Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop


Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er forskjellig fra person til person ja. Noen reagerer ikke så mye som andre. Og så har det jo selvsagt med innstillingen å gjøre. Om det er placebo eller ikke, det blir som en slags meditasjon, så det er viktig å være klar for at det skal fungere. Er jo ikke som ekte drugs som lager reaksjoner enten du vil eller ei.

Selv har jeg foreløpig bare prøvd French Roast, og den fungerte tålig bra den.

Lenke til kommentar
mulig jeg må ha nytt headsett :/

7802383[/snapback]

Tror nok det funker bare for de som allerede på forhånd har bestemt seg for at det skal funke..

 

"Nå blir jeg trøtt.. Nå blir jeg trøtt.." *høre på suselyd mens man har øynene igjen.*

 

Såklart blir man søvnig da..

 

 

"Nå blir jeg våken.. Nå blir jeg våken.." *sitte konsentrert og følge med*

 

Skarper man sansene blir man mere opplagt også.

 

Jeg fikk ingen av de til å funke, for jeg var bevist over at det er bare tull..

Jeg har Steelsound 5H v2 -headset.

Lenke til kommentar

Satt og hørte på både Peyot, crystal meth og marijuana på skolen i dag uten spesielle effekter (jeg vet hvordan man skal få det meste ut av disse greiene, men ville bare prøve for å se om det skjedde noe utenom).

Etter minst 2-3 skoletimer med på forskjellige "dop" merka jeg at noen ganger var det en lyd som begynte inne i hodet mitt mens sounden fortsatte, og som fortsatte videre når jeg tok av meg headsettet. Merka og at stemmen skurra inne i hodet mitt når jeg sa noe (som egentlig var gøy).

Velger å tro at dette var en slags liten effekt av å høre på de forskjellige "dop lydene". Skal prøve mer i kveld da jeg skal ligge i senga med lyset av og bare høre på lydene! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...