Gå til innhold

Om Crackdown -demoen.


Lakus

Anbefalte innlegg

eg syntes ikkje dette spiller var noko særleg bra....bilen var eit sant..hel** og kjøre...det var skikkelig tragisk...

7788812[/snapback]

 

Seriøst? Synes dette var noe av den bedre bildelen jeg har sett i et sandbox spill og var etter min mening mye bedre enn GTA-serien og Saint's Row.

7788881[/snapback]

 

Enig!! Her var det ikke bare akseptabelt, men faktisk GØY å kjøre bil syns jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slenger meg på den.. bilkjøringen er den beste jeg har sett i et 'GTA' spill til nå. :)

7789680[/snapback]

 

 

Samme her, veldig bra kontroll over bilen. Kommer nok til å kjøpe meg Crackdown når det kommer. Og det er ikke pga Halo-betakoden, men fordi jeg synes spillet virket kult. Likte Crackdown mye bedre enn Saints Row. Likte særlig hoppinga i spillet kombinert med litt skyting.

Lenke til kommentar

Fikk prøvd det en gang nå (til tiden var ute), og må si jeg har litt blandede føelser for spillet. Bilkjøringen var noe av det jeg likte minst med spillet. Kunne like så godt vært ett romskip eller en handlevogn du styrte, for noen "kjøre føelse" fant jeg ikke spor av. Men til fots var det mer gøy. Mye og utforske. Kampene med gjengene var ganske hektiske. Av våpen så var pump hagla og snikskytter rifla favoritter.

 

Og fasinerende hvor mye underholdning det var i noe så enkelt som å hoppe høyt :)

 

Men skal nok spille demo'en en del ganger til før jeg bestemmer meg for ett eventuelt kjøp. Må finne ut om den snikende føelsen av at spillet blir ensformig & kjedelig ganske fort stemmer, eller ikke. Avhenger vel egentlig av hvor mye annet det er å gjøre i spillet, bortsett fra å løpe fra gjeng til gjeng og skyte. Hvis det er hele spillet, da blir det kjedelig rimelig fort...

Endret av mar1u5
Lenke til kommentar

Jeg synes det eneste minuset er skytingen og stivheten i kastingen/sparkingen. Ellers er det sinnsykt morsomt å hoppe etter "orbs". Kjøringen er jo artig, men ikke realistisk. Bedre å ha det morsomt enn realistisk.

Likte ikke spillet i det hele tatt når jeg så bilder og filmer, men når jeg spilte det ble jeg meget positivt overrasket.

 

Kommer ikke til å kjøpe det, dog.

Lenke til kommentar

Vil bidra med å si at demoen var drit kjedelig. Jeg kan absolutt ikke forstå hva som gjør dette spillet bra. Kul bilkjøring?

 

Vi har sett akkurat det samme 300 ganger før, og noen klarer å fenge, men ikke dette i mine øyne. Jeg spurte meg selv: "Hva er poenget med dette" når jeg løp og hoppet rundt mens jeg avfyrte runde på runde. Det var ikke gøy i ti minutter engang, slik som visse andre spill. Nei, hopper over denne.

Lenke til kommentar
Vil bidra med å si at demoen var drit kjedelig. Jeg kan absolutt ikke forstå hva som gjør dette spillet bra. Kul bilkjøring?

 

Vi har sett akkurat det samme 300 ganger før, og noen klarer å fenge, men ikke dette i mine øyne. Jeg spurte meg selv: "Hva er poenget med dette" når jeg løp og hoppet rundt mens jeg avfyrte runde på runde. Det var ikke gøy i ti minutter engang, slik som visse andre spill. Nei, hopper over denne.

7793267[/snapback]

 

Jeg og en kompis har spilt ut demontiden en 10-12 ganger nå og det er fortsatt like artig. Nesten litt for artig. :p

 

Synes man virkelig får følelsen av å være superhelt dersom man spiller på enkleste vanskelighetsgrad samtidlig som spillet er veldig utfordrende og tøft på vanskeligste vanskelighetsgrad.

 

Jeg har ikke spilt spill som spiderman etc., men kan ikke se for meg at de har like bra grafikk, animasjoner og lyder som i spillet her. Når man har 4 stjerner i agility og løper fra tak til tak og hopper over gater så er det så fantastisk rått og føles mer som en film enn et spill synes jeg. :p

 

Og friheten er så enorm i forhold til andre spill av samme type. Eneste som mangler er det å kunne gå inn i bygninger etc., men det bryr jeg meg ikke så mye om ettersom det å løpe i 100km/t på tak er for tøft. :D

 

og Co-op! 2000 bonuspoeng til spillet her i forhold til andre spill. :p Kompisen min brukte all tiden i et game til å gå opp på bilskillen og var så stolt over å kjøre i 200mph med agency trucken. Like før spilletiden gikk ut klarte jeg å kaste en eksplosiv tønne foran trucken på motorveien og sprenge den ut i en steinrøys med et sniperskudd. Han skulle hevne seg med å skyte meg med superbila, men idet han kom ut av garasjen roundhouse kicka jeg han ut i elva. Holdt på å le meg ihjel. :p

 

Jeg kjøper veldig sjelden spill, men føler jeg nesten må kjøpe 2 kopier av dette bare for å signalisere til utviklerne hvor ufattelig perfekt spillet er. :D

 

 

Har forresten funnet ut at man ser større ut når man går opp i strenght, håret blir hvitere med høyere agility, biler håndterer bedre med bilskill og agencybilene ser mye råere ut. Dessuten får superbila maskingevær som aktiveres med B på 4 stjerner, SUV'en kan hoppe med B og trucken får afterburner med B. Ikke sikker på om man får noen synlige forandringer ved høyere firearms eller explosives skill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...