Gå til innhold

Om Crackdown -demoen.


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aargh. Her stikker jeg på skolen og regner med Xboxen har klart å somla ned spillet til jeg kom hjem, men den har selvfølgelig klart å logge seg av Live og var ikke kommet lengre enn til 56%. Hvorfor kan ikke boxen logge seg på av seg selv. Mistenker den for å drive gjøn med meg :mad:

 

Edit: Heldigvis har jeg en ny episode Heroes jeg kan kose meg med :dribble:

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Har spilt en halvtime nå jeg og. Må si jeg liker spillet. Er nok ikke den største tilhengeren av sandkasse spill, men dette var ganske morsomt så langt. Morsomt å høre fienden lage kylling lyder til deg når du gjemmer deg på hustak :!:

Eneste jeg sålangt er misførnøyd med er at jeg ikke finner en mulighet for å stille på hastigheten på siktet. Går for tregt spør du meg!

Blir nok muligens et kjøp for meg dette, og er jo ingen bakdel at spillet kommer med halo 3 beta key ;)

Lenke til kommentar

Demoen har vist meg så lang om spillet:

 

- At noe så enkelt som og hoppe fra tak til tak er utrolig gøy

- Bilene kjører veldig bra på veiene, de kan vippe av veien akkurat som dem kan gjøre i virkeligheten om dekket sprekker.

- Grafikken er jo ikke akkurat "Gow" men veldig veldig bra detaljert. Alt fra genseren til din Super Cop til at dekket på bilen sprekker så KUN felgen er igjen. Å lager en helvetes riper på veien og gnister.

 

- Når du hopper fra en 200m høy byggning og lander på den kalde asfalten så kommer det en trykkbølge under føttene dine ala matrix. Med at bakken under får skade.

- Meele attack kan være mer effektiv en våpen ;)

 

- En total følelse av frihet.

- Litt trege kontroller for min del (analogstick / se rundt osv.)

- Når du bli sterker, så kan du løfte opp biler. Kaste dem rundt, spesielt morsomt og ta sivile som er i bilen. og Kaste dem i vannet ( Har litt ond humor iblant)

 

- Ser mulighetene spillet har og by på. Men redd det kan bli for linært.

- Men igjen, vil du bare ha det gøy og drepe masse badguys. Er dette spillet knall!!

 

En liten brukererfaring fra meg.

Lenke til kommentar
- Ser mulighetene spillet har og by på. Men redd det kan bli for linært.

- Men igjen, vil du bare ha det gøy og drepe masse badguys. Er dette spillet knall!!

 

En liten brukererfaring fra meg.

7781836[/snapback]

 

Lineært tror jeg ikke det blir - utviklerne har lagt opp spillet sånn at du kan velge rekkefølgen på hvilke gjenger, underbosser og bosser du vil takle, helt selv. Sånn sett er spillet helt åpent, og langt mindre lineært enn de fleste andre spill.

 

En smule ensformig er det vel mulig at det blir men - gjenstår å se, har ikke prøvd demoen selv ennå! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...