Gå til innhold

Nvidias Vista-drivere


xdim

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke at folk med teknisk innsikt, som vi må forvente i en viss grad i forumet her, mener at Vista skal fungere 100% med hardware og software når det er nysluppet.

 

Sluppet trodde jeg alle hadde skjønt nå at ikke nødvendigvis betyr ferdig.

 

Hvor mange i den opptellingen som er nevnt forstod ikke dette?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg føler at de som syter ikke har særlig teknisk innsikt i maskinvare, operativsystem, og driver koding. her er det mye av "det funker ikke buhu, vi skylder på nvidia, de kan ingen ting og er dårlige" - holdningen! Jeg tror nvidia har litt mer peiling enn dere. og hadde nok rettet opp i det med en gang visst de kunne...og hvem sier det bare er nvidia sin feil... ?

Lenke til kommentar

Det finnes ikke noen unnskyldning som kan forsvare 'Vista Ready' logoer :p Enkelt og greit. Uansett hvor mye nVidia plages med driverne og uansett hvor mye jobb det er å lage en driver til Vista, så er det ikke forbrukerens problem. Særlig når det står 'Vista Ready' på eskene til skjermkortene.

 

Greit nok at man kan sikkert ha forståelse for ditt og datt, men som sagt, det er ikke forbrukernes problem. Forbrukerne ventet å ha fullverdige Vista drivere ved lanseringen av Vista. Henviser igjen til PR og Vista logoen. Ikke halvferdige og dårlige beta drivere.

Lenke til kommentar
men jeg har ikke ANELSE hvor høyt jeg kan/bør gå :ermm:

7916354[/snapback]

 

Da lar du være å klokke.

Med ett slikt utgangspunkt kan det fort gå gæli... :)

 

Ad topic:

 

Hvorfor er det så om å gjøre å kjøre Vista?

OK.. "slick looks" etc.. slik vi er vant med fra MS, men:

 

Det er ett godt stykke til at drivere, og "vanlig" software kan sies å være "Vista ready".

Og Nvidia er ikke noen "versting" som det trengs å starte opprop mot.

Latterlig.. synes nå jeg da.. :)

(Og tester Vista "litt på si" inntil videre).

7916808[/snapback]

 

Enda ett irrelevant spørsmål.

 

Tror du folk bytte til vista bare for å få glass vinduer og 3d på desktopen? Da har ikke du tenkt mye over hva vista egentlig er. Foreslår at du leser litt her: http://www.microsoft.com/windows/products/...100reasons.mspx

 

så kan du lese mer her etterpå: http://technet.microsoft.com/en-us/windowsvista/default.aspx

 

Finner fort ut at vista er "litt" mer enn bare slick looks. Det er faktisk et helt nytt OS. Nesten skrevet helt fra bunnen.

 

Og en ting til. Hva er vitsen med en release dato fra microsoft sin side da? Må man automatisk legge på 6 måneder etter de leverer et os? Syntes det er på tide at produsentene tar seg i nakken og føler microsoft i steden. De er faktisk avhengig av MS for å selge produktene sine.

 

nVidia er blandt verstingene ja. Hvorfor? Jo fordi de lager driverne til det vi skal se på. Uten nvidia går det ikke ann å bruke windows. Veit at creative og andre er ille fordi det ikke har "giddi" å laget drivere i tide, men en lyddriver er ikke like kritisk, windows funker fordi og man kan bruke det.

7918155[/snapback]

 

Nå har jeg svart på det at jeg er fullstendig klar over at Vista er mer enn "slick looks". Og hvorfor jeg skrev det.

Det kom også tidlig fram i din tråd at du var "avhengig" av like bra spillytelse som i XP.. og "looks" (nView). Så ikke prøv å tåkelegge din fokus her.. :thumbdown:

 

Og nei.. Nvidia er på ingen måte en "versting".

 

Vista fungerer like godt/dårlig uavhengig av hvilken hardware/drivere det er snakk om.

Ikke noe spesielt med Nvidia.

Da du legger opp en belærende tone her så kan du sikkert selv ta imot at Win2000, XP *og* Vista også fungerer uten spesifikke drivere fra ATI/Nvidia (på samme måte som f.eks. Linux/Ubuntu... Det er hardwareakselerasjon som spesifikke drivere skal understøtte).

