Gå til innhold

Omtale av Supreme Commander (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har blitt helt avhengig av å bruke begge skjermene mine når jeg spiller. Det er så utrolig mye bedre å bruke "mega map" i stedet for mini map.

 

Hos meg hakker det veldig enkelte ganger, mens andre ganger flyter det veldig bra. Det har egentlig ingenting å si hva jeg gjør med video options. Det er litt merkelig i grunn. Hakker det trenger jeg bare å starte spillet på nytt et par ganger så går det knirkefritt.

 

Supert spill forresten. Det er rett og slett nydelig når kartene bare vokser og vokser.

Lenke til kommentar
Hakker det trenger jeg bare å starte spillet på nytt et par ganger så går det knirkefritt.

7972361[/snapback]

 

 

Dette opplevde jeg i Betaen et par ganger, men måtte restarte maskinen for å få det til å slutte og hakke. Jeg merket det første gang etter noen runder online, da jeg startet selve spillet for å se på en replay, så jeg at THQ og Nvidia introen hakket.

 

Problemet oppstår nokså plutselig, kan virke som en eller annen "buffer" er full, og dermed lagger/hakker det.

 

Dette tok jeg opp i beta chat, men fikk aldri noen respons på det, så da konkluderte jeg med at det var et problem kun på min pc. Veldig synd vist flere har dette problemet, det skaper nemmelig lag for alle andre spillere i en Mulitiplayer match.

 

Vanskelig å vite hva som er problemet, noen som kan tenke seg til hva dette kan være?

Lenke til kommentar
noen som har problemer med å lage en GPGnet account? får feil melding at jeg ikke får connecta til GPGnet, selv om jeg ikke har noe som blocker noe av det

7977756[/snapback]

 

 

Hvis du har NOD32 installert, så måtte værtfall jeg avinstallere den for å lage meg account, prøvde å disable men funka ikke her.

Lenke til kommentar
Kvalifiserer Supreme Commander for å tas inn som testprogramvare for nye skjermkort?

7993235[/snapback]

 

I 1200*1600 full AA osv vil jeg tru skjermkortet får brynt seg ja, kjør gjerne 2 skjermer på det, da vil det få enda mer load.

Skyggeleggingen av bakke og uniter krever svært mye i dette spillet, fidely eller hva det kalles.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Kvalifiserer Supreme Commander for å tas inn som testprogramvare for nye skjermkort?

7993235[/snapback]

 

I 1200*1600 full AA osv vil jeg tru skjermkortet får brynt seg ja, kjør gjerne 2 skjermer på det, da vil det få enda mer load.

Skyggeleggingen av bakke og uniter krever svært mye i dette spillet, fidely eller hva det kalles.

7993872[/snapback]

 

Hos meg går spillet vesentlig tregere om jeg kjører windows (vista) på den andre skjermen, kontra spillet.

 

AtW

Lenke til kommentar
Så denne tregheten er skjermkort relatert ATW?

7993978[/snapback]

 

Det vil jeg tro, siden det er så stor forskjell, har dual-core og det krever jo ikke så mye CPU å oppdatere den andre skjermen, jeg må innrømme at jeg mistenker aero glass for å være synderen. Supreme virker egentlig ikke beregnet på to-skjermoppsett der man bruker bare den ene monitoren, om man gjør det, så forsvinner musepila ut på desktopen om du scroller måt høyre (forutsatt at den venstre skjermen er den du spiller på).

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg er noenlunde enig med Andy Dufresne. Grafikken er egentlig ingenting å skryte av, og det at jeg konstant må zoome ut og inn hele tiden er svært irriterende. Jeg er mer fornøyd med Red Alert 2 for å si det slik. Ikke alt var jo negativt, gameplayet er jo helt akseptabelt - men game of the year; NEPPE.

 

Spillet kjørte forresten knirkefritt på min maskin;

AMD Athlon X2 4200+

Geil 2x1GB PC-6400 DDR2 RAM

XFX Geforce 7600 XXX-edition

Windows Vista Home Premium

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...