Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Offroad Lakris er hvertfall ikke noe å anbefale! Har en full boks her.  :sick:

9314241[/snapback]

Er enig med deg der gitt..

Smaker så dritt, når du putter den i.. helt ærlig, så synes jeg faktisk det er deiligere å snuse Onico enn den dritten der! :mad:

Skrevet
Kjære T.J når jeg er atten kommer ikke jeg til å ha dette problemet for da bor ikke jeg hjemme lenger sånn som du...

PS: Dette er ikke ment spydig

9311460[/snapback]

Er jo en grunn til at jeg bor hjemme da, er ferdig med skole og inntil jeg finner ut om jeg ender opp i militæret eller ikke blir jeg boende her. Får meg vel en leilighet etterpå men skal fikse opp bilen først.

Skrevet

Haha, Vivalamorten :p De to tingene du sa foreldrene kunne gjøre.. Det er en tredje, og det er å straffe deg i vinkel.

Broren min kom nettop hjem fra Tunisia med en vannpipe til meg. Mamma og Pappa skulle snakke om hvorvidt jeg fikk bruke den til å røyke frukttobakk (med minimal mengde nikotin i seg), de sa blankt nei. Såklart, det kan til nøds sammenlignes med å diskutere om jeg får begynne å snuse, men når de er så nazi på det, da holder jeg det heller skjult.

Forøvrig, broren min var på fest hos en kamerat fire dager før 18 års dagen sin. Han fikk blodstreng beskjed om å ikke drikke, da det fremdeles var fire dager igjen.

Lenge leve sure foreldre :D (og snusen)

Skrevet
Er det noen steder her i Norge man kan få tak i Skruf Tranbär?

9317716[/snapback]

På de fleste bensinstasjoner. Jeg har aldri kjøpt det selv, men har kamerater som sier de har kjøpt det der i alle fall.

Skrevet

9317716[/snapback]

På de fleste bensinstasjoner. Jeg har aldri kjøpt det selv, men har kamerater som sier de har kjøpt det der i alle fall.

9317740[/snapback]

Hrmf, aldri sett det.

Skrevet

Du finner den de fleste plasser, men bensinstasjoner/kiosker er nok hvor de finner den lettest.
Skrevet

Jeg føler meg nødt til å advare deg mot den jævlige smaken av

Skruf tranebær :nei: Det kan godt hende du syns noe annet men dette er ihvertfall min mening :sick:

Skrevet
Jeg føler meg nødt til å advare deg mot den jævlige smaken av

Skruf tranebær :nei: Det kan godt hende du syns noe annet men dette er ihvertfall min mening  :sick:

9318060[/snapback]

Agree. Snuste det i starten og likte det, men så fikk jeg prøvd noe annet. Aldri mer tranebær!

Får også tilføye, likte ikke tranebær når jeg snuste den, men likte effekten nok til at jeg takla smaken...

Skrevet

Hehe, jeg synes den er god. =)

Akkurat nå driver jeg med en boks Göteborgs. Teite statoil var tom for skruf.

Noen som har noen erfaring med Ettan?

Skrevet

Syns Skruf Tranbær er helt OK, men i det lange og det hele så vender jeg alltid tilbake til General porsjon, når det gjelder pose-snusen.

Skrevet

9317716[/snapback]

Du får tak i den de fleste steder som har litt større utvalg enn General og General porsjon på Østlandet iallefall.

Skrevet
yadayadayada la foreldrene dine vite at du snuser osvosv fra post 3479

9311640[/snapback]

Mutter en boks under puta mi da jeg var 16. Hun sa "Det er greit at du snuser, bare ikke gjør det når jeg eller fatter er i nærheten". De liker kanskje ikke at du snuser, men hva skal de gjøre?

Skrevet
yadayadayada la foreldrene dine vite at du snuser osvosv fra post 3479

9311640[/snapback]

Mutter en boks under puta mi da jeg var 16. Hun sa "Det er greit at du snuser, bare ikke gjør det når jeg eller fatter er i nærheten". De liker kanskje ikke at du snuser, men hva skal de gjøre?

9320906[/snapback]

Jeg har blitt tatt så mange ganger, så nå sier de at hvis de finner snus, eller noe som har med snus å gjøre, så ryker lappen.

Den svir jo litt da :ph34r:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...