Gå til innhold

StarCraft 2 innen 2008?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slike nyheter fortjener den ytterst sjeldne smileyen:  :fun:

 

Alt Blizzard tar i blir som kjent til gull og jeg er sikker på at et eventuelt Starcraft 2 ikke blir noe unntak. :)

7808367[/snapback]

 

Bare ikke EA kjøper opp hele prosjektet og ødelegger spillet så blir jeg mer enn glad :D

 

Starcraft er jo tidenes strategi spill etter C&C serien (de som er produsert av westwood)...

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Tror ikke Viviendi (det er de som fortsatt eier blizzard, sant?) ikke har lyst å selge blizzard med det første, de tjener jo grovt. Uansett, helter likte jeg. Det ga en ny form for micro for min del, man måtte passe på helten, og hæren, og sørge for at de jobbet sammen om å trykke motstandern ned i søla for så å trampe på han før han kommer seg opp igjen.

 

Er ikke helt sikker på hva jeg vil synes om helter, i samme form som i warcraft 3, i ett starcraft spill. Men kjenner jeg blizzard rett vil de nok få det til om de vil.

Lenke til kommentar
Blir det helter i Starcraft 2 fortsetter jeg heller med eneren.

7823732[/snapback]

Eg håpar du vil prøve det først, eg har møtt fleire som var negative til heltar, men endra sin oppfatning etter å faktisk ha prøvd WC3.

7832693[/snapback]

 

Ja jeg var ikke en av de... Men skal selfølgelig prøve 2ern uansett. Men likte ikke heltene i wc3. Ødelegger flyten synes jeg. Eller noe.. Vet ikke helt hvorfor jeg ikke liker wc3 like godt som starcraft; er nok en blanding av 3d grafikken, helter, mindre flyt og at det er dårligere balansert.

Lenke til kommentar

Eg har ikkje spelt Starcraft nok til å vurdere balansen i forhold til WC3, men sistnevnte er faktisk eit veldig balansert spel, med tanke på at det er fire raser å velge mellom som kvar har sine sterke og svake sider synest eg Blizzard har gjort ein kjempejobb.

 

Men du skal sjølvsagt få lov til å synest kva du vil om spelet, eg digger grafikken og synest det har god flyt.

Lenke til kommentar
Eg har ikkje spelt Starcraft nok til å vurdere balansen i forhold til WC3, men sistnevnte er faktisk eit veldig balansert spel, med tanke på at det er fire raser å velge mellom som kvar har sine sterke og svake sider synest eg Blizzard har gjort ein kjempejobb.

 

Men du skal sjølvsagt få lov til å synest kva du vil om spelet, eg digger grafikken og synest det har god flyt.

7832786[/snapback]

 

Nå har ikke jeg spilt wc3 siden FT kom. Så mulig blansen har bedret seg. Grafikken er selfølgelig bedre i Wc3 en Starcraft. Men Synes ikke det er til wc3 sin fordel. Alt blir så rotete. Grafikken i starcraft er mer en god nok. Er vell neppe noen andre spill som klarer seg med så rotten grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...