Gå til innhold

Nvidias Vista-drivere


xdim

Anbefalte innlegg

jau. har selv ALDRI likt ATI drivere, så uansett hvor gode ATI kort blir, så holder jeg meg til Nvidia :love:

7900663[/snapback]

 

Enig med deg der azz. Kjøpte et ATI kort som erstatning for Geforce FX5500 da dette begynte å bli litt "slappt", aldri mer ATI etter det azz! Ble bare krøll på hele maskina mi og drivere som var helt Fu**a. nVidia for life :love:

7900681[/snapback]

 

 

omglol azz

 

Hadderu barre vært litt mer 1337 hadde du fixa den biffen lett azz !!11one!1one!

 

Blir likzom ikke krøll av sånt. Tipper det krøllet kom fra andre hold, og ikke driverne.

Eneste problemet ATI har hatt med drivere er Linux og ett og annet spill. Når det gjelder feilene i spill så er dette noe ATI har rettet opp i neste måneds versjon.

 

ATI r0xxorz!!ono!o111one!o1

 

Seriøst, om man ser bort fra støtte i linux har ATI vært svært gode på drivere de siste årene... likzom.

 

Det som blir spennende er å se hvor godt de klarer overgangen til Vista... time will show.

7926520[/snapback]

 

Gjørs du på og være fjortizz ell? :p

 

Syns det bare er noe forbanna tull og klage på driverene til Nvidia..

Herre gud.. Kan da ikke forvente at ALT fungerer med en gang på en nytt OS?

Hva med alle de andre programmene og sånn som ikke fungerer ornklig a?.

Bare TULL og klage på driverene..

 

Voks opp, og vent på at det ordner seg!

Istedet for og sitte og syte som noen småunger som ikke får 10 000 is, på 17 mai..

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har 8800 gtx, og vista ultimate. Fungerer da fint å spele med det. Ser ikkje problemet.

7901135[/snapback]

 

Er vel noen som har noe annet "dritt" ustyr som ødelegger da :tease: Godt det er noen som ikke klager da :thumbup:

7901163[/snapback]

 

 

Men det skal seies at ting fungerer mykje bedre nå, etter den 20 februar, den siste drivern som er ute til 8800gtx og vista.

Lenke til kommentar
nVidia har tydelig ikke satsa en døyt på driver utvikling siden de enda ikke har fått laget en driver som virker skikkelig med vista. De har hatt over ett år på seg, men tydligvis var det mer intressangt å selge skjermkort og lage nye enn å supportere sine eksiterende kort. Får vel bare drite å i spille i det hele tatt her så lenge nVidia bestemmer at jeg må vente.

 

Neste gang jeg skal ha skjermkort blir det ATI.  :thumbup:

7900153[/snapback]

hmmm jeg fatter ikke problemet, jeg sitter med Vista ultimate og et Nvidia 7900GTO å jeg spiller oblivion, BF2 ,F.E.A.R og Rainbow Six vegas har enda ikke hat problemer med å falle ut av spillet ELLER at det lagger mer :nei::D

7900465[/snapback]

Problemet er såvidt jeg har skjønt i hovedsak med 8800gtx drivere å gjøre

7900509[/snapback]

 

Bare tull, har selv nVidia 8800 GTX, fungerer helt perfekt, iallefall på ultimate edition. Spiller Supreme Commander, R6 Vegas og Fear uten lagg i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...