Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikker nevnt blere ganger i tråden, men hvor lenge har denne serien blitt sendt på TV 2 ?

9310211[/snapback]

Litt usikker, det gikk jo på Tv3 først, men ikke så veldig lenge. Noe rundt 15 år på Tv2 kanskje?

 

Edit: Første episode gikk i 1988 i Australia. Vi er 2 år bak, er vi ikke? (Vi har vel alltid vært det også?)

Endret av Stine
Lenke til kommentar

Ja, vi er to år bak. Men vi tar litt innpå hvert år før kommer om sommeren da havner vi tilbake før vi tok innpå.

Når det er sommerferie sender de ikke H&A i Australia, det vil si ved juletider her så vi tar innpå noen uker da og i andre ferier. :)

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar

Finnes det noen plass på internett som har episoder man kan se på? Har gått glipp av ganske mange episoder i hele sommer, og det er så surt! *hate jobben min som stjeler min H&A-tid!!*

 

Gidder ikke å lese gjennom hele tråden for å se om det er svar på spm mitt... :p

Lenke til kommentar

Det er i hvertfall noen steder du kan laste ned episoder som har nettop gått i Norge. Vet ikke helt om det er alle episodene som gikk i sommer men i hvertfall noen av dem er oppe der.

Jeg har i hvertfall ikke funnet et sted hvor du kan se episoder

Vil du ha linken til den siden?

Lenke til kommentar
Det er i hvertfall noen steder du kan laste ned episoder som har nettop gått i Norge. Vet ikke helt om det er alle episodene som gikk i sommer men i hvertfall noen av dem er oppe der.

Jeg har i hvertfall ikke funnet et sted hvor du kan se episoder

Vil du ha linken til den siden?

9384079[/snapback]

 

Åja!! Veldig gjerne!! :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg vet om en side, hvis jeg får episode nummerene  eller datoene de ble vist i Norge, så kan jeg spørre om noen har dem. :)

Hvis de har dem kan jeg ikke love at de er med norsk tekst.

9405041[/snapback]

 

 

Å, det er så mange fra hele sommeren at jeg ikke helt har oversikt selv engang... Men kan nå i hvertfall ta den siste ukens episoder, har ikke fått sett noen fra forrige uke, så det blir da f.o.m. 27 aug t.o.m. 31 aug. Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
barry tok livet av mora til kim når hu prøvde og drukne kim i badekaret sånn som hu hadde gjort med broren hans jonatan.

9434563[/snapback]

 

 

Åh!! Det ante meg!! Visste at det var noe sånt siden Barry er så veldig hemmelighetsfull!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...