sdf123 Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 ser at flere og flere selskap begynner med sånn 5 sifret nummer istedet for de vanlige 8 sifret nummerene. går de 5-sifret-nummeren samme som lokaltakst, eller er det andre takster da? jeg har ip-tlf og ringer da gratis innenalnds(lokaltakster).
Cowboystrekk Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 ser at flere og flere selskap begynner med sånn 5 sifret nummer istedet for de vanlige 8 sifret nummerene. går de 5-sifret-nummeren samme som lokaltakst, eller er det andre takster da? jeg har ip-tlf og ringer da gratis innenalnds(lokaltakster). 7697180[/snapback] Nei, de er mye dyrere, tror prisen uansett er 0,39 fra fast-tlf, og fra 0,80-2,99,- om du ringer fra mobil avhengig av hvilken operatør du har.
sdf123 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Er det mulig å finne det 8 sifrete nummeret fra et 5 sifret? Syntes jeg hørte noe om det en gang, at alle 5 sifrete peker mot et 8 sifret. stemmer det?
Cowboystrekk Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Er det mulig å finne det 8 sifrete nummeret fra et 5 sifret? Syntes jeg hørte noe om det en gang, at alle 5 sifrete peker mot et 8 sifret. stemmer det? 7697352[/snapback] Ja, det går an, f.eks her: http://www.tlfnr.com/ fin oversikt over "billignummer"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå