Benbjo Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Har for tiden ikke noe særlig å spille. Er stor fan av spill som har en spennende historie som man ikke kan unngå å legge merke til. Et godt eksempel er Max Payne. Det er nesten samme hvilken sjanger det er, men dype RPG'er det er vanskelig å sette seg inn i er ofte ikke noe for meg, men anbefal allikevel så skal jeg skjekke det ut. Jeg søker altså primært spill til PC, men konsoller går også. Spillene trenger ikke nødvendigvis å være fra i går heller, men helst noe fra etter 1995 Takk!
mESA Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Diablo Half-Life Fahrenheit som nevnt Fable også faktisk
PantZman Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Half-Life Du får ikke historien matet inn med teskje men den er der.
Rage_Hunter Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Kanskje ikke akkurat så veldig bra historie synes mange, men Beyond Good And Evil har en historie som fenger noe unaturlig bra Ellers er Fahrenheit/Indigo Prophecy nevnt. Edit: GrimFandango som nevnt under! Endret 5. februar 2007 av Rage_Hunter
Håvard Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Monkey Island! (1, 2 og 3 er de beste. 4 var ikke så bra )
chelatoth Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 (endret) Dreamfall Dreamfall: The longest Journey Syberia 1 og 2 The Dig Myst serien ? Endret 7. februar 2007 av chelatoth
Iyon Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Thief III - Deadly Shadows Syns historien her var utrolig fengende, og utrolig skummel første gang jeg spilte det. Spesielt ett oppdrag i et forlatt barnehjem, er noe av det beste jeg har sett i et spill når det kommer til setting, stemning for å lage en skrekkopplevelse. Zelda: A Link to The Past Morrowind RPG, vanskelig den første timen, men så blir det veldig drivende! Freelancer Warcraft 2
Håvard Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Dreamfall Dreamfall: The longest Journey Syberia 1 og 2 The Dig Myst serien ? 7888574[/snapback] Dreamfall og Dreamfall: The longest Journey er vel det samme spillet. Det første spillet i serien heter bare Den lengste reisen, eller The longest journey. Så kom Dreamfall: The longest journey som oppfløger.
HellslayR Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Full trottle http://en.wikipedia.org/wiki/Full_Throttle Deus Ex http://en.wikipedia.org/wiki/Deus_ex <-- Har akkuratt kjøpt meg dette spillet for 100,- så jeg kan ikke uttale meg om storyen, men ut i fra hva jeg har hørt så skal den være veldig bra (Men 2'ern skal visstnok ikke komme i nærheten av 1'ern)
Rage_Hunter Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Deus Ex definitivt *Skammer meg for å ha glemt det av, runder det en gang til*
Yuri555 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 (endret) Morrowind og Mafia , Vakkert ! Endret 7. februar 2007 av Yuri555
Zeph Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 (endret) I dei fleste spel er historien veldig viktig for min del. Ein god historie trekker mykje opp, ein dårleg historie trekker veldig mykje ned. Half-Life Warcraft Den Lengste Reisen og Drømmefall Max Payne Command & Conquer - Heile serien er ikkje så lett å setje saman, men som sjølvstendige spel (bortsett frå Generals) er det underhaldande. Endret 7. februar 2007 av Zeph
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå