Gå til innhold

Gears Of War MapPack1 ute på xboxlivemarketplace!

xFreakyx

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

nå er Gears of War multiplayer map pack1 ute på marketplace! laster den ned nå :thumbup:

hehae ble litt for ivrig der folkens! det var visst bare en FILM av dissa nye mapsene gitt.. herregud! :cry:

Endret av MoFFi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk ikke med meg hele teksten gitt! sto bare Gears Of War map pack1. men så var det bare en film av den. jaja det så iaffall spennende ut! og jeg gleder meg enda mer til disse mapsene kommer :thumbup:

Skrevet (endret)

haha hvis du leter litt mer på den nedlasbart innholdslista så finner du bretta! :!:

De har en størrelse på ca 98mb

Seriøst, de har lagt ute i hele dag! å jeg har spilt de ett par timer nå! Let grundig gjennom den lista. :thumbup:

Endret av LordShaft
Skrevet
haha hvis du leter litt mer på den nedlasbart innholdslista så finner du bretta!  :!:

De har en størrelse på ca 98mb

Nederst på lista skal du finne dem  :p

7689968[/snapback]

hahaha jeg er så eid av Marketplace :whistle: jaja da ble det MP maps alikevel! takker :thumbup: ganske så tøft tema man får også!

Skrevet

Driv for tida og byggjer heimekinoen. Lerret er komen opp, prosjektor [sanyo Z5] er på veg.

Har derfor hatt ei lengre pause frå Gears of War. Gledar meg som ein unge til å spele det på 100", istadenfor på 32" LCDen :)

Skrevet

Ja du som meg har hatt ein sold mengde uker borte fra GeOW, og det føltes i dag. Sånn ca. elendig spilling i dag. Deilig å spille å nye Sony 50" dog :wee:

*brag alarm 2k7*

Forøvrig fikk eg eit meget godt inntrykk av de nye brettene, herlige saker!

Skrevet
Driv for tida og byggjer heimekinoen. Lerret er komen opp, prosjektor [sanyo Z5] er på veg.

Har derfor hatt ei lengre pause frå Gears of War. Gledar meg som ein unge til å spele det på 100", istadenfor på 32" LCDen :)

7691817[/snapback]

Gled deg deg! Jeg har 92" og en Benq 8720 prosjektor. Det er konge å spille på.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

æddabædda jeg har 120" hahha jeg har størst... :p

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Er det bare jeg som ikke har funnet et eneste våpen på Raven banen? Eneste jeg finner er granater...

7696751[/snapback]

det er bare granater der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...