 

En gang til(men det går vel ikke inn):

*Vent* med å gjøre deg "avhengig" av Vista, dersom det er spill/"looks"/hardwareakselerasjon som er fokus. Eller viktigere.. at man vil ha ett stabilt 24/7 OS som er "ferdig" med hensyn til hardware-støtte/drivere.

7919609[/snapback]

 

Igjen kjære bruker så kommer du med ting som ikke har noe med det jeg opprinnelig snakker om. Tydelig at vi er på to forskjellige planeter her. Så vi legger den diskusjonen død ;)

Lenke til kommentar
jeg føler at de som syter ikke har særlig teknisk innsikt i maskinvare, operativsystem, og driver koding. her er det mye av "det funker ikke buhu, vi skylder på nvidia, de kan ingen ting og er dårlige" - holdningen! Jeg tror nvidia har litt mer peiling enn dere. og hadde nok rettet opp i det med en gang visst de kunne...og hvem sier det bare er nvidia sin feil... ?

7920085[/snapback]

 

Er enig med deg der. De som skriker og sier ifra når ting ikke virker har egentlig null peil på data. Hadde de hatt peil så hadde de kunnet gått inn i kildekoden til vista og nvidia og skrevet det om slik at det passet.

 

Er også enig med deg at når en ting ikke virker slik det skal, så har alltid de som har laget det MYE mer peil på alt og man skal bare vente til det bedrer seg. For all del ikke si ifra. De vet mye bedre enn deg.

 

Den siste er jeg ikke helt enig med. nVidia har selv sagt det er deres feil at ting går dårlig og tregt og ikke virker 100%. De har faktisk tatt selvkritikk. Så jeg foreslår at du leser litt mer om ting FØR du hardnakket påstår altmulig.

 

Det er ganske kjipt av deg å påstå at folk som syter har lite peil på data. Logikken i den setningen er ganske dårlig også. Egentlig er alt du skriver ganske lite gjennomtenkt. Kanskje på tide å venne tilbake til hula di?

Lenke til kommentar

Poenget er vel at vi forbrukere bruker masse penger på nytt skjermkort og nytt OS og forventer oss at ting skal funke som annonsert. Er det for mye å forvente? Spes. når man tenker på hvor store både nVidia og Microsoft er. De håver inn penger på oss. Og da skulle man kunne forvente at de bruker såpass mye penger på utvikling av drivere at man i det minste kan få noe som funker.

 

Så igjen, det finnes ikke unnskyldning.

Lenke til kommentar
Den siste er jeg ikke helt enig med. nVidia har selv sagt det er deres feil at ting går dårlig og tregt og ikke virker 100%. De har faktisk tatt selvkritikk. Så jeg foreslår at du leser litt mer om ting FØR du hardnakket påstår altmulig.

 

Srørsmålet er IKKE om nvidias drivere til Vista er bra nok eller ikke.

Ingen som har vært i denne businessen i mer et par år ville satt $0.02 på at Nvidia eller noen andre for den saken skyld, ville ha optimale drivere fra dag en.

Det gjelder selv om diverse Vista versjoner har vært tilgjengelig i over et år.

Spørsmålet er om man skal ta helt av, skjelle de ut for noe "alle" visste ville skje, true med søksmål, og generellt lire av seg masse annen syting, eller skal man

følge samme syklus som alle andre hovedreleaser av windows har hatt siden tidenes morgen, smøre seg med en liten smule tålmodighet og kose seg med spill i XP og leke med Vista på en alternativ boot.

Det er ganske kjipt av deg å påstå at folk som syter har lite peil på data. Logikken i den setningen er ganske dårlig også. Egentlig er alt du skriver ganske lite gjennomtenkt. Kanskje på tide å venne tilbake til hula di?

7920913[/snapback]

 

Logikken er IMNSHO 100%, man kan ganske enkelt ikke ha mye peil når man er overrasket over driverstøtten i et helt nytt OS. Det er ikke en påstand, kritikk eller drittslenging, det er bare slik det er.

Lenke til kommentar
xdim - Er enig med deg der. De som skriker og sier ifra når ting ikke virker har egentlig null peil på data. Hadde de hatt peil så hadde de kunnet gått inn i kildekoden til vista og nvidia og skrevet det om slik at det passet.

