Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy uten dop


Sensurert

Anbefalte innlegg

Det er med bare 2?

Prøvde først den som skulle vekke deg.. funket ikke i det heletatt..

 

Har lite troa på dette, men hadde det virket, så hadde det vært fryktelig genialt!

 

Kan jo teste den oppvekkeren der i morgen tidlig, hvis jeg klarer å så opp mere enn 2min før jeg må dra på arbeid da.. -_-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvde Heroin, merka ikke mye annet enn at jeg ble litt trøtt (sikkert fordi jeg lå i senga i 30 min å lukka øya)

7798443[/snapback]

Driver med peyote nå jeg. 32% Ferdig og varer i 35 min.

7798466[/snapback]

Du skal ikke drive med noe imens du hører på "dosen" :)

Lenke til kommentar

er ingen som deler ut der...

 

hehe, lastet ned BrainWave generator jeg(gratis på deres hjemmesider)

 

sitter å tar en slik nå:

 

Peyote

Recreational (VERY VERY Strong)

35 Minutes

 

If you are new to hallucinogenic experiences then we HIGHLY suggest starting with our TRIP dose. It is MUCH more mellow than Peyote. If you really want to fly through the outer stratosphere, then we are happy to offer you Peyote. We sent one of our senior techs to Amsterdam to sample some of the best Peyote in the world, equipped him with a laptop, and told him to write a dose that gets you as close as possible. He came back with this, and it BLEW OUR MINDS! Causes a mystical loss of oneself, disorientation of the senses, distortions in body image, distortions in perception, the inability to communicate and hyper suggestibility. A true altered state of consciousness, not a toy, not for the weak minded, not for MOST people. If you aren't ready, STAY AWAY! We warned you.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Litt av greia er jo at du må stenge ute alt annet da. Du kan ikke sitte og skrive på et forum samtidig som du tar dosen. Se på det som en slags form for meditering der lydbølgene hjelper til å gi deg en bestemt effekt.

Noen funker det for, andre ikke. Selv har jeg bare prøvd én enda (en fem-minutters som fulgte med I-Dose), og fikk faktisk ganske grei effekt av det, selv om det gikk over alt for fort.

 

edit: Og det er vel meninga at effekten skal begynne etterhvert som du holder på (ligger nede med øyna åpne eller lukka og stenger ute alt annet), og så vare en liten stund etterpå.

Endret av anners
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...