Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neimen har Leah glemt å nappe hår :p

Jeg så det ikke jeg.

Jeg likte ikke oppførelsen til Leah på slutten når presten ikke kunne komme, de så jo at de sikkert kunne få noen andre til å steppe inn.

Noen ganger så virker det som om hun ikke har lyst til å gifte seg i det hele tatt. :)

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar
Neimen har Leah glemt å nappe hår :p

Jeg så det ikke jeg.

Jeg likte ikke oppførelsen til  Leah på slutten når presten ikke kunne komme, de så jo at de sikkert kunne få noen andre til å steppe inn.

Noen ganger så virker det som om hun ikke har lyst til å gifte seg i det hele tatt. :)

9088029[/snapback]

Ja, men så var det jo Amanda som ringte da :realmad:

Lenke til kommentar
Amanda kommer til å bli et helvete... Mega bitch.

9117031[/snapback]

 

Amanda blir *STOR SPOILER*

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
syykt mega bitch, hun blir ilag med Scott, så bestefaren til Scott men bare pga pengene som hun vil ha tak i sammen med samme mann hun e utro med; Josh West. Så blir hun ilag med Drew, eks kjæresten til datteren Belle.

Men så mirakuløst nok blir hun snill og forelsker seg i Peter, og de skal gifte seg, men stooore problem kommer i veien.

Lenke til kommentar

^^

Stor feil der!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Drew er Belle's kjæreste. Hvordan en mor kan gå etter datterens kjæreste er jo helt vanvitting, jeg er sikker på at djevelen har tatt av en stor plass til henne nede i helvette :roll: Hun har altså vært sammen med alle Baker guttene, æsj sier jeg bare!
Endret av Rockagirl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...