Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde vært digg  bare kunne ta en liten svipptur til sverige å kjøpe nye ferske, billige bokser :D

9460959[/snapback]

Er det da slik at boksene er så mye ferskere i sverige? Jeg merket ingenting forksjell på boksene sverige kontra norge, men danmark kontra norge merket jeg mye forskjell på. kansje p.g.a det er et nokså lite marked i danmark.

Lenke til kommentar
Er det da slik at boksene er så mye ferskere i sverige? Jeg merket ingenting forksjell på boksene sverige kontra norge, men danmark kontra norge merket jeg mye forskjell på. kansje p.g.a det er et nokså lite marked i danmark.

 

Jeg mente at hvis man er i sverige så kjøper man som regel en hel del bokser og da blir de ikke de som du legger i fryseren ferske... Men hvis det bare tar en time til Sverige så trenger du ikke å kjøpe masse bokser samtidig og legge i fryseren. :tease:

Lenke til kommentar

har lest litt her nu, men ser ingen snakker om Nick & Jonny...

Kan si jeg har prøvd veldig mye forskjellig snus nå. Men tilslutt har jeg

funnet ut at ingenting slår den.. (synes jeg)

 

Jeg snuser mest porsjon da men, ellers synes jeg det er den beste løs-snusen fortsatt:S kan hende det er fordi den er sterkeste?

 

Hadde forresten en liten uhelidig greie med generalen, som gjør at jeg ikke greier den lenger.. den var veldig god "før" den hendelsen. aka karsk på fest, med general etc... ble litt dårlig utpå kvelden/natta:p

Nå forbinder jeg den med spysmak ^^ Det var da litt lenge sida, da jeg ikke hadde drikki så my karsk før :ph34r:

Lenke til kommentar
Har opplevd noe av det samme :(  Orker ikke å drikke sprit , blir kvalm bare jeg tenker på det

9464739[/snapback]

Second that!

Men On-T: Jeg har begynt å elske Skruf Trancebær ;D Prøvde det i en annen sammenheng enn skolen, og det var jo godt! :D

Noen som har et tips til en ny snus jeg kan begynne med? Har hatt Catch en stund nå, og er gått litt lei. Tips taes imot med GLEDE :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...