Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Kjempe spennende på Home And Away for tiden :)

 

Men vet noen om hva som kommer til å skje de ukene framover?

Hva som skjer med Scott & Hayley, og med Josie osv. ?

8967594[/snapback]

 

Det som skjer ukene fremover:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
De skal feire Alfs 60 årsdag og det skjer en bilulykke med Ric, Martha, Chloe og Alf. Og om 33 episoder kommer den en ny familie som består av far Tony Holden, og to sønner Jack og Lucas Holden. Moren deres er død. Tasha og Robbie har en egen sermoni hvor de blir gift. ( De blir egentlig ikke gift, de bare hadde en egen sermoni de to.)

Josie drar fra byen og Hayley og Kim blir sammen for en stund. Etter hvert viser det seg at Scott er faren til Hayleys barn og Scott og Hayley flytter til Paris.

 

 

Du kan også se på denne siden her. Advarsel! Den siden inneholder spoilere.

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dør ikke Chloe a?

Og hva skjer med Josie? Drar hun bare?

8986374[/snapback]

 

 

Han gir seg i 2005 årgangen som er nå.

Men kunne jo hatt litt bedre avskjed, vis han ikke er med nå. Ikke sant?

8988145[/snapback]

 

Spoilern:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jo Chloe dør, hun brekker egentlig bare armen i ulykken, men hun får en blodpropp og dør.(Tror jeg det var.)

Josie drar ja.

 

Henry er ute av serien nå ja, det siste vi får se av han var da han besøkte Mattie på sykehuset. Ja jeg synes også at Henry dro litt brått, men det er jo H&A og alt kan skje :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Om ikke lenge kommer jo Holden familien. I norge ble episoden 3990 vist i dag og de kommer i episode 4020 om ca fem uker. Men Tour de France er så det blir pause fra H&A i ca 2 uker, så om ca 7 uker tror jeg de kommer da. Se bilder under av dem:

 

haa_portchar_186x186_lucas_01.jpg

Lucas Holden yngste sønn 16 år.

 

haa_portchar_186x186_jack_01.jpg

Jack Holden eldste sønn. Vet ikke helt hvor gammel han er, han er jo politi så han må jo være over 20 i hvertfall.

haa_portact_186x186_jonSivewright_01.jpg

Tony Holden far til Lucas og Jack holden

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Syns det er dumt at Chloe dør, liker henne i H&A.

Men er det noen andre som dør i år? I 2005 årgangen?

8988611[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nei det er ingen som jeg kan huske i hevrtfall. Men i 2006 og 2007 dør det noen. Eneste som drar fra bayen av castet er at Jesse går i fengsel for å ha kjørt bil i fylla som foråsaket bil ulykken som Chloe døde av. Scott og Hayley drar jo som sagt tidligere også. Tror ikke det er flere som forlater serien heller i 2005.
Endret av Indianafan
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Så det er Jesse sin bil som kjører mot Alf's bil etter bursdagen ?

Og hvem dør i 2006 og 2007 :) ?

8988878[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja det er Jesses bil.

I 2006 flynn av kreft og i 2007 Beth i en bilulykke på vei hjem fra flyplassen. (Hun har reist rundt i Europa og har blandt annent besøkt Scott og Hayley.)

I 2006 dør også kona til en karakter som kommer i 2006. (kona blir aldri full cast i åpnings vigneten.)

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kona til Brad dør, de viste at hun skulle dø da.

Linken til hvor Beth dør episode 4400: del 1 , del 2 , del 3 .

 

I denne episoden er det mere om selve døden, episode 4401: del 1 , del 2 , del 3.

 

Du burde også se episode 4402:

del 1, del 3.

Annbefaler deg også å se noen episoder videre etter disse også.

Jeg finner ikke del 2 akkurat nå, når jeg finner'n skal jeg sette opp linken med en gang :)

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nei ikke direkte, men jeg ville bare at du skulle få et inblikk i hva som har skjedd der og sånn før du gikk rett på episoden om Beth og sånn :) (Det er ikke akkurat spilere det her, men det handler om det så jeg skjuler det.) Bare si ifra om det er noen flere episoder eller noe du lurer på :)

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Her er den episoden hvor Flynn finner ut av at han har kreft:

Episode 4050.

4050: del 1, del 2, del 3.

I etter knat når man har sett episoden er liksom nesten alt lagt opp til den storylinen. Det med at Matilda ble solbrent og at Sally fikk vite at de ikke brukte solkrem og den timen om kreft og sånn.

:)

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar

Bare hyggelig, jeg gjør det med glede å finne flere hvis du trenger og :)

Jeg kjeder meg sånn i sommerferien nå. Så der er bare bra for meg å ha noe å gjøre ved å finne de episodene til deg :)

(Utrolig nok skulle jeg ønske at skolen hadde holdt på to uker til :p Siden da hadde jeg hatt litt mere å gjøre.)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja, det var det han døde av.
Endret av Indianafan
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hva skjedde med zoe når ho er tilbake og tid kommer ho tilbake på home and away?

 

Det er spoilere så ike se med unntag hvis du vil vite hva som skjer fremover i H&A.

Svar til loveek:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Husker ikke helt når hun kommer tilbake, men det er i hvertfall på det første halvåret av 2006 sesongen. Hun lager en eksplosjon i Martha og Jacks bryllup. Husker ikke helt om hun kom i fengsel eller døde etter det. Jeg tror mest sannsynelig at hun kom i fengsel.

 

Robbie4ever mener du å spørre om at noen kan si hva som skjedde i fredagens og mandagens episode?

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...