Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer det i såfall er det svært sjeldent. På St.Anger-touren så spilte de maks to-tre sanger fra albumet. Og jeg tipper gutta selv vet at vi ikke er såå interessert i St.Anger :)

8032006[/snapback]

 

Trur ikkje på noko voldsomme mengder av songar frå St. Anger-albumet eg heller, men eg vil no forvente at dei iallefall spelar St. Anger, og kanskje Frantic. Er ikkje so veldig glad i songane eg heller, men er klar for å vedde høgre testikkel på at vi får iallefall ein song frå den cd'en.

Lenke til kommentar
Jeg ble sittende 15 minutter i kø på billettservice.no, telefon funka ikke. Nettet var overbelasted fikk jeg når jeg ringte. Gleder meg som en liten unge.

8034762[/snapback]

15?? Jeg satt i 90 min.. :ohmy: Fra 08:40 riktignok, men likevel.. Skal nevnes at jeg kom i mål en gang etter 60 min da, men fikk "forespørselen utløpt" på vei til VISA-siden.. Gjett om noen holdt på å knuse noe da.. :whistle:

 

Edit: Satt samtidig konstant på telefonen, men fikk annehvert "nettet er overbelastet" og "alle er opptatt, prøv igjen"

Endret av toth
Lenke til kommentar

Uansett hva de spiller, regner jeg med at de fyrer opp The new song og/eller The other new song, ettersom de (nesten) har ferdigstilt det nye albumet.

 

De presenterte jo blant annet Fuel på en konsert, så kanskje vi får se en av disse låtene med tittel og fulle tekster?

 

Håper på endel klassikere. Håper det ikke bare er masse fanboys på konserten, som bare maser etter NEM og Enter Sandman.

 

Min favorittlåt spiller de knapt. (Frayed ends of sanity)

 

Men som andre har sagt her: Om de så spiller alle låtene fra St. Anger, overlever jeg. Det er Metallica, og det er på valle sammen med 39999 andre mennesker.

 

Frantic, tick tock :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...