pumba50 Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Fins der en god erstatning for uTorrent så vil jeg gjerne vite om den da uTorrent er solgt og ikke kommer med nye versjoner er det like greit å bare legge den på hylla for godt.
Neddo Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Kan godt anbefale "Azureus" ha brukt den en god stund og andre diverse torrent program likar den mest. Den er ikkje den mest brukevenlig i starten men du setter deg fort inn i den. Den kan være litt krevande av og til men den e ganske godt. Og bra nedlasinghastighet kjem sefølgelig ann på andre ting og. Endret 26. januar 2007 av Neddo
Haraldson Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Ser ingen grunn til å forlate µTorrent på en stund ennå, egentlig. Og Azureus er ikke noe jeg vil anbefale, i alle fall. Med mindre du har bruk for et tregt java-program, da.
Spetsnaz Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Azureus Kom ny versjon idag som lover mindre leaks, bloating og forbedret hastighet på oppstart.
Skagen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg begynte med Azureus, men droppet det veldig fort til fordel for uTorrent. Hvor tregt og tungt Azureus kjører i forhold til uTorrent er bare helt ufattelig, selv om begge programmene har nesten samme funksjonalitet. Noen andre anbefalinger enn Azureus?
Mortis360 Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Azureus er en klient som bruker Java, som gjør at det er utrolig tregt. Ville dog. annbefale deg å holde deg til uTorrent så lenge som mulig da dette er en av de absolutt beste torrent-klientene som er ute per idag. ~ Medion Endret 26. januar 2007 av Medion
Bone Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 uTorrent er Solgt?? Ikke noen oppdateringer? What?
Blåbær Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Solgt til selskapet til han som skapet torrentsystemet, tror de satser nå på legalt innhold. Uansett bruker bitcomet og er veldig fornøyd med den.
Sund Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Ville anbefalt BitLord. Bruker det ikke selv, men en kammerat av meg har det, og det virker bra.
Bone Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Solgt til selskapet til han som skapet torrentsystemet, tror de satser nå på legalt innhold. Uansett bruker bitcomet og er veldig fornøyd med den. 7804530[/snapback] LEGALT innhold?! Hva skal skje med livet mitt da?? hmm.. Nei.. hva skal man begynne å bruke da? Azureus har jeg prøvd, og er ikke noe jeg synes var noe stas.. Bitcomet har jeg ikke prøvd.. Var en jævel på DC++ og StrongDC++ før, men har i det siste KUN gått over til uTorrent.. hmm.. (fyi; betaler for, og kjøper det aller, aller meste da.. )
Blåbær Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Mange negative på forumet deres http://forum.utorrent.com/viewtopic.php?id=17279
zeltex Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Hvorfor ikke bare bruke 1.6 av µtorrent? Jeg har ikke noe problemer med denne versjonen, og så lenge jeg har windows inne skal jeg holde meg til µtorrent.
Brian Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Hvis jeg skal anbefalen en klient ville utorrent fremdels stå sterkt hos meg iallefall, det er det jeg bruker iallefall. Bitcomet var bra, men er desverre blitt bannet en del plasser. Hadde det ikke vært for det, så hadde den vært bra. Azureus er vel det eneste gode utenom utorrent.
covah Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Jeg anbefaler ihvertfall IKKE Bitlord/Bitcomet og andre lignende klienter, da de er banna fra de torrentsidene jeg bruker (og en haug med andre).
Bone Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Trenger man egentlig en ny versjon da? Det er ikke noe med uTorrent jeg savner per nå.. Hva skal liksom forandres i torrent-systemet for at uTorrent slik den er per i dag, ikke skal "fungere", eller være så god? Kun "sikkerhetsoppdateringer" ? Det må vel kunnes fikses på andre måter, eller... ?
Spetsnaz Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Det var jo artig for meg, siden dere tvinges til å sjekke arguemntet mitt om at nyeste azureus faktisk er raskere. uTorrent er bra, men jeg opplever det som en mindre proff løsning. Hit the dl and run.. Har ikke satt meg veldig godt inn i det, men dog. Jeg er en tung bruker, og jeg kan anbefale azureus. EDIT: har noen prøvd halite ? Etter sigende skal det være en lett klient, både funksjonsmessig og på ytelse. Endret 27. januar 2007 av Spetsnaz
Haraldson Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Det var jo artig for meg, siden dere tvinges til å sjekke arguemntet mitt om at nyeste azureus faktisk er raskere. uTorrent er bra, men jeg opplever det som en mindre proff løsning. Hit the dl and run.. Har ikke satt meg veldig godt inn i det, men dog.Jeg er en tung bruker, og jeg kan anbefale azureus. Ja, for du har mye å tjene på at folk går over til Azureus vil jeg tro. Og jeg nekter for at Azureus er raskere enn µTorrent, både når det kommer til nedlastingshastighet og CPU. Kan du si meg hva en såkalt tung bruker finner i Azureus som ikke finnes i µTorrent? Masse Java som gjør den tung, kanskje?
Spetsnaz Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 (endret) En tung bruker finner ikke noe annet enn en tynn bruker, det er bare at en tung bruker tar i bruk funksjonene utover det helt basiske. Jeg hadde så smått begynt å bruke utorrent på windowsmaskiner som ikke var så raske selv, men jeg vet ikke nå etter at det har blitt tatt over av mainline. I forhold til utorrent er kanskje azureus fatware, men hvis man nu engang leter efter ersatninger så er azureus et godt alternativ. Det er kanskje ikke for deg som vil ha den letteste klienten, men hvis man har mange torrents, egne, og er kontrollfrik, så er det fint. Mest av alt liker jeg de forskjellige plugins'ene. Jeg lastet ned utorrent for å se, og jeg anntar at det meste er med, tar litt for lang til å lære seg alt til at jeg kan ha en veldig bastant mening, men... Det blir som OSX, jeg vet at mulighetene er der, men jeg har aldri brukt mer en 5 min på å konkludere med at det ikke foreløpig er noe som tilsier at jeg skal bytte. Hvis man ikke skal ha utorrent, som er tilfellet her, så vet jeg ikke om noe annet som er bedre. Det er jo multi-plattform også. Edit: raskere enn det som hevdes mente jeg. Endret 27. januar 2007 av Spetsnaz
Skagen Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Eneste "leet"-funksjonaliteten i uTorrent jeg benytter meg av er RSS-feed som gir automatisk nedlastning, samt at uTorrent automatisk stopper torrenten når opplasting/nedlasting når 1/1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå