Gå til innhold

Metallica til Valle Hovin 10. juli '07


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jepp og ikke minst ene refrenget i creeping death. "so let it be written"

 

Å ja! "So let it be written! So let it be done! I'm sent here by the Chosen One!"

 

Fy so eg gler meg no! Stemma plar forsvinne etter Creeping Death, mykje på grunn av det refrenget der, og "DIE! DIE! DIE! DIE!". Hehe.. Enkelt, men effektivt!

Lenke til kommentar
Forhåpentlig mye gamelt :thumbup:

 

De kunne jo dra hele Puppes skiva i kronologisk rekkefølge sånn som de gjorde på Rock am Ring i sommer :love:

8030784[/snapback]

Tviler sterkt på at det skjer. Det var noe dem gjorde i Escape from the Studio 2006 for å feire at Masters var 20 år.

 

Personlig håper jeg på mye gammelt og helst noe fra Justice, ikke bare One og Harvester. Sleng på Dyer's Eve eller Blackened og ikke minst ...And Justice For All så er dagen min komplett. The Memory Remains liker jeg og veldig godt.

 

Forrestne, noen som har peiling på eventuelle oppvarmingsband?

Lenke til kommentar
Regner med å høre Master Of Puppets, iom at jeg leste ettellerannet sted at Metallica skulle spille den på hver eneste konsert fremover :hmm:

 

Men for min del så spiller det ingen rolle hva de spiller, kommer vel til å bli fornøyd uansett :D

8031073[/snapback]

 

Så hvis de spiller alle låtene fra St. Anger i rekkefølge, avslutter med Fuel, og ikke spiller noe anna, så blir du fornøyd ?

Lenke til kommentar
Regner med å høre Master Of Puppets, iom at jeg leste ettellerannet sted at Metallica skulle spille den på hver eneste konsert fremover :hmm:

 

Men for min del så spiller det ingen rolle hva de spiller, kommer vel til å bli fornøyd uansett :D

8031073[/snapback]

 

Så hvis de spiller alle låtene fra St. Anger i rekkefølge, avslutter med Fuel, og ikke spiller noe anna, så blir du fornøyd ?

8031149[/snapback]

 

:lol:

 

Kva har man radiohørselvern til?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...