Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Noen venner av meg fikk tak i 6 billetter  :dribble:  :w00t:  :fun:

Fikk dem vel 09:40 :)

 

Men noen sier det er utsolgt.. Der er da ikke det?

8028217[/snapback]

 

 

Er nok det ;) I 2003 gikk alle billettene unna på 37 min.. Og det var 40 000 stk eller hva det var :p

 

Går unna :yes:

 

Men hørt noen si det kommer en ny runde med billetter på fredag, men ikke så farlig for min del :p Jeg har alle jeg trenger :w00t:

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen venner av meg fikk tak i 6 billetter  :dribble:  :w00t:  :fun:

Fikk dem vel 09:40 :)

 

Men noen sier det er utsolgt.. Der er da ikke det?

8028217[/snapback]

 

 

Er nok det ;) I 2003 gikk alle billettene unna på 37 min.. Og det var 40 000 stk eller hva det var :p

 

Går unna :yes:

 

Men hørt noen si det kommer en ny runde med billetter på fredag, men ikke så farlig for min del :p Jeg har alle jeg trenger :w00t:

 

:thumbup:

8031237[/snapback]

På fredag kommer de billettene som ikke er hentet på postkotorene og sånn, hvis jeg har forstått det riktig :)

Lenke til kommentar
Hva tror dere de kommer til å spille? Håper vi får høre mye fra "Master of Puppets", "...And Justice for All", "Metallica" og "Kill'em all" :D

 

Så håper jeg de gir faen i St. Anger !

8030950[/snapback]

 

De spiller garantert ikke noe fra St.Anger...

 

Det de garantert spiller; Seek, Horsemen, Bellz, Creeping Death, MoP, One, Sandman, NME, Sad

 

Så håper jeg på; Whiplash, Escape, Fade to Black, Battery, Thingie, Sanitarium, Heroes, Leper, Orion, Blackened, Justice, Sanity, Beholder, Dyers, To Live is to Die..

 

Altså, de pleier vel å spille Horsemen, og noen av de sangene jeg håper på også.

Lenke til kommentar
Hva tror dere de kommer til å spille? Håper vi får høre mye fra "Master of Puppets", "...And Justice for All", "Metallica" og "Kill'em all" :D

 

Så håper jeg de gir faen i St. Anger !

8030950[/snapback]

 

De spiller garantert ikke noe fra St.Anger...

 

Det de garantert spiller; Seek, Horsemen, Bellz, Creeping Death, MoP, One, Sandman, NME, Sad

 

Så håper jeg på; Whiplash, Escape, Fade to Black, Battery, Thingie, Sanitarium, Heroes, Leper, Orion, Blackened, Justice, Sanity, Beholder, Dyers, To Live is to Die..

 

Altså, de pleier vel å spille Horsemen, og noen av de sangene jeg håper på også.

8031276[/snapback]

 

Er det ikke Orion de nesten aldri spiller?

 

NME = Nothing Else Matters (NEM) ?

Lenke til kommentar

Nothing Else Matter ja, skrev feil.

 

Orion spilte de under alle konsertene de hadde på Escape from the Studio Revisited 06 ifjor sommer, det var første gang de spilte den noensinne.. 13 konserter tror jeg det var fra Rock Am Ring til Seoul. De spilte den siden det var 20 år siden Master of Puppets ble gitt ut og som en hyllest til Cliff Burton. Regner med at de spiller den i år også, siden det garantert må ha gitt mersmak! Jeg fulgte på Rock Am Ring-konserten ifjor sommer på stream og jeg var nærmest på gråten da de spilte hele MoP og det var stort da Orion ble spilt så jævlig bra. Kred til Rob på den.

 

Er jo tidenes instrumental da, lett :thumbup:

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Billetter er anskaffet. Dette blir helt fantastisk fett! Heller ikke verst med Iron Maiden, Ozzy og Metallica på litt over et halvt år! :D

 

Jeg håper det blir spilt mye fra Master of Puppets, som nevnt over her. Orion hadde jo vært helt sjef. Master of Puppets-sangen er jo en selvfølge. Enter Sandman, One, Motorbreath, The Four Horsemen, Seek & Destroy, Whiplash og diverse andre klassikere får vi også håpe på at det blir mye av. En annen ting er jo å håpe på sol og varmt vær! ;)

Lenke til kommentar

Det er ikke utsolgt! Jeg kjøpte 2 billetter for 5 minutter siden. Jeg prøvde også etterpå for moro skyld, og kom gjennom da også. Når du trykker på "Finn billetter", dersom du kommer til den feilmeldingen så bare trykk "Søk igjen" og prøv det en del ganger, så kommer du nok gjennom til noen ledige billetter til slutt. Jeg prøvde en del ganger, og etter maks 10 forsøk kom jeg gjennom, og dette gjorde jeg 5-6 ganger.

 

:)

Lenke til kommentar
Det er ikke utsolgt! Jeg kjøpte 2 billetter for 5 minutter siden. Jeg prøvde også etterpå for moro skyld, og kom gjennom da også. Når du trykker på "Finn billetter", dersom du kommer til den feilmeldingen så bare trykk "Søk igjen" og prøv det en del ganger, så kommer du nok gjennom til noen ledige billetter til slutt. Jeg prøvde en del ganger, og etter maks 10 forsøk kom jeg gjennom, og dette gjorde jeg 5-6 ganger.

 

:)

8031720[/snapback]

 

www.billettservice.no

 

Ingen reservasjoner på internett - kun direktesalg.

 

Har prøvd sikkert 50 ganger nå, uten resultat.

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Åpna de ikke med introen til Blackened sist de var her? Mener jeg har hørt noe sånt. Men blir nesten skuffa om de ikke drar ecstasy.

 

Håper jo de spiller noe fra st.anger! Det er jo kongealbum!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...