Gå til innhold

Sony er talentløse ihht MS Moore


Knebel

Anbefalte innlegg

Er det arrogant å komme med sannheten da? Enda så brutal den er? ;-)

7691111[/snapback]

 

 

Sannhet, hvilken sannhe...i dine (F) øyne? Hvis SOny virkelig hadde vært talentløse, så tror jeg ikke de hadde klart å selge over 4 ganger så mange PS2 som MS`S Xbox. Skal du kommentere, så kom med noe saklig..ikke noe fanboyshit! :thumbup:

7691163[/snapback]

 

Easy now.. Peedee er en voksen kar, og skrev den der med et glimt i øyet.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vel ikke noe å si om han er voksen? Kanskej han burde skrevet litt mer voksent da, istedenfor å prøve å prøve å helle bensin på tråden. :)

7691205[/snapback]

 

Disse trådene brenner da godt nok uten bensin hehe. Men det er jo ikke farlig å komme med en munter kommentar som den heller hehe

Lenke til kommentar

Kjære vene, Enigma og andre elektroniske naboer og venner. Det var en tøysetullereplikk fra meg. Intet mere. Noen her inne kjenner meg - og veit hvor jeg står. Og dere andre kunne vel bare sett det lille ;-) <---- blunkemedøyetfordijegtullerlittbaretegnet.

 

Bensin på bålet her inne? Når har det trengs da? Og må det være så alvorlig?

Lenke til kommentar
Kjære vene, Enigma og andre elektroniske naboer og venner. Det var en tøysetullereplikk fra meg. Intet mere. Noen her inne kjenner meg - og veit hvor jeg står. Og dere andre kunne vel bare sett det lille ;-)  <---- blunkemedøyetfordijegtullerlittbaretegnet.

 

Bensin på bålet her inne? Når har det trengs da? Og må det være så alvorlig?

7691256[/snapback]

 

 

Hehe, vet godt hva du står for. :) Det var mer en erte/mobbe replikk enn tøysereplikk spør du meg, but thats me.

Lenke til kommentar
Har vel ikke noe å si om han er voksen? Kanskej han burde skrevet litt mer voksent da, istedenfor å prøve å prøve å helle bensin på tråden. :)

7691205[/snapback]

Zzzzzzzomg, det var en vits. Ro ned osv., lolz.

7691391[/snapback]

 

ER helt rolig jeg. :) Du misforstår pointet mitt, men whatever omg lizzom (lættis).

Lenke til kommentar
det MS sier der er jo fakta.. de lyver ihverfall ikke, noe som sony er ganske gode på.

7691263[/snapback]

 

Njaaa. Peter Moore og kompanjong kan vel neppe uttale seg om Sony's evne til få utviklet tjenesten sin etterhvert. Om den er mangelful per i dag, får så være.

 

Men klart, som et software selskap med lange tradisjoner og med live nettverket utviklet og kjørt i flere år, så har MS et forsprang.

 

Men fra det og til å uttale at Sony ikke vil få det til framover heller, er mere markedsføringspropaganda enn fakta. Men det holder de på med alle de andre også, så synes ikke dette var det værste eksemepelet uansett.

Lenke til kommentar

Ohhh teh irony!

 

Denne tråden hadde alle forutsetninger for å bli til et inferno i flammer for så å bli stengt etter 4-5 poster.

 

Men så ender den med at Dr. Peedee får kjeft fordi han var ute og slengte med leppa?

 

Playstation Fanboi, Xbot, Nintendhoe, selvpåropt objektivitets sfantast eller hva man måtte være, man kan vel ikke unngå å se humoren i det.. :D

Lenke til kommentar

Jeg forstår det som om Microsoft folkene rett og slett mener at Sony ikke har mye erfaring med onlinetjenester der av gene-kommentaren.

Nå kjenner ikke jeg mye til ps3 sin onlinedel men det er vell sant at Microsoft har fokusert mye på onlinedelen og att den er blitt temmelig solid, så på tross av at det de sier er noe provoserende så ligger det noe i det, selv om mye her rett og slett er mobbing og til en viss grad skadefryd? Kan selv ikke bedømme om ps3 onlinedelen er en katastrofe som han sier så kan ikke noen innvie meg i hvordan det fungerer? La oss diskutere utsagnene eller stenge tråden, hva?

Lenke til kommentar

Synes det er litt kjekt når produsentene driver litt drittkasting :D

 

Værre med f.eks Philips, Blir de f.eks spurt; "Hva er best av Philips og Braun barbermaskiner", svarer de noe som: "Det er to forsjellige skjæresystemer og kan ikke sammenlignes, det viktigste er at kunden kjøper en god maskin"

 

Selv om jeg vil tro at omlag 90% foretrekker Philips maskiner!

 

Sony har alltid vært i overkant positive om egne produkter, og stort sett alltid rakket ned på konkurentene! Dette er gjennomsyret i hele organisasjonen, og om du snakker med de om tv eller ps2, spiller det ingen rolle, det konkurentene tilbyr er søppel!

Lenke til kommentar
You read it right. Peter Moore, a vice president for Microsoft, asked in a recent interview, "Tell me why you would buy a $600 PS3?" He went on to explain, "People are going to buy two [machines]. They're going to buy an Xbox and they're going to buy a Wii ... for the price of one PS3."

 

Ganske arrogant den også.. og direct attack for ingen annen grunn enn å lage kaos :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...