Eh hæ? :hmm: Finnes det ikke en mellomting her? Anbefaler virkelig ikke andre enn Nvidia å forsøke å få driverne til å funke med Vista.

 

xdim - Igjen kjære bruker så kommer du med ting som ikke har noe med det jeg opprinnelig snakker om. Tydelig at vi er på to forskjellige planeter her. Så vi legger den diskusjonen død wink.gif

Vi vet vel alle at TLS1000 er en bruker? Ser ikke noe behov for å fremheve det på en slik "ovenfra-ned" måte. Men jeg vil si at det TLS1000 nevner er høyst relevant for denne tråden.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Holder meg til Linux med XP Beast Edition i VMWare et år til. Har også XP installert for "Windows Only" 3D programmer og hvis jeg får lyst til å spille litt.

 

Hvis du velger Vista for "eye candy" så vil jeg bare si at XFCE/KDE + Beryl og Emerald ser mye bedre ut. Du kan også kjøre kun Beryl og Emerald og så stille med programmer etterpå. Det ser enda bedre ut.

 

Driverne til Linux funker uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nå har jeg svart på det at jeg er fullstendig klar over at Vista er mer enn "slick looks". Og hvorfor jeg skrev det.

Det kom også tidlig fram i din tråd at du var "avhengig" av like bra spillytelse som i XP.. og "looks" (nView). Så ikke prøv å tåkelegge din fokus her.. :thumbdown:

 

7919609[/snapback]

 

Igjen kjære bruker så kommer du med ting som ikke har noe med det jeg opprinnelig snakker om. Tydelig at vi er på to forskjellige planeter her. Så vi legger den diskusjonen død ;)

7920862[/snapback]

 

Javel.

 

nVidia har tydelig ikke satsa en døyt på driver utvikling siden de enda ikke har fått laget en driver som virker skikkelig med vista. De har hatt over ett år på seg, men tydligvis var det mer intressangt å selge skjermkort og lage nye enn å supportere sine eksiterende kort. Får vel bare drite å i spille i det hele tatt her så lenge nVidia bestemmer at jeg må vente.

 

Du var ikke opptatt av spill? Du var mest opptatt av nykodet kjerne, bedret sikkerhet og ny funksjonalitet i Vista?

 

Vil du legge din egen diskusjon død?

 

Hva er du egentlig er ute etter her?

 

Trolling?

 

PS og edit:

Fikk nettopp en sjikanerede PM av trådstarter..

Forsåvidt ikke uvventet egentlig.. så da kan man jo trekke sine konklusjoner..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
jeg føler at de som syter ikke har særlig teknisk innsikt i maskinvare, operativsystem, og driver koding. her er det mye av "det funker ikke buhu, vi skylder på nvidia, de kan ingen ting og er dårlige" - holdningen! Jeg tror nvidia har litt mer peiling enn dere. og hadde nok rettet opp i det med en gang visst de kunne...og hvem sier det bare er nvidia sin feil... ?

7920085[/snapback]

 

Er enig med deg der. De som skriker og sier ifra når ting ikke virker har egentlig null peil på data. Hadde de hatt peil så hadde de kunnet gått inn i kildekoden til vista og nvidia og skrevet det om slik at det passet.

 

Er også enig med deg at når en ting ikke virker slik det skal, så har alltid de som har laget det MYE mer peil på alt og man skal bare vente til det bedrer seg. For all del ikke si ifra. De vet mye bedre enn deg.

 

Den siste er jeg ikke helt enig med. nVidia har selv sagt det er deres feil at ting går dårlig og tregt og ikke virker 100%. De har faktisk tatt selvkritikk. Så jeg foreslår at du leser litt mer om ting FØR du hardnakket påstår altmulig.

 

Det er ganske kjipt av deg å påstå at folk som syter har lite peil på data. Logikken i den setningen er ganske dårlig også. Egentlig er alt du skriver ganske lite gjennomtenkt. Kanskje på tide å venne tilbake til hula di?

7920913[/snapback]

 

Og det fra selveste trådstarteren som startet det hele med:

 

nVidia har tydelig ikke satsa en døyt på driver utvikling siden de enda ikke har fått laget en driver som virker skikkelig med vista. De har hatt over ett år på seg, men tydligvis var det mer intressangt å selge skjermkort og lage nye enn å supportere sine eksiterende kort. Får vel bare drite å i spille i det hele tatt her så lenge nVidia bestemmer at jeg må vente.

 

Neste gang jeg skal ha skjermkort blir det ATI. (Sitat fra xdim)

 

Var ikke trådstarteren klar med en "underskriftskampanje" for å saksøke Nvidia? Logikken går mennesker hus forbi når man snakker om andre og glemmer sin egen låt. :thumbdown:

 

At NVIDIA tar selvkritikk eller om deres første driverutgivelsen ikke fungerte 100% er ikke konsekvens av at folk klager i sin helhet, men at de selv har full fokus på å levere fungerende drivere. Trådstarteren begynner med å klage med en gang: De har over ett år på seg.. bla bla bla... selge skjermkortet.. bla bla bla.. :tease: Det morsomme er at hans eget skjermkort ble utgitt lenge før VISTA ble sluppet på markedet, de hadde raske, gode og fungerende drivere for datidens plattformer. Logikken her: Om nvidia har hatt lenger enn ett år å utvikle vista-drivere for kortet til trådstarteren, hvor kom alle disse "såkalte" driver-oppdateringene underveis fra? Mars? Trådstarteren selv? NVIDIA har i gjennomsnitt utgitt nye drivere hver 2. måned, for XP og nå etterhvert hver måned for VISTA. Det skulle også bare mangle at trådstarter i tillegg forsøkte å spille HalfLife 2, et spill som kjører egentlig best på ATI allikevel, i VISTA med Nvidia-driverne!! :nei::p

 

Trådstarteren har nemlig hatt fungerende drivere og skjermkort for XP hele tiden. Det er først når han installerte VISTA på maskinen sin at han begynte å klage over NVIDIA. Det merkelige er at han installerte VISTA, utviklet av Microsoft, gikk ikke til underskriftskampanje mot de, for de lagde et produkt som ikke fungerte godt sammen med de eksisterende driverne til skjermkortet levert av NVIDIA, men til NVIDIA, som følger normen i hele verden, deler skjebne med alle andre produsenter: Venter til VISTA er lansert til markedet, får endelig testet sine første drivere, for så å forbedre de igjen. For ifølge trådstarteren er de mer opptatt av å selge nye kort enn å supportere de eksisterende. Selvfølgelig er de opptatt av å lage nye kort, selvfølgelig er de opptatt av å levere stabile drivere til sin eksisterende kort. Det er ubetydelige lite brukergruppe som bruker VISTA sammenlignet med XP-brukere. Hvem skal man ta vare på? En enkel, sytende trådstarter, eller de millioner som fremdeles bruker XP? Hva gjør man? Jo, man tar vare på de millioner og sørger for at når disse millioner av menneskene etterhvert går over til VISTA, at de også har gode drivere når VISTA kjøres i millioner av hjem!! Så inntil videre kan man trygt be trådstarteren å dra dit pepper'n gror, eller til den hula trådstarten så med velvilje viser andre å trekke seg tilbake til.

 

Jeg vil ha en underskriftskampanje mot trådstarteren! :tease: Noen som blir med på det? :innocent:

Endret av nighdark
Lenke til kommentar
Det finnes ikke noen unnskyldning som kan forsvare 'Vista Ready' logoer :p Enkelt og greit. Uansett hvor mye nVidia plages med driverne og uansett hvor mye jobb det er å lage en driver til Vista, så er det ikke forbrukerens problem. Særlig når det står 'Vista Ready' på eskene til skjermkortene.

 

Greit nok at man kan sikkert ha forståelse for ditt og datt, men som sagt, det er ikke forbrukernes problem. Forbrukerne ventet å ha fullverdige Vista drivere ved lanseringen av Vista. Henviser igjen til PR og Vista logoen. Ikke halvferdige og dårlige beta drivere.

7920687[/snapback]

 

Herre.... De har drivere tilgjengelig. Det er faktisk tilrettelagt for Vista, i og med at Vista har teknologi som XP ikke har, og som produktene KAN ta i bruk. Skjønner? KAN er stikkordet.

Forøvrig har denne tråden eskalert i de mest hinsides påstander. Prøvd å kode et program noengang? Da vet du i såfall hva det kreves for å et lite program til å fungere. Om du ikke har sett annet enn HTML kode og tror det er like enkelt som alt annet, så er du litt på bærtur.

 

Det er nemlig ikke bare bare, og det er snakk om store, komplekse systemer å lage drivere til.

Lenke til kommentar
Er Beryl ferdig da? Synes jeg hørte at mye var trøblete der.

7921530[/snapback]

 

Beryl blir aldri ferdig, men det funker helt fint her. Kjører SVN versjonen.

http://www.beryl-project.org/roadmap.php

 

Råder dere til å prøve Beryl 0.2.0 "Release Candidate" (0.1.9999.1) eller en SVN build.

Bruker også mye midre av systemet. http://www.desktoplinux.com/articles/AT9325931427.html

 

Begynner å bli litt off topic.

Lenke til kommentar

Et spørsmål.

 

Har begynt å bli litt stor denne tråden. Og har merket mye negativ omtale mot megselv som bruker. Lurer litt på hvorfor?

 

Jeg har laget en tråd hvor jeg har sagt ifra at jeg er misfornøyd med at nVidia ikke har klart å lage driver i tide. Oppropet jeg la med, tok jeg med for å vise at folk der ute faktisk er sure på nvidia.

 

Jeg som forbruker (meg personlig) krever endel. Jeg er et menneske som ikke bare venter på ting uten å forstå hvorfor. Men at så mange er sure på meg pga. JEG vil ha drivere klare til vista lansering er rart. Hvem beskytter dere? Jeg ville tro at ALLE der ute som er forbrukere vil at ting skal komme fortest mulig og at det er best mulig support på det. Ja faktisk sette KRAV til produsenten. Hvorfor er dere sure på meg? Jeg har rett hele tiden. Driverne til nvidia virker ikke 100% - det er FAKTA. nVidia har selv tatt kritikk for at de ikke klarte å komme ut i tide.

 

Hvorfor i det hele tatt blir dere sure på MEG som person og ikke nvidia som ikke har ordentlig drivere? nVidia er et svært firma. Har dere fått penger av nvidia til å rakke ned på folk som faktisk krever noe for de pengene som ble brukt på en produkt. Må jo lure?

 

Når jeg postet en slik tråd så hadde jeg regnet med MYE folk som var enig med at nvidia burde ha kommet ut med drivere i tide. Hvorfor i all verden kunne de ikke gjøre det? Jada. jeg veit det er RTM driver ute, men den fungere ikke godt nok.

 

Men til slutt vil jeg si til de som er sure på meg i stedet for nvidia. En verden der folk ikke krever noe av noen vil ikke oppnå utvikling. Jeg sier ikke at man skal klage hele tiden, men jeg har gjort det på nvidia drivern'e og hvis det plager dere så inderlig, så heller la være å post her da.

 

Hvis dere heller vil kjøre opprop mot meg som person så gjør det. Værsågod. Men husk at det er mobbing av en bruker. Noe som ikke ses veldig positivt på.

Lenke til kommentar
Et spørsmål.

 

Har begynt å bli litt stor denne tråden. Og har merket mye negativ omtale mot megselv som bruker. Lurer litt på hvorfor?

 

Jeg har laget en tråd hvor jeg har sagt ifra at jeg er misfornøyd med at nVidia ikke har klart å lage driver i tide. Oppropet jeg la med, tok jeg med for å vise at folk der ute faktisk er sure på nvidia.

 

Jeg som forbruker (meg personlig) krever endel. Jeg er et menneske som ikke bare venter på ting uten å forstå hvorfor. Men at så mange er sure på meg pga. JEG vil ha drivere klare til vista lansering er rart. Hvem beskytter dere? Jeg ville tro at ALLE der ute som er forbrukere vil at ting skal komme fortest mulig og at det er best mulig support på det. Ja faktisk sette KRAV til produsenten. Hvorfor er dere sure på meg? Jeg har rett hele tiden. Driverne til nvidia virker ikke 100% - det er FAKTA. nVidia har selv tatt kritikk for at de ikke klarte å komme ut i tide.

 

Hvorfor i det hele tatt blir dere sure på MEG som person og ikke nvidia som ikke har ordentlig drivere? nVidia er et svært firma. Har dere fått penger av nvidia til å rakke ned på folk som faktisk krever noe for de pengene som ble brukt på en produkt. Må jo lure?

 

Når jeg postet en slik tråd så hadde jeg regnet med MYE folk som var enig med at nvidia burde ha kommet ut med drivere i tide. Hvorfor i all verden kunne de ikke gjøre det? Jada. jeg veit det er RTM driver ute, men den fungere ikke godt nok.

