Gå til innhold

Sony er talentløse ihht MS Moore


Knebel

Anbefalte innlegg

kanskje dette forumet skulle gjøre som moderatorene i dette forumet?

 

Beyond

 

Først quotes det en masse fra intervjuet med MS Moore, og så svarer moderatoren med en gang.

 

Locked in accordance with forum rules. Don't create PR threads unless they contain valueable information. Otherwise it is considered trolling by proxy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kanskje dette forumet skulle gjøre som moderatorene i dette forumet?

 

Beyond

 

Først quotes det en masse fra intervjuet med MS Moore, og så svarer moderatoren med en gang.

 

Locked in accordance with forum rules. Don't create PR threads unless they contain valueable information. Otherwise it is considered trolling by proxy

7692192[/snapback]

 

Nå har de stort sett nulltoleranse der inne for slikt.. Men de er nok en smule selektive i dette tilfellet ja.. På Neogaf ruller og går det forøvrig..

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=137468

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Da slipper du å kjøpe PS3 også da ;) . Har du anelse om hvor mye dritt Sony har kastet på X360.

7690760[/snapback]

 

 

Har du en link?

7691024[/snapback]

 

http://www.ps3today.com/Blogs/JournalBlogV...qs/blr_129.aspx

 

En kjapp google fant denne siden... Står det er fra 19 Jul 2005, men en par av disse gullkorna må vel ha kommet etter denne datoen.. Ellers kan vel denne listen ti-dobbles!

 

“Beating us for a short moment is like accidentally winning a point from a Shihan (Karate master), and Microsoft is still not a black belt. Just like with their operating systems, they might come out with something good around the third generation of their release.”

 

“Microsoft shoots for the moon. Sony shoots for the sun.”

 

"This time, Microsoft has stated clearly that it is going after PlayStation. However, they're going not after the PlayStation 3, but the PlayStation 2. They were looking at 2, and that's why Xbox 360 became like that."

 

“Microsoft is trailing behind us, but they are not a threat. They are good at improving [on products], but we will be advancing to the next level with revolutionary technology.”

 

His most interesting comment was maybe this one “If processors of high performance and wide bandwidth like the Cell were linked together without sufficient security, a worldwide system crash could occur with one attack.”

Lenke til kommentar

Jeg har selv ps3 og xbox360 og jeg må faktisk si at online tjenesten på ps3 suger iforhold til xbox360.

 

Mitt første inntrykk med Playstation shop var bra, måten det var bygd opp på, men det fungerer veldig veldig dårlig etter jeg hadde testet det litt.

 

Så er litt enig, er riktignok gratis men det er jo ingenting der, og det går sykt tregt. Jeg betaler heller litt for at ting skal funke.

 

Men jeg har ikke brukt ps3 så mye enda, og mye kan bli bedre med firmware updates men forløbig imponerer ikke sony mye.

 

Det er mine 2 cent.

Lenke til kommentar

Skitkasting mellom Sony og MS er vel strengt tatt ikke noe nytt, er det vel? De 2 har jo vært i strupen på hverandre siden Xbox. What else is new?

 

Den ene latterlige kommentaren fra en utvikler parreres med en like latterlig kommentar fra motparten. Slik går det.

 

Synes 2 store gigante som MS og Sony burde være for god til å falle ned på dette skitkastings nivået de 2 har havnet på. Det er direkte latterlig at den ene etter den andre innenfor Sony og MS oppfører seg direkte barnslig når de krangler.

 

For min del fremstår begge selskapene som noen furtene småunger, som krangler over samme lekebil i sandkasse, selv om det er 2 av samme slag.

Lenke til kommentar
Skitkasting mellom Sony og MS er vel strengt tatt ikke noe nytt, er det vel? De 2 har jo vært i strupen på hverandre siden Xbox. What else is new?

 

Den ene latterlige kommentaren fra en utvikler parreres med en like latterlig kommentar fra motparten. Slik går det.

 

Synes 2 store gigante som MS og Sony burde være for god til å falle ned på dette skitkastings nivået de 2 har havnet på. Det er direkte latterlig at den ene etter den andre innenfor Sony og MS oppfører seg direkte barnslig når de krangler.

 

For min del fremstår begge selskapene som noen furtene småunger, som krangler over samme lekebil i sandkasse, selv om det er 2 av samme slag.

7693863[/snapback]

 

Det er sant det.. Takk for linken DIP.. Jeg må bare flire av Gærne Ken.. Fyren er jo vannvittig :!: :!:

 

Underholdende er det uten tvil..

 

Men jeg kom til å tenke på en ting i hovedartikkelen min her. Hentyder Moore til at Japanerne rett og slett mangler evner i DNA'et sitt for å kunne lage nettverksløsninger for spill? Kan man rett og slett lese det som rasisme ved et uhell? :whistle:

 

Jeg vet at det selvfølgelig ikke ment sånn.. ;)

 

 

EDIT: @Torrevieja:

Det er egentlig de jeg harsellerer med i denne tråden.. Jeg får fnatt av de kommentarene.

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

Men jeg kom til å tenke på en ting i hovedartikkelen min her. Hentyder Moore til at Japanerne rett og slett mangler evner i DNA'et sitt for å kunne lage nettverksløsninger for spill? Kan man rett og slett lese det som rasisme ved et uhell? :whistle:

 

Jeg vet at det selvfølgelig ikke ment sånn.. ;)

7693938[/snapback]

Sony er et internasjonalt selskap som ikke bare består av japanere. Peter Moore sier at det er ikke i Sony sitt DNA osv osv. Jeg veit ikke hvordan du greier å stokke "Sony" om til ordet "Japanere", men bra gjort er det ihvertfall

Lenke til kommentar

Må vel egentlig si at Moore, Kuturagi og Reggie er alle kjent for å være småville, litt arrogante og hypeproduserende karer. Det er jo det som er deler av jobben deres, og skape blest.

 

Ingen av dem slår dog Steve Balmer ( Microsoft ) når det gjelder humor og villskap. Alle som har sett videoen der han bruser inn på scenen foran talerstolen og begynner å danse og rope vilt, vet hva jeg snakker om. :D

 

Forøvrig er det vel slik at Kuturagi har gått over i en annen stilling og det er vel nå Phil Harrison tror jeg som innehar rollen som hype og PR mann.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Må vel egentlig si at Moore, Kuturagi og Reggie er alle kjent for å være småville, litt arrogante og hypeproduserende karer. Det er jo det som er deler av jobben deres, og skape blest.

 

Ingen av dem slår dog Steve Balmer ( Microsoft ) når det gjelder humor og villskap. Alle som har sett videoen der han bruser inn på scenen foran talerstolen og begynner å danse og rope vilt, vet hva jeg snakker om. :D

 

Forøvrig er det vel slik at Kuturagi har gått over i en annen stilling og det er vel nå Phil Harrison tror jeg som innehar rollen som hype og PR mann.

7694326[/snapback]

 

Er det ikke Kaz som har jobben til Gærneken nå da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...