Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hva skjedde med zoe når ho er tilbake og tid kommer ho tilbake på home and away?

 

Det er spoilere så ike se med unntag hvis du vil vite hva som skjer fremover i H&A.

Svar til loveek:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Husker ikke helt når hun kommer tilbake, men det er i hvertfall på det første halvåret av 2006 sesongen. Hun lager en eksplosjon i Martha og Jacks bryllup. Husker ikke helt om hun kom i fengsel eller døde etter det. Jeg tror mest sannsynelig at hun kom i fengsel.

 

Robbie4ever mener du å spørre om at noen kan si hva som skjedde i fredagens og mandagens episode?

8998901[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Zoe døde, det gjorde også "medhjelperen" Tracey, som var politi, og lurte både Jack og Peter til å tro at hun var på deres side. Ellers tror jeg det bare var moren til Rachel som døde.
Lenke til kommentar
Ja det var det jeg mente :!:

Det gikk litt fort unna når jeg skreiv :p

8999637[/snapback]

 

Fredag:

 

Ric, Martha, Cassie , Matilda , Ric, Tasha og Robbie begynner å planlegge Alfs 60 årsdag. Alfd presser Ric til å si hva holder på med og får dem til å ikke planlegge en fest av lika vel. Martha ignonerer dette og fortsetter å planlegge festen med de andre.

Chloe er tilbake!

Ric prøver å snakke med Matilda om det som skjedde på sykehuset, men det er ikke så lett som han trodde. Ric blir frustert og ender opp med å avise Caassie.

 

Mandag:

 

Jesse og Chloe henger mye sammen. Jesse finner ut at noe er galt med Chloe og prøver å få dte ut av henne. Han greier det til slutt og dte viser seg at Chloes ex kjærste Troy, slo henne noen ganger og banke henne opp mens de var sammen. Troy finner ut hvor Chloe er og ringer henne, Jesse tar telefonen og ber han holde sge unna Chloe.

 

Cassie overrasker Ric, men nok en gang avviser Ric Cassie.

Martha og Tasha finner en gråtende Cassie på stranda, de trøster Cassie og sier at de ikke tror det er noe på gang mellom Matilda og Ric.

Ric får endelig snakke med Matilda, Matilda overbeviser Ric om at det ikke er noe mellom dem. De er bare bestevenner.

 

Tasha og Martha snakker om sex, men Robbie kommer inn og avbryter dem for å vise fram invitasjonene til Alfs bursdags fest.

 

Ric prøver å få Cassies tilgivelse, men det går ikke helt etter planen. Særlig når Cassie finner ut at Ric var sammen med Matilda når hun gråt. Cassie sier at oppførskjel sier mere enn ord, og de siste ukene med Rics oppførsel ovenfor Cassie og Matilda gjør det ikke noe bedre.

 

Chloe er hos Irene, og snakker med datteren Olivia i telefonen. Når hu har lagt på og kommer ut i stua igjenn finner hun en rose med et kort på. På kortet står det at den personen som skrev kortet vil bli sammen med Chloe igjen. Chloe frykter at dette er Troy som har funnet hun igjen.

 

Kanskje litt sent siden det er torsdag nå, men, men.

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Synes egentlig at flere burde ha fått litt mere alvorlige skader etter en eksplosjon, men det er jo H&A så alt går ann :p

Hvis flere hadde hvert mere skada så hadde de vel ikke hatt den helikopter kræsjen storylinen.

 

Bare hyggelig Robbie4ever, du gir meg bare ting å gjøre som er bra :)

Selvom jeg ikke burde hvert så mye på dataen :p

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar

Torsdag/ i dag episode 3993

 

Planleggerne = Martha, Ric, Casie, Matilda og delvis Tasha og Robbie.

 

Scott snakker med Alf og Beth om problemene hans med Hayley, Scott mener at det vil alltid hvere et problem i forholdet hans med Hayley og det er at Hayley skal ha Kims barn.

Josie prøver å få kontakt med Scott uten å lykkes.

 

Cassie og Rics forhold er på rett spor igjen, og Cassie ordner opp med Matilda.

 

Kim og Scott havner i en krangel fordi Scott vil møte Hayley.

Hayley liker det ikke i det hele tatt, og litt senere sier Kim at han faktisk synes litt synd på Scott.

 

Planleggerne av Alfs bursdagsfest har problemer med å finne et sted til å ha festen, Flynn tilber dem da å bruke huset til Sally og han.

 

Alf greier å få med seg en invatsjon til hans bursdagsfest som han ikke vet om, plannleggerne prøver å få den tilbake så diskre så mulig uten om at Alf ser den og at de greier å ta den tilbake. I panikk om en siste løsning for å få invitasjonen tilbake, lyver Martha om at Ric trenger en mann til mann snakk med Alf. Beth tar invitasjonen og gir den til planleggerne og de stikker før Alf kommer tilbake for å ha sin mann til mann snakk med ric.

 

Josie mislykkes med å få kontakt med Scott, så hun skriver et brev til Scott om noe. ( Det er sikert farskaps resultet hun fant.)

Chloe og jesse sitter på stranda da Josie kommer for å si farvel, hun sier at det er på tide at hun går videre og ber Jesse gi disse brevene videre.

Jesse ber Chlloe være daten hans i bryllupet til Leah og Dan.

Scott mottar brevet fra Josie, men river det i stykker før han leser det.

 

Håper det var bra :)

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Trodde Flynn døde i en brann jeg. Eller har jeg misforstått?

9017486[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Han døde av kreft. Jeg tror det var hudkreft.

Brann kan ikke huske noe brann akkurat, det eneste er eksplosjonen, men jeg tror ikke Flynn levde da. Er det noen som husker om Flkynn levde når Martha og Jack gifta seg og eksplosjonen var?

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Takk for opplysningeneNorskaJento :) Ja, det stemmer nå når du sier det. Var helt blank i stad om Flynn :p

Den brannen glemte jeg ja. Men jeg tror ikke hun mente den brannen.

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja, det har jo vært mange branner gjennom årene i H&A, men i 2006 sesongen var det vel bare de :)

 

Hva tror dere Tasha og Robbie gjør nå som noen andre hadde fått rommet de skulle ha. Camper de i bushen eller reiser de hjem.

 

Vi må nok vente en stund til å finne ut det pågrunn av Tour de France :(

Lenke til kommentar

Da er vi to NorskaJento :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du husker riktig :)

Pågrunn av det flytter de jo sammen i hos Beth og senere i egen leilighet.

Det var ikke en ordentlig sermoni bare en som de to hadde sammen, men de gifter seg på ordentlig senere ja :)

Endret av Indianafan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...