Gå til innhold

Demo av Supreme Commander (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva syns du om spillet/demoen da TST?

7887342[/snapback]

Har for slapp maskin for dette spillet :-)

 

Når startet gamer å bruke BitTorrent? Kan ikke huske å ha sett det før. Uansett, kjempe bra tiltak.  :thumbup:

7887477[/snapback]

Takk for det! Supreme Commander-demoen var faktisk debuten. Har lagt til BitTorrent-link for de 3-4 siste demoene også, men de var der ikke fra begynnelsen av. Fra nå av kommer vi alltid til å ha BitTorrent-link sammen med FTP-link :-)

Lenke til kommentar

Detta va jo gøy :) Har spilt to kamper nå, først medium, så hard. På medium eide eg kraftig, men må innrømma hard va ein skikkeli utfordring, sjøl om eg klarte å vinna t slutt :)

Ganske ny maskin, så 1600x1200, alt på fullt!! :D

 

Noen så vett koss eg snur på kamera, sånn at eg får sett d fra siå?

Lenke til kommentar
Javel.  Men jeg får fortsatt ikke koblet meg til.

 

Hvilken nettleverandør bruker du? Kan du kjøre en traceroute mot vår nedlastingsserver gamma.hardware.no?

 

Traceroute i Windows gjøres ved å klikke Start -> Kjør, skrive "cmd", og til slutt skrive "tracert gamma.hardware.no" i kommandolinjen. De ulike stegene vil fortelle oss hvor ruten mellom din internettleverandør og vår serverpark går.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Oookei, nå har jeg spilt igjennom det første brettet i campaign, på en 14" widescreen laptop skjerm, med 1280x768 oppløsning. Så stor plass som den nederste menyen tar er det tydelig at spillet fortjener en litt større skjem ;)

 

For øvrig, er jeg den eneste som syns beveglser henger igjen unødvendig mye, selv på laveste? (Ingen forskjell mellom lav/medium)

Lenke til kommentar

Hjelpes dette skal bli tøft, sitter å tripper opp og ned .. Stor ros til gamer.no for super fart på nedlasting, som alltid :thumbup:

 

 

Edit: Hmm, her var det nedtur ja .. Ikke fordi spillet skuffet, men fordi jeg tydeligvis ikke skal få prøve det. Spillet krasjer om jeg prøver å forandre oppløsningen, enkelt og greit. Og fantastisk nok er standard oppløsning 1024x768, noe som blir grusomt på denne skjermen. Håper det kommer en fix, enten fra ATi, THQ eller DirectX.

 

Dobbel edit: Neimen, det virka det gitt. Tok en restart av PC-en, bannet litt og drakk en kopp kaffe, så vips :!:

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Oookei, nå har jeg spilt igjennom det første brettet i campaign, på en 14" widescreen laptop skjerm, med 1280x768 oppløsning. Så stor plass som den nederste menyen tar er det tydelig at spillet fortjener en litt større skjem ;)

 

For øvrig, er jeg den eneste som syns beveglser henger igjen unødvendig mye, selv på laveste? (Ingen forskjell mellom lav/medium)

7888255[/snapback]

 

 

Kjører 22" wide nå og gamle 19" på siden som kart skjerm(passer supert da disse er like høye), det kan annbefales.

 

Demoen var ok. Men i campain mode, syns jeg det gikk noe tregt ja. Om dette skyldes at min pc ikke er god nok, eller hva det var vet ikke jeg. Men jeg har aldri lagga noe i beta eller skirmish så det var litt rart. Mulig skjermkortet mitt sliter litt 7800GT, cpu er ivertfall ikke makset.

 

Ikke kunne jeg høre stemmen til hun på "radioen" heller, hørte dere denne ,når hun prata ingame?

 

Skirmish funka veldig bra, og det er jo denne moden som er viktigest(syns ivertfall jeg), da dette først og fremst er et nettverksspill.

Pawna computeren på hard---->to much beta played :p

 

Super linje fra serveren deres gamer.no, takker og bukker.

 

For dere som sliter med lav fps hjelper det veldig å sette fidely eller hva det heter til low, blir litt kjip grafikk, men det blir ivertfall spillbart.

 

Håper noen tar intinativet til en gamer.no clan, spillet kommer jo snart og onlinedelen har clan muligheter.

Brake sammen 3vs3 på norske linjer og kjøre Epic battles som de sier i betaen, det hadde vert noe det :yes:

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Hmm, nå har jeg spilt noen timer, og må si at jeg er nokså fornøyd. Grafikken er absolutt godkjent, men ikke noe grensesprengende. Spillet flyter nydelig, og jeg opplevde ingen "fps-dropp" etc, nå skal det dog sies at jeg har en nokså voksen maskin ...

 

Som kommentert tidligere er enheter og bygninger generelt litt små, jeg opplevde ihvertfall aldri at det var for mye på skjermen, heller for lite. Spillet er utrolig omfattende, og det tok litt tid før jeg skjønte hvordan jeg burde legge opp strategien med tanke på ressurser og energi. Det var også denne delen jeg syns var litt for tidskrevende, ikke fordi det er for komplekst, men fordi jeg syns at så og si alt av enheter/bygninger koster alt for mye ressurser, og tar alt for lang tid å bygge. I tillegg syns jeg ting gikk i stykker alt for fort, noe som forsåvidt hadde vært helt ok, hadde det ikke vært den lange konstruksjonstiden og høye resursforbruken.

 

I alt et godt spill, og dette kan jeg si bare fra demoen, men jeg satser på at det kommer litt balansering etterhvert som spillet får prøvd seg på Internett (multiplayer).

Lenke til kommentar

artig spill, men interfacet er litt vel stort og spillet ser ikke i nærhenten ut slik som på diverse reklame videoer jeg har sett

 

jeg har riktignok ikke noe spesielt god pc lengre, 2,8 ghz 1,5 gb ram 6600gt, og all grafikken er satt ganske langt ned

 

 

men blir vel til å kjøpe dette spillet når jeg skaffer meg bedre pc !

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...