Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis de ikke spiller orion blir jeg  [--] <-- så skuffa :(

men fuck it, burde være glad for at de spiller :D :D :D

8042266[/snapback]

 

enig, vi burde være glade for at de tar seg tid til fansen som lengter etter å se de live.

8042312[/snapback]

Ja, og ikke så ofte at de velger ut de skandinaviske landene når de skal på en liten turné akkurat. :)

Lenke til kommentar
Kommer til å stå der fra ca. halv fire.. Vil ikke stå helt forran uansett.. Datt og blei tråkket på da Guns spillte i spektrum.. Var like før jeg besvimte og hele pakka (:p).. Var egentlig ikke så hyggelig :/

8041016[/snapback]

 

Word.. Var på Iron Maiden i Vallhall. Du får deg en trøkk ved å stå langt framme på slike konserter!

8042089[/snapback]

Det pussige er at jeg bare måtte 7 - 8 meter bakover for at folk skulle stå stille.. Men jeg stakk helt bakerst, til doen.. omg, det er det beste vannet jeg noen gang har smakt :p

 

Jaja, jeg har uansett planer om å stå med god utsikt forran mot scenen, på en rad fra 10 til 20.. Vil ikke ha reprise av spektrum :p

 

Jeg gleder meg definitvt mest til å høre Master of Puppets :D

Lenke til kommentar
Det selges pølser et sted der, vet ikke hvor langt bak det er, men kompisene mine sa det var et helvete å komme seg i gjennom alle folkene under U2. Er også toalett der, men jeg pisset ikke på mange timer under U2. Tror jeg holdt meg i 12 timer ellernosånt, hehe.

Blir vel til at jeg tar med no mat fra 7-11 å spiser utenfor rett før dem åpner da :p

Får drikke rikelig tidlig på dan og få pissa alt ut før konserten.

Huff, denne menneskekroppen. Så mange behov :roll:

Endret av Vaktmestern
Lenke til kommentar
Stod i aftenposten at de solgte 35.000 billetter på under 45 min. Etter en stund la de ut de siste 5.000 billettene og da ble disse revet bort ila. halvannen time.

8037547[/snapback]

 

Så det er med andre ord 40,000 + vakter + selgere + artister + scene/lyd osv. som skal dit?

 

Edit: Fant denne: http://oslopuls.no/musikk/article1662096.ece

 

Holy macaroni... jeg tror jeg bestiller meg hotell i Oslo innen en uke.

Endret av DJ ZooL
Lenke til kommentar

Håper på at Bells og Sad But True kommer, og gjerne mange flere av de raske/tunge sangene fra TBA. Og selvsagt Master of Puppets, og egentlig en haug til når jeg tenker meg om. Det beste hadde igrunn vært å ta alle albumene i kronologisk rekkefølge... eventuelt omvendt. Starte med St. Anger og så jobbe seg helt ned til "the grand finale" med Kill'em All. :D

Lenke til kommentar
Men jeg stakk helt bakerst, til doen.. omg, det er det beste vannet jeg noen gang har smakt :p

 

Kan mistolkes, i alle fall 3 om natta

8043020[/snapback]

Tenkte meg egentlig det :p

 

Hvilken sang gleder dere dere mest til? Gleder meg så sykt til Master of Puppets :D:dribble:

8043501[/snapback]

 

Gleder meg mest til MoP og NEM! Håper på å få høre The Memory Remains.

 

Tror dere det er sjans for at de spiller "...And justice for all" ?

Lenke til kommentar

Håper på Seek & Destroy i laaang live-versjon. Har konsertopptak fra en eller annen konsert hvor de spiller en 18 minutter lang versjon av Seek & Destroy, det er omtrent den kuleste live-versjonen av en sang jeg har hørt (og den egner seg i utgangspunktet utrolig bra live).

 

Så lenge de er energiske og bra på scenen så blir det mindre viktig hva de spiller, med den utvalget skal det litt til å faktisk bomme totalt uansett :)

Lenke til kommentar
Men jeg stakk helt bakerst, til doen.. omg, det er det beste vannet jeg noen gang har smakt :p

 

Kan mistolkes, i alle fall 3 om natta

8043020[/snapback]

Tenkte meg egentlig det :p

 

Hvilken sang gleder dere dere mest til? Gleder meg så sykt til Master of Puppets :D:dribble:

8043501[/snapback]

 

Gleder meg mest til Bellz og Creeping Death :love: Men spiller de Blackened så dør jeg av lykke.

 

Mojo Pin: De spiller neppe tittellåta fra Justice, den er rett og slett for komplekt til å spille live. De kunne nok gjort det hvis de ville, men det hadde vært slitsomt. De spilte den under Seattle-konserten på Live Shit i 89

Lenke til kommentar
Håper på Seek & Destroy i laaang live-versjon. Har konsertopptak fra en eller annen konsert hvor de spiller en 18 minutter lang versjon av Seek & Destroy, det er omtrent den kuleste live-versjonen av en sang jeg har hørt (og den egner seg i utgangspunktet utrolig bra live).

 

Så lenge de er energiske og bra på scenen så blir det mindre viktig hva de spiller, med den utvalget skal det litt til å faktisk bomme totalt uansett :)

8043738[/snapback]

 

 

De gjorde noe sånt i San Diego 1992, har den på DVD :)

Og da med Jason på vokal :thumbup:

 

James går ned til publikum med mikrofon, og noen får synge/rope "SEAK AND DESTROY" i mikrofonen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...