 

Men til slutt vil jeg si til de som er sure på meg i stedet for nvidia. En verden der folk ikke krever noe av noen vil ikke oppnå utvikling. Jeg sier ikke at man skal klage hele tiden, men jeg har gjort det på nvidia drivern'e og hvis det plager dere så inderlig, så heller la være å post her da.

 

Hvis dere heller vil kjøre opprop mot meg som person så gjør det. Værsågod. Men husk at det er mobbing av en bruker. Noe som ikke ses veldig positivt på.

 

Hovedpoenget er at du krever sympati pga ikke alle på hw.no er enig med deg? :hmm: jaha.

 

Dx10 er helt ferskt, du må kunne klare å gi dem litt tid. Synes alt annet tyder på hvor bortskjemte vi er, det funker trossalt helt flott for de fleste. OM det fortsetter med problemer over flere mnd blir det jo en annen sak.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Et spørsmål.

 

Har begynt å bli litt stor denne tråden. Og har merket mye negativ omtale mot megselv som bruker. Lurer litt på hvorfor?

 

Fordi forbrukere i noen tilefeller har blitt for kravstore. Dette vil til slutt reflektere tilbake på oss forburukere i form av dyrerer varer.

Skulle et slikt vannvittig søksmål som du linket til få gjennomslag vil Nvidias (og andres) produkter bli dyrere og releases senere. Her i norge har Forbrukerobudet uttalt at følgeskader i from av tapte data på harddisker skal erstattes av selger. Nok et eksempel på "over-krav". Har ikke folk vett på å ta backup så må de selv ta den kostnaden.

Når du kjøper et nytt OS så ikke vent at alt fungerer perfekt.

Det er ingen her som er fornøyd med Nvidias driverstøtte til Vista, men de fleste av oss innser at det vil alltid være slik ved nylanseringer. Å skulle boikotte Nvidia for å gå til hovedkonkurenten som ikke engang har DX10 støtte er en over-reaksjon av dimensjoner.

Du ber om sympati nå men da ville det nok vært lurere å være litt mer ydmyk gjennom tråden. Du har bare fått svar på tiltale der du gikk hardt ut mot Nvidia og så gikk enda hardere ut mot de som var uenige med deg.

 

Personlig møter jeg mye av den samme holdningen hos kunder med lite innsikt i oppgavene jeg utfører, mens de som har litt innsikt forstår problemstillingen og lar meg løse probelmet uten å lage en masse støy som bare forsinker og fordyrer prosessen. Derfor og pga den mulige fordyringen vi ser gjennom forbrukermyndighetenes feilfokusering reagerer jeg negativt på slike innlegg.

Lenke til kommentar
Du ber om sympati nå men da ville det nok vært lurere å være litt mer ydmyk gjennom tråden. Du har bare fått svar på tiltale der du gikk hardt ut mot Nvidia og så gikk enda hardere ut mot de som var uenige med deg.

Helt enig med deg der. Nytter ikke å gå ut med hard kritikk av folk for så å forvente støtte fra de samme folkene. Og skjermkort-produsenten som her i tråden ble fremstilt som nesten helt på jordet har faktisk jevnt over gjort en god jobb opp igjennom årene, både på Windows-fronten og ikke minst på Linux/UNIX-fronten, der de troner alene på toppen (også sagt tidligere, men verdt å gjenta). En skamplett jeg vil sette på nVIDIA er benchmark-juksen. De ble tatt på fersk gjerning i å jukse seg til gode benchmark-resultater for et par år siden. Men siden har de spilt med åpne kort på det området. Et nytt system har som regel barnesykdommer. Det har skjedd mange ganger før, og det vil skje igjen. Alle husker vel hva som skjedde da Bill Gates skulle presentere Windows 98...

 

@trådstarter: personhets er ikke noe folk bør drive med, og i den grad jeg har gjort meg skyldig i direkte personhets, så beklager jeg det. Men man bør kunne komme med velbegrunnet konstruktiv kritikk der det passer seg. Og etter min (og tydeligvis fleres) mening så har det vært grunnlag for å komme med kritikk av trådens art og tone. Denne tråden har jeg holdt meg unna i lengre tid, men fant det nødvendig å komme med en liten kommentar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...