Gå til innhold

Den Store Aksjetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Aiaiai, ser ut som jeg har skutt gullfuglen igjen. Fantastisk stigning på FunCom-aksjen nå!

Du kjøpte i går?

Ja, den gjør det bra nå, for se hvor lenge det varer. 

Håper for deres og din del at det går bra framover, de trenger en suksess nå!

 

Kjøpte for noen dager siden, så har fin avkastning nå. Men ser at spillet selger over all forventning og at Funcom tilogmed har severkapasitetsproblemer pga for mange spillere, så jeg sitter tight enn så lenge.

Lenke til kommentar

 

 

Aiaiai, ser ut som jeg har skutt gullfuglen igjen. Fantastisk stigning på FunCom-aksjen nå!

Du kjøpte i går?

Ja, den gjør det bra nå, for se hvor lenge det varer. 

Håper for deres og din del at det går bra framover, de trenger en suksess nå!

 

Kjøpte for noen dager siden, så har fin avkastning nå. Men ser at spillet selger over all forventning og at Funcom tilogmