Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange er det som har eid karavanparken?

 

De jeg har fått med meg er:

Alf Stewart

Pippa og Tom Fletcher (senere Pippa og Michael)

Travis og Rebecca Nash

Joel og Natalie Nash

Rhys og Shelley Sutherland

Josh West

Angie Russell

Tasha Andrews

Pippa Fletcher

Sally Fletcher og Flynn Saunders

 

Har jeg glemt noen, eller gjort noen feil?

Lenke til kommentar

BTTB er Back To The Bay forumet.

Back To The Bay

 

BTT er et forum på engelsk hvor de har over 9000 registrerte medlemmer fra over hele verden. Det blir dagelig lagt ut summarier fra episodene som blir sendt i Australia og i tillegg kan du diskutere episodene som blir sendt i dit land og spørre om episoder. Lese fan fiction historier. Lese spoilere om noen uker fremover om dte som skjer i Australia og sånn, men pass på England, Australia, NZ og andre land er en del foran oss i episoder så det er en del spoilerer der.

 

 

Jeg har sett episoden for noen uker siden, men jeg fikk ikke sett den i går. Men det jeg husker av den er dette:

Mandag 13. August 2007, episode 4007

 

Flynn er ute på joggetur og da treffer han på Jesse og prøver å snakke med han, men Jesse bare går. Etter på når Flynn kommer hjem så snakker han med Sally om dette og de kommer frem til at det bare må være det at han er med å arrangerer begravelsen til Chloe. Og at det har gått opp for han at hun virkelig er borte for alltid. Senere skriver Jesse et brev til Sally og Sally leser det opp for noen av inbyggerne i bayen. I brevet har Jesse inrømmet at det var han som kjørte den andre bilen. Og da Alf hører det blir han sikkelig sint. Politiet leter etter Jesse og de tror han har stukket av.

 

Når jeg får sett episoden etterpå kommer det mer.

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar

Ja, uff. Nå surrer jeg fælt her. :blush:

 

Nå prøver jeg igjen. :)

 

Mandag 13. August 2007, episode 4007

 

Sally, Dan, Scott, Alf, Leah og Colleen snakker sammen om brevet som Jesse hadde skrevet. På politistasjonen blir Jesse tatt bildet av og tatt fingeravtrykk av.

 

Cassie spør Matilda om hun vil hjelpe henne med middagen. Matilda mistenker at det er noe mer en en bare middag og hun spør Cassie om dette. Cassie sier at hun og Ric har planlagt å ta deres forhold et steg videre, Matilda spør Cassie om hun er sikker på at det er så lurt og Cassie forteller at hun elsker Ric og vil hvere sammen med han på alle mulige måter. Ric og Wazza er på vei til butikken for å kjøpe kondomer. Ric freaker ut utenfor butikken fordi Madge Wilins jobber der og han tør ikke kjøpe kondommer. Etter litt om og men greier Wazza å overtale Ric og så fort de kommer inn i butikken grabber Ric en del varer for å gjøre det litt mere synelig. Wazza og Ric finner ikke kondomene, så Wazza er på vei til å spøøre Madge om hvor de er, men en annen dame sier at Madge måtte ut sånn at det kommer en annen og overtar så lenge.

 

Alf besøker Martha på sykehuset, Martha er deppa for at det går så sakte med at hun blir bedere.Alf informerer Martha om at det var Jesse som kjørte bilen og Martha ber alf om å holde kjeft fordi hun vil fokusere på å bli bedere i stedet for å hvere sint på Jesse.

 

Når Ric og Wazza kommer til kassen er det Colleen som står der, Ric har av en eller annen grunn lagt fra seg de andre varene sånn at han bare holder kondommen bak ryggen sin. Colleen spør om de skal ha det de har bak ryggen og Ric slipepr pakken med kondommer ned og tar en ting fra hyllen bak uten å se hva det er. De gir det til Colleen og det viser seg å hvere solkrem for barn. Colleen sier at det er så bra å se de unge bruke solkrem.

 

Sally besøker Jesse i fengselet og lar Jesse forklare seg. Sally får litt sympati for Jesse, men Jesse sier klart ifra at han ikke vil ha det.

 

Ric møter Wazza utenfor butikken og Wazza sier at han ikke fikk tak i kondommer. Ric er på vei til å gå når Wazza holder opp en ramse kondommer. Ric spør Wazza om han har hatt dem hele tiden, og Wazza svarer ja.

Sally og Flynn snakker om Jesse.

 

Peter spør om Jesse vil ha advokat, men Jesse sier at han heller vil ha Alf til å komme. Alf kommer og lar Jesse forklare seg. Alf kjefter på Jesse og før han går sier han at han håper at han råtner i helvete.

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar
BTT er Back To The Bay forumet.

Back To The Bay

 

BTT er et forum på engelsk hvor de har over 9000 registrerte medlemmer fra over hele verden. Det blir dagelig lagt ut summarier fra episodene som blir sendt i Australia og i tillegg kan du diskutere episodene som blir sendt i dit land og spørre om episoder. Lese fan fiction historier. Lese spoilere om noen uker fremover om dte som skjer i Australia og sånn, men pass på England, Australia, NZ og andre land er en del foran oss i episoder så det er en del spoilerer der.

 

 

Jeg har sett episoden for noen uker siden, men jeg fikk ikke sett den i går. Men det jeg husker av den er dette:

Mandag 13. August 2007, episode 4007

 

Flynn er ute på joggetur og da treffer han på Jesse og prøver å snakke med han, men Jesse bare går. Etter på når Flynn kommer hjem så snakker han med Sally om dette og de kommer frem til at det bare må være det at han er med å arrangerer begravelsen til Chloe. Og at det har gått opp for han at hun virkelig er borte for alltid. Senere skriver Jesse et brev til Sally og Sally leser det opp for noen av inbyggerne i bayen. I brevet har Jesse inrømmet at det var han som kjørte den andre bilen. Og da Alf hører det blir han sikkelig sint. Politiet leter etter Jesse og de tror han har stukket av.

 

Når jeg får sett episoden etterpå  kommer det mer.

9275974[/snapback]

Det heter BTTB. Back To The Bay. BTT blir jo bare Back To The :tease:

Lenke til kommentar
Hva skjer annet i Home and away fremover, med kim og hayley osv?

9301084[/snapback]

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hun og Kim blir sammen og etter hvert så forlover de seg, men så tror jeg de finner ut at Kim ikke er faren til barnet til Hayley. Men Scott er. Det hele ender med at Scott og Hayley flytter til Paris.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...