Gå til innhold

Om Crackdown -demoen.


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller det nå å synes det er ganske bra faktisk. Minner om GTA og det er jo bare positivt i mine øyne og liker egentlig framtidsbyen i Crackdown bedre enn GTA sin "normale" by. Grafikken kunne vært bedre og følsomheten på siktet er alt for treg så skulle gått an å stilt på den men bortsett fra det så er det et bra spill ;)

 

Å med tanke på at man får med betakode til Halo 3 så må jeg nok kjøpe meg dette spillet uansett :thumbup: Så man ender iallefall opp med mye mer enn bare en Halo 3 betakode til 500kr :p

Lenke til kommentar

Dette var GTA på anabole steroider og jeg digget det. Noen kaller det en GTA-klone, men da kan man kalle alle FPS'er for Doom-kloner også.

 

Jeg skjønner ikke argumentene for at det var repeterende. Så lenge ferdighetene økte så åpnet det seg nye muligheter. Hver gang jeg kunne hoppe høyere eller løfte tyngre så fikk man helt nye dimensjoner i spillet. Hoppingen fra tak til tak var morro, men spesielt imponert ble jeg når jeg fikk økt explosivskill. Det ble noen heftige eksplosjoner. Biler som fløy titalls meter opp i luften for så å lande med et brak.

 

Og grafikken...tja, ikke akkurat Gears, men den var pen og jeg har ikke så mye å utsette på den. Uansett, her er det gameplay for alle penga.

 

Litt kjedelig dette med timeren, men jeg forstår hvorfor de har gjort det sånn. Med en gang man begynner å få litt ferdigheter og det begynner å bli skikkelig morro så er det slutt og man sitter bare med med en følelse av mer mer mer. Så da blir det vel bare å vente en måneds tid da...får kose meg med Battlestations: Midway i mens.

Lenke til kommentar
Kjipt at bare gold-medlemmer har tilgang til å laste ned. Hadde gledet meg til denne.

Evt. når vil silver-medlemmer få tilgang? Noen som vet?

7782205[/snapback]

 

I følge Major Nelson må nok sølvabonnenter vente en uke, noe som jeg tror er nokså standard. Skaff deg et gullabonnment :) 500 kr året høres kanskje mye ut, men del på 52, og det koster under 10kr uka.

Lenke til kommentar

Jeg og kompis spilte demoen 6 ganger på rad. Ca. 40 min hver gang. :p Nå er vi endelig leie av demoen og kan vente til spillet kommer. Fant ut at da man hadde tatt de 4 generalene så kom det ikke flere fiender og da følte vi at vi hadde klart demoen. :p

 

Var noen litt irriterende bugs med at generalene plutselig ikke var der de skulle være etc. i noen av spillene, men ser man bort fra det så fungerte alt annet prikkfritt. Litt lag/slowdowns når en av oss døde og fikk loading var det også, men det er flisespikkeri.

 

Helt genialt spill. Coop gjør bare så ufattelig mye for et sandbox spill. :w00t:

Lenke til kommentar
Bruk en av disse 48 trial kortene som ofte følger med et spill

7786364[/snapback]

Tror jeg funker dårlig. Jeg klarte iaff ikke å laste ned hverken Battlestations:Midway eller Phantasy Star Universe med det.

 

Er forsåvidt enig i det meste LarryDik sier. Dette er en meget etterlengtet tittel i min bok, og suget ble ikke akkurat mindre etter å ha spilt demoen i filler i hele dag :innocent:

Lenke til kommentar
Kjipt at bare gold-medlemmer har tilgang til å laste ned. Hadde gledet meg til denne.

Evt. når vil silver-medlemmer få tilgang? Noen som vet?

7782205[/snapback]

 

I følge Major Nelson må nok sølvabonnenter vente en uke, noe som jeg tror er nokså standard. Skaff deg et gullabonnment :) 500 kr året høres kanskje mye ut, men del på 52, og det koster under 10kr uka.

7786289[/snapback]

 

 

eventuelt så kan han kjøpe en måneds abb. til 59.

Lenke til kommentar

har ikke spilt det selv enda (etter jobb!)

men lurer litt på de som avviser spillet rimelig fort. har dere prøvd co-op?

 

selv regna jeg litt på det: hvis det er halvparten så bra som GTA og spider-man2 men + co-op = mye morsommere en GTA og andre sandbox spill :D

Endret av Firvulag
Lenke til kommentar

Dette spillet overgikk mine forventninger flere ganger! Dette spillet var helt fantastisk bra lagt opp! Jeg elsker det! Bare det å finne veier opp på takene er helt rått! Når du begynner å hoppe evig høyt er det forbanna morro!

 

Synes kontrollene var geniale! Funker sinnsykt bra! Siktingen er en lek, det samme med kjøringen!

 

Grafikken overgår de fleste spill jeg har spillt på 360 til nå da tenker jeg ikke på Høy-poly count eller megatextures.. ikke det at dette er dårlig, men det er Art-direction som virkelig tar kaka her! Det funker så sinnsykt bra!

 

Jeg kommer garantert til å kjøpe dette spillet! No doubt!

 

PS! Og jeg har ennå ikke prøvd Co-op.......

Endret av RoninMasao
Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp til Co-op delen: Noen som har prøvd å spille med en kamerat via Co-op? Er jo helt umulig å finne en kamerat du har på venne-lista di. Går jo heller ikke ann å invitere dem. Noen som har noen smarte metoder for å finne venner? Jeg fant min kamerat en gang i går, men når jeg skulle joine han ble vi bare brutt fordi det kom en annen som hadde joinet han.. Når han kicka han fant jeg ha ikke igjen. Drev over en time i går. Begge har gold og vi fikk begge spilt med andre "ukjente" over nett. Noen som har hatt samme problem?

 

Ellers en veldig bra demo. Et garantert kjøp!

Lenke til kommentar
eg syntes ikkje dette spiller var noko særleg bra....bilen var eit sant..hel** og kjøre...det var skikkelig tragisk...

 

gameplay var greit men mangla det lille ekstra som gjør att eg kunne spillet det i mer enn 15 minutter...kansje den endelige funksjonen blir bedre..får håpe på det..

7788812[/snapback]

 

Må si jeg er totalt uenig med deg der.. Men smaken er som baken..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...