Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen så deprimerende det er å se Jags spille i dag. Har egentlig ingenting positivt å si... Og skylder så absolutt ikke på Henne for alt som går galt. Bortles ville ikke løst noe heller tror jeg. Alt som var noe å skryte av ble lagt igjen i første halvdel av kampen mot Eagles jo.

 

EDIT:

Måtte bare få ut litt frustrasjon. Bedre lykke neste gang er alt jeg kan si.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Wohey, da blir det endelig min første NFL-match på torsdag. Fant en god pris på billetter til Falcons - Bucs, så da tar vi turen innover! :)

Jeg har en ekstra billett til Bengals-Titans på søndag hvis du ønsker å kjøre hele veien til PaulBrown. Skal bli en fin helg- Crew-Revs (MLS) på lørdag og Bengals -Titans på søndag!

Lenke til kommentar

 

Wohey, da blir det endelig min første NFL-match på torsdag. Fant en god pris på billetter til Falcons - Bucs, så da tar vi turen innover! :)

 

Enjoy! Er tidenes opplevelse

 

 

Ja, tror det blir bra. Kunne vært en litt mer spennende motstander enn Tampa, men hey, det er en division match i det minste. Har vært på det meste annet, men NFL og Collegeball mangler. Må prøve å få til en tur til Athens i løpet av høsten også, men det er så jævlig dyrt! :p

Lenke til kommentar

Ja, tror det blir bra. Kunne vært en litt mer spennende motstander enn Tampa, men hey, det er en division match i det minste. Har vært på det meste annet, men NFL og Collegeball mangler. Må prøve å få til en tur til Athens i løpet av høsten også, men det er så jævlig dyrt! :p

 

 

Fikk meg 2 kamper på CenturyLink stadium med New Orleans som motstander forrige sesong. Ene kampen ble nåværende verdensrekort i støy fra publukum satt. Magisk!

 

Billettene lå på rundt 170 dollarsjer per kamp.

Lenke til kommentar

 

Ja, tror det blir bra. Kunne vært en litt mer spennende motstander enn Tampa, men hey, det er en division match i det minste. Har vært på det meste annet, men NFL og Collegeball mangler. Må prøve å få til en tur til Athens i løpet av høsten også, men det er så jævlig dyrt! :p

 

 

Fikk meg 2 kamper på CenturyLink stadium med New Orleans som motstander forrige sesong. Ene kampen ble nåværende verdensrekort i støy fra publukum satt. Magisk!

 

Billettene lå på rundt 170 dollarsjer per kamp.

 

Cool Beans, I always wanted to visit Seattle, legendary fan support for both football teams!

Lenke til kommentar

Ja blir helt konge. Dyre billetter da. Noen som har peiling hva Club Tickets inkluderer? Svindyre var dem iallefall.

 

Er vel setene i midtre del av stadion, hvor man har tilgang på barer og kafeer før kamp. Det er det som brukes å kalles "Club Level" ihvertfall. Litt sånn semi-VIP. Bare ikke helt box seats.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...