Gå til innhold

Den Store Aksjetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaring med programmet "WinTrade" på nordnet? Står det koster 99kr måneden for vanlige kunder og at det er gratis for bonuskunder. men så står det at avgift for ordredybde kommer i tillegg. hva betyr det?

Koster x-kroner ekstra om du vil ha live kurser og ordredybde, dette kommer i tillegg til 99,- som er fast i måneden.

 

99+100,- for å ta et eksempel.

 

Jeg betaler vell

 

99+125

Dette fordi jeg også har live kurser fra NYSE.

Lenke til kommentar

Denne tråden begynner å bli morsom :D

 

Gogl er et svært spekulativt case, men det er dumt å stå utenfor bulk i disse tider. Har derfor spicet opp porteføljen med bla. gogl. Hvis vi ser oppgangen i gogl i forhold til oppgangen fro hadde når tankratene gikk til himmels, har gogl ennå langt igjen å gå.

 

Jim Cramer er en klovn. Les The Intelligent Investor av Ben Graham. Boken er en klassiker og kjente investorer som Buffet, Munger etc. har tuftet sin investeringsfilosofi på denne boken.

Lenke til kommentar

Jeg vet GOGL var kjempe bra i dag, men er det noen som har hatt en like god dag på porteføljen som meg i dag?

 

Tror det må være min beste dag, hvis jeg ser på porteføljen samlet..

 

EDIT: den det står 0,00% på er ikke ute på oslo børs, og er derfor ikke oppdatert som de andre..

post-36697-1193672225_thumb.jpg

Endret av Daniel-G
Lenke til kommentar

Wow.. Bra det! Herlig altså..

 

Gleder meg til i morgen også.. oppgang i Usa og resten av Europa.. Spennende om vi bryter All-Time-High i løpet av de neste dagene..

 

Mest usikker på FAST, som viser resultatet i morgen.. sist gang gikk jo drit dårlig ihvertfall..

Endret av Daniel-G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...