Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yess...Justified tilbake i natt. Come on Raylan Givens.

 

 

Å nå har Nestor Carbonell(Richard fra "Lost") fått en fast rolle i Ringer. En CBS-serie med Sarah Michelle Gellar som hovedskuespillerinne i serien som handler rundt en som flykter fra mafiaen.

 

Å når vi snakker om Lost. Matthew Perry "Mr. Sunshine" på Kimmel hvor han snakker om Lost litt.

http://www.youtube.com/watch?v=-2vwiwA5YD4

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Synes at V 2009 har tatt seg litt opp i det siste. Likte spesielt dagens episode.

 

No Ordinary Family henger jeg fortsatt med på. Har vært litt berg-og-dalbane med den serien. Elsket de første episodene, men så ble det fort litt kjedelig. Men nå liker jeg den igjen. Ville nok ikke påstå at det er verdens beste serie, men synes det er en god og enkel serie som treffer meg på en måte andre serier ikke har gjort før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Piloten eller første episode i sesong 2, whatever floats your boat.

 

Det siste jeg trenger nå er en moralpreken fra en seriefanatiker som forteller meg at en pilot er første episoden i den første sesongen :)

Siden du ikke sa at du ikke trengte, men at det var det siste du trenger så tolker jeg det dithen at det er noe du trenger.

 

Piloten er den første episoden fra den første sesongen.

 

Selv om dette da er feil. Piloten er faktisk gjerne en test. Kan være en episode eller en sesong, og man bruker reaksjonene rundt denne piloten for å finne ut om hvorvidt man skal gå videre med prosjektet. Piloten og første episode i første sesong trenger ikke ha noe med hverandre å gjøre i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nok engang er en JJ Abrams-pilot plukket opp, denne gangen med Lillebror Nolan.

 

CBS has given a pilot pickup to J.J. Abrams' crime drama Person of Interest, written by The Dark Knight co-writer Jonah Nolan.

 

The project, from Warner Bros. TV and Abrams' Bad Robot, centers on an ex-CIA hitman and a scientist who team up to prevent crimes before they happen.

 

Abrams and Nolan are executive producing with Bad Robot's Bryan Burk.

Nolan wrote Dark Knight with brother Christopher Nolan. He also is credited as a write on The Dark Knight Rises, due out next year.

Person of Interest is the second pilot order this season for Bad Robot following Fox's pickup of Alcatraz.

 

http://www.hollywoodreporter.com/blogs/live-feed/cbs-picks-drama-pilot-jj-97935

Lenke til kommentar

Siden du ikke sa at du ikke trengte, men at det var det siste du trenger så tolker jeg det dithen at det er noe du trenger.

 

Piloten er den første episoden fra den første sesongen.

 

Selv om dette da er feil. Piloten er faktisk gjerne en test. Kan være en episode eller en sesong, og man bruker reaksjonene rundt denne piloten for å finne ut om hvorvidt man skal gå videre med prosjektet. Piloten og første episode i første sesong trenger ikke ha noe med hverandre å gjøre i det hele tatt.

 

Jaggu lærte jeg meg noe nytt idag og, bortsett fra ioniserende stråling på skolen.

Var litt sur når jeg skrev innlegget mitt, takk for forklaringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...