Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Håper det blir bra ihvertfall.

Det blir bra sikkert, små køer og god mat og øl

 

Jeg var i corporate box igår og så på Bengals-Titans. Litt kjedelig kamp men fantastisk miljø med mat og øl og vin og temperaturen og små gruppen som var med. Det beste var reservert parkeringsplass

 

Ville aldri betalt for en box men fikk det gratis fra noe venner.

 

Bengals spiller bra hittil, hyggelig hvis dette fortsetter.,,

Lenke til kommentar

14-41..fy faen jeg tror jeg spyr.

 

Tom Brady er den dårligste i ligaen på pasninger over 10 yards denne sesongen. Aner ikke hva som feiler han i år. Å si at han nærmer seg slutten blir for dumt, men det er NOE som ikke stemmer. Samtidig har han vel egentlig ingen elite-WRs. Defense har heller ikke vært helt bra så langt denne sesongen.

Lenke til kommentar

Tja, Edelman er ikke sånn aller værst. Gronk er litt opp og ned, men tidvis ganske så god.

Å si at Brady nærmer seg slutten blir for dumt? Syns ikke han har spilt strålende hittil i år, dårlige kast og avgjørelser flere ganger ila kampene hittil. At alle recieverne løper for kort igjen og igjen er vel også lite trolig, siden det ikke bare gjelder en reciever. At han er rimelig stasjonær hjelper heller ikke når vi har to nye på OL(vel, var iaff det nå i kampen mot KC).

 

Og ja, Defence.. Urgh. DB's og LB's som hele tida henger etter recievers, lar RB's gjøre rimelig gode løp osv.

Lenke til kommentar

Eksempel på dårlig avgjørelse:

KC-matchen: 2nd, 9.52, 1&10 - kaster mot Gronkowski som har 2 mann på seg, istedenfor mot en fullstendig åpen Develin. Develin hadde klart minst 5 yards, antakeligvis 10, mulig mer. Gronkowski hadde riktignok fått 26y, men fortsatt.. Er så mange slike situasjoner.

 

2nd, 2:43, 3&3 - kaster mot Edelman istedenfor å rushe 2 yards og kaste seg 1-2 yards for å få nye 4(foretrukket), eventuelt kaste kort til Amendola(Amendola løp sidelengs med forsida vendt mot Brady) som også hadde resultert i nye 4..

Endret av Sleggefett
Lenke til kommentar

Synes forsåvidt ikke O-linen var like jævlig i Cheifs-matchen som den har vært i andre kamper i år, men det hjelper jo lite når ingenting annet fungerer..Nå skal det jo trekkes inn i vurderingen at Arrowhead Stadium er en forferdelig arena å være bortelag på, men likevel. Noe må hvertfall gjøres, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt kan sette fingeren på hva.

Endret av hvorre
Lenke til kommentar

Herre jesus, jeg begynner å bli lei av alt dramaet som lages rundt Patriots om dagen..Ikke at det er uproblematisk det som skjer der, men det virker som om det bare er New England som har underprestert denne sesongen om man skal tro mediene. Se på Saints, f.eks?

 

Atlanta, Washington, 49ers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...