Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg får kjøpt snus selv jeg.. jeg er bare 16.... :ermm:

9109053[/snapback]

De aller fleste som er noen år yngre enn 18 får som regel kjøpt. Da jeg gikk på ungdomsskolen var det en del som snusa, og de hadde ingen problemer med å kjøpe selv. Så er ikke noe stress!

9109344[/snapback]

Det spørs hvor du kjøper. Man får ikke kjøpt på f.eks Kiwi, Coop eller Rema her, men småbutikker a.la Joker, Ica og Narvesen osv får man kjøpt. Og bensinstasjoner da.

 

Eneste problemet er at det ofte er overpriset.

Lenke til kommentar
Bakte min første løs i går, herregud for et makkverk. Masse gris, var skruff da så vet ikke hvordan den er i forhold til andre snusmerker i baking.

 

Holder meg til portion, med mindre jeg finner en skikkelig god som kun kommer i løs.

9109785[/snapback]

Vil bare si at ingen ting slår løs, selv om det sikkert er litt om og men i starten på å få til å bake da så klart. Pose bruker jeg kun hvis jeg skal være distre med snusen.

Lenke til kommentar
Enig i den, men trenger faktisk en porsjonspakning nå  ;)  Så må finne de største, har ikke general noen ekstra store?

9114086[/snapback]

Jo, de har maxi. Men om jeg ikke tar helt feil er det kun 12 poser i hver boks. Porsjon er veldig greit til tider egentlig. Når man sitter i timen på skolen eller er hjemme fx.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...