Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om en grei nedtrappings snus? Har lyst til å bruke litt mindre nå som tannkjøttet har fått lide. Bruker General i dag. Bør jeg bytte til porsjon?

9118935[/snapback]

Porsjon sliter ikke så mye på tannkjøttet som det løs gjør, så jeg hadde gjort det.

Og hvis du ikke har gjort det enda, bytt litt på hvor du har snusen.

 

Ang nedtrapping, begynn å ta litt og litt mindre per dag, evt saktere hvis du vil det, kommer an på hvor fort du vil ''slutte'' og klarer :)

Lenke til kommentar
Hmm, trodde det var akkurat omvendt jeg, porsjon sliter mer på tannkjøttet enn løs. :hm:

9119478[/snapback]

Trudde je au..

9119620[/snapback]

Har ikke prøvd forskjellen selv, men leste det et eller annet sted, skal se om jeg finner det. Selv går det bare i porsjon, ikke så klinete etter min mening. :p

Lenke til kommentar

Kommer vel litt an på fra person til person, men jeg syns porsjon gir meg bedre effekt enn løs, og jeg slipper å sitte med giga leppe, jeg kler ikke det :)

Pluss jeg har ikke fullt klart å bake enda, så det ender for det meste med at halvparten detter ned :p

Svelgte det en gang i min tidlige karriære, og det er noe jeg ALDRI skal gjøre igjen, trodde jeg skulle gå rett i gulvet, men ble bra ''effekt'' da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...