Gå til innhold

StarCraft 2 innen 2008?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ghost er lagt på is for ubestemt tid. Dette er nok bare eit anna ord for kansellert.

 

Blizzard har alt laga ein versjon av Diablo3 som dei forkasta. Etter dette har det jo kome opp rykter no og då. Så det er vel ingen tvil om at dette spelet vil kome ut. Men som tidus2k4 var inne på så brukar gjerne Blizzard god tid.

Lenke til kommentar
Jeg er enig i at Blizzard lager kvalitet, utenom World of Warcraft. Og hvis Blizzard skulle finne på å lage MMO av Diablo eller Starcraft, mister de all min respekt.

 

Foruten tror jeg ikke vi ser Starcraft 2 før i 2010 eller noe slikt, for Blizzard trenger noen ekstra år på å perfeksjonere det.

7740400[/snapback]

 

Kan jo hende de har holdt på med denne de 9 siste årene for alt vi vet.. kanskje den perfeksjoneringen du snakker om har alt begynt..

Lenke til kommentar
Et Starcraft 2 hadde ikke vært dumt. Hva er galt med WoW forresten? Jeg spiller i disse dager trialen og det virker jo som et fantastisk spill. Om jeg hadde hatt mer penger hadde jeg faktisk kjøpt det. :)

7740686[/snapback]

 

Det som er galt med wow et at mange blir avhengig som med røyk. Dessuten koster det 100 kroner for å gjøre det samme om og om og om og ja... om igjen. Nettopp levle og skaffe seg nye ting. Repetivt og kjedelig spill! Og nevnte jeg at det nettopp har kommet en utvidelse... eller rettere sagt ny grafikk på de samme kjedelig monstrene. Ny grafikk på litt nye våpen. Og endelig kan man monotont levle opp til lvl 70! boring!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Repetivt og kjedelig spill! Og nevnte jeg at det nettopp har kommet en utvidelse... eller rettere sagt ny grafikk på de samme kjedelig monstrene. Ny grafikk på litt nye våpen. Og endelig kan man monotont levle opp til lvl 70! boring!!

7740769[/snapback]

Hadde de 8 millionene som spiller wow vært enig med deg så hadde det hjulpet en del :D

Lenke til kommentar
Det som er galt med wow et at mange blir avhengig som med røyk. Dessuten koster det 100 kroner for å gjøre det samme om og om og om og ja... om igjen. Nettopp levle og skaffe seg nye ting. Repetivt og kjedelig spill! Og nevnte jeg at det nettopp har kommet en utvidelse... eller rettere sagt ny grafikk på de samme kjedelig monstrene. Ny grafikk på litt nye våpen. Og endelig kan man monotont levle opp til lvl 70! boring!!

7740769[/snapback]

 

Makan til tullball.

 

Akkurat dette jeg hadde forventet av en som spiller bare for å levle. Jeg, for min del, rollespiller figuren min. Jeg spiller aldri for å levle. Jeg har holdt på siden september i fjor og har bare en spillefigur, som forøvrig er level 42. XP og nytt utstyr ser jeg på som et pluss, som kan skaffes men som jeg ikke streber etter.

Det er sjelden jeg kjeder meg, og jeg spiller heller ikke hele tiden. Hvis du spiller WoW bare for å skaffe deg masse fett utstyr og bare driver og grinder monster for massiv XP så skjønner jeg derimot at spillet fort blir repetitivt, for det blir jo det samme som å spille Diablo2 om og om og om og om og om igjen. Mister fort glansen da, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Det som er galt med wow et at mange blir avhengig som med røyk. Dessuten koster det 100 kroner for å gjøre det samme om og om og om og ja... om igjen. Nettopp levle og skaffe seg nye ting. Repetivt og kjedelig spill! Og nevnte jeg at det nettopp har kommet en utvidelse... eller rettere sagt ny grafikk på de samme kjedelig monstrene. Ny grafikk på litt nye våpen. Og endelig kan man monotont levle opp til lvl 70! boring!!

7740769[/snapback]

 

Makan til tullball.

 

Akkurat dette jeg hadde forventet av en som spiller bare for å levle. Jeg, for min del, rollespiller figuren min. Jeg spiller aldri for å levle. Jeg har holdt på siden september i fjor og har bare en spillefigur, som forøvrig er level 42. XP og nytt utstyr ser jeg på som et pluss, som kan skaffes men som jeg ikke streber etter.

Det er sjelden jeg kjeder meg, og jeg spiller heller ikke hele tiden. Hvis du spiller WoW bare for å skaffe deg masse fett utstyr og bare driver og grinder monster for massiv XP så skjønner jeg derimot at spillet fort blir repetitivt, for det blir jo det samme som å spille Diablo2 om og om og om og om og om igjen. Mister fort glansen da, for å si det sånn.

7741189[/snapback]

 

Er det ikke det spillet handler om? Og bli lvl60 og evt. 70? Sloss i dungeons og få nye våpen som du kan drepe folk i PVP med. Hva gjør du da? plukker blomster og ser på fosser og sånn da eller? Dessuten så er det utrolig mange der ute som sliter veldig med å slutte å spille. Det blir avhengige og det er skummelt! Sånne online spill skulle vært ulovlig. Samme som med myntautomater.

Lenke til kommentar

Det er å å tide å bytte ut det gamle Starcraft selv om det er eda mange som spiller det.

 

Men når Blizzard gir ut strategi så MÅ de sørge for at det blir virkelig bra og balansert. For deres strategier er stoff for turneringer.

 

Jeg klarer ikke å finne ett strategispill i dag som kan måle seg med Starcraft og warcraft III i kvalitet. Har så sinnsykt lyst å finne noe jeg kan spille over nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...