Gå til innhold

Hvilken CD hører du på for tiden?


shizz kebab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gluecifer - Automatic Thrill

Skandaløst bra skive i mine ører! Kjenner igjen sangene fra en uteplass her i Tromsø(BlåRock), men visste aldri hvilke sanger de spilte. Så en dag ruslet jeg til DJ'en og han sa han spilte fra denne skiva og anbefalte den på det varmeste. Kan gjerne sende den anbefalingen videre til det glade selskap her i gården.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Kjøpte ny Queens of the Stone Age cd i helga, da jeg var i kongsberg. Den er konge! Lullabies to Paralyze :)

 

Kosta bare hundre spenn! Er jo en skam å ikke kjøpe!

Lenke til kommentar

Siste albumet til Tenacious D her, Pick of Destiny. Er så mye morsomme og bra låter på det albumet. Mange bra artister som er med på låtene. En sang er både Meat Loaf og Dio med på. Også har vi disse låtene hvor Dave Grohl(Foo Fighters og Nirvana) er med på som djevelen som jeg synes er best av de som noen andre enn JB og Gass er med på. Så filmen i går også, rimelig bra film for å være den typen film, morsom og musikalsk.

 

Jack Black og Kyle Gass er konge sammen.

Lenke til kommentar
The Project Hate MCMXCIX - Hate, Dominate, Congregate, Eliminate.

7912386[/snapback]

Er denne skiva bra? Har kun en Project Hate skive dessverre, og det er ikke den der.

7940656[/snapback]

Jeg forventet å ikke like det, siden jeg synes blandingen av death metal, industrial, tekno, synth, og damevokal høres helt forferdelig ut, men ble veldig positivt overrasket. Syntes den var fengende som få. Brutalt og vakkert.

 

Har ikke hørt noen andre plater med dem, men fikk absolutt lyst til å høre mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...