaver av Lex som barn iløpet av tiden han har vært borte.

 

Faren hans har kommet tilbake, etter karaktern hans ble skrivd ut.

 

Produsentene og sånt har ropt etter han i godt over et år om å få komme tilbake i slutten av serien.

 

Det er seriefinale i mai. Å faktisk avslutte med en fiende som er så stor i Superman-mytlogien eller universet for den skyld, som er perfekt for å sende tilbake i serien på dette sluttpunktet.

 

Endret av Hårek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...