Gå til innhold

Vista til HALV pris på Windows markedplace


Anbefalte innlegg

ok, vil dette medføre noen problemer med duplikater av filer, systemer og slikt, eller vil andre gangen bare være en overskriving av alle filer, da innstallert med nøkkel..

 

hva med å bare kjøpe en fullversjon OEM verjson, er alltid noen du kjenner som skal ha noe nytt, f.eks en HD...

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=74923

7850453[/snapback]

Som det står i artikkelen til HW bare sletter du Windows.old etterpå. Vista er bygget på en ganske ny måte, så jeg tror nok at MS vil klare å holde styr på dette med duplikater osv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, kun upgrade.. Kommer fullversjon senere?

 

Edit: Asbjørn T, skal du oppgradere eller installere 2 ganger for å få clean? Fikk du noen tilbakemelding på at noe vil bli sendt til jetcarrier-adressen?

 

Er dette DVD-ISOer?

7850355[/snapback]

 

Nei, fikk ikke noe om at noe ville bli sendt til jetcarrier-adressen. Forøvrig er nedlastingen iso-image ja, så disse må brennes ut etterpå. Har tenkt å kjøre installasjonen 2 ganger for å få clean-install ja, men desverre har jeg ikke mulighet til å gjøre det før søndag..

Lenke til kommentar
Hmm, kun upgrade.. Kommer fullversjon senere?

 

Edit: Asbjørn T, skal du oppgradere eller installere 2 ganger for å få clean? Fikk du noen tilbakemelding på at noe vil bli sendt til jetcarrier-adressen?

 

Er dette DVD-ISOer?

7850355[/snapback]

 

Nei, fikk ikke noe om at noe ville bli sendt til jetcarrier-adressen. Forøvrig er nedlastingen iso-image ja, så disse må brennes ut etterpå. Har tenkt å kjøre installasjonen 2 ganger for å få clean-install ja, men desverre har jeg ikke mulighet til å gjøre det før søndag..

7851041[/snapback]

 

Hadde vært konge da disse pirsene som det blir opperert på msmarkedplace er gode.

Lenke til kommentar
Nei, fikk ikke noe om at noe ville bli sendt til jetcarrier-adressen. Forøvrig er nedlastingen iso-image ja, så disse må brennes ut etterpå. Har tenkt å kjøre installasjonen 2 ganger for å få clean-install ja, men desverre har jeg ikke mulighet til å gjøre det før søndag..

7851041[/snapback]

 

Dette var fra den Curcuit City buy and download fra marketplace sidene ikke sant?

 

for folk på microsoft forumene sier at det kun har fått 3 filer og ikkeno iso image

Har du prøvd å brenne det ut for å se om det er bootable?

 

http://windowshelp.microsoft.com/communiti...c=en-us&m=1&p=1

 

http://windowshelp.microsoft.com/communiti...&sloc=en-us&p=1

Endret av DjShugaA
Lenke til kommentar

Du kan lage en backup Iso (ikke bootable) av disse 3 filene, filene pakker seg ut etter installasjon i en underkatalog

,så trenger man vel en Engelsk utgave av xp for å kunne oppgradere tror jeg,

men ellers en meget gunstig pris for ultimate upg for ca 1600 kr :dribble:

Endret av Slk
Lenke til kommentar
Stemmer nok det du kan neppe lage en Bootable Iso av disse 3 filene

og så trenger man vel en Engelsk utgave av xp  for å kunne oppgradere tror jeg,

men ellers en meget gunstig pris for ultimate upg  for ca 1600 kr  :dribble:

7852870[/snapback]

 

Trenger ikke XP da man bruker det trikset presentert lenger oppe i tråden. I praksis en dobbelinstall av Vista, noe som tar rundt 20 minutter.

Lenke til kommentar

Da var Vista Ultimate fra Marketplace installert til en fin pris , installering funket bare via Digital Locker Assistent her, om noen kan teste key/serial fra digital locker på en 64bit Ulitmate upg. pls post result here :innocent:

Endret av Slk
Lenke til kommentar
Når man er innlogget på MS markedplace og har betalt, har man da fulle tilganger til å laste ned både 32 og 64 bit versjonen når man vil (i fall man skulle miste/slette filen)?

7862633[/snapback]

Det hjelper da dug lite å laste ned noen fil, når harddisken har krasjet og du trenger reinstallering. Da trenger en cd/dvd med operativsystemet på!

Lenke til kommentar
Når man er innlogget på MS markedplace og har betalt, har man da fulle tilganger til å laste ned både 32 og 64 bit versjonen når man vil (i fall man skulle miste/slette filen)?

7862633[/snapback]

Det hjelper da dug lite å laste ned noen fil, når harddisken har krasjet og du trenger reinstallering. Da trenger en cd/dvd med operativsystemet på!

7867957[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre? -Om man kjøper en oppgraderingsversjon av Vista er sjansen stor for at man eier en XP

Lenke til kommentar
Når man er innlogget på MS markedplace og har betalt, har man da fulle tilganger til å laste ned både 32 og 64 bit versjonen når man vil (i fall man skulle miste/slette filen)?

7862633[/snapback]

 

Tror man kun kan laste ned 32bit versjonen fra marketsplace , hvertfall fant ikke jeg noen 64bit v. der,

 

Etter installasjon kan du brenne et Image av de 3 filene ( som pakker seg ut etter install i samme mappe/undermappe )

 

Da har man hvertfall en dvd backup man kan starte installasjon fra ,

 

ellers er det vel ingen grense på hvor mange ganger du kan laste ned filene fra marketsplace heller

 

ellers har jeg installert Norsk språk pakke noe som gikk smertefritt

Endret av Slk
Lenke til kommentar
Tror man kun kan laste ned 32bit versjonen fra marketsplace , hvertfall fant ikke jeg noen 64bit v. der,

 

ellers har jeg installert Norsk språk pakke  noe som gikk smertefritt

7873028[/snapback]

Var dette fordi du i utgangspunktet valgte 32bit, eller var det slik at du ikke fikk valget om å laste ned 64bits versjonen?

Endret av Kong Basse
Lenke til kommentar

Ja jeg skulle installere 32bit versjon grunnet bedre kompatibilitet med programmer.

Hadde ikke noe 64bit valg så langt jeg kunne se

 

hadde lastet ned både 32/64bit da for evt. en senere intallasjon av 64bit versjonen.

Endret av Slk
Lenke til kommentar
Stemmer nok det du kan neppe lage en Bootable Iso av disse 3 filene

og så trenger man vel en Engelsk utgave av xp  for å kunne oppgradere tror jeg,

men ellers en meget gunstig pris for ultimate upg  for ca 1600 kr  :dribble:

7852870[/snapback]

 

Trenger ikke XP da man bruker det trikset presentert lenger oppe i tråden. I praksis en dobbelinstall av Vista, noe som tar rundt 20 minutter.

7857313[/snapback]

 

Det lurer jeg på, vil den kreve engelsk winxp for install eller vil det funke på norsk winxp også?

 

Da jeg ikke stoler på det en får fra piratbay, trojan included er ikke bra!

Endret av Knightospr
Lenke til kommentar
Når man er innlogget på MS markedplace og har betalt, har man da fulle tilganger til å laste ned både 32 og 64 bit versjonen når man vil (i fall man skulle miste/slette filen)?

7862633[/snapback]

 

Tror man kun kan laste ned 32bit versjonen fra marketsplace , hvertfall fant ikke jeg noen 64bit v. der,

 

Etter installasjon kan du brenne et Image av de 3 filene ( som pakker seg ut etter install i samme mappe/undermappe )

 

Da har man hvertfall en dvd backup man kan starte installasjon fra ,

 

ellers er det vel ingen grense på hvor mange ganger du kan laste ned filene fra marketsplace heller

 

ellers har jeg installert Norsk språk pakke noe som gikk smertefritt

7873028[/snapback]

Installerte du fra Engelsk eller Norsk winxp?

Lenke til kommentar

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

 

Tråden stenges for mulig opprydding, et par ting som må avklares internt.

 

Edit: Da skal en admin ha ryddet litt opp her, tråden åpnes igjen :)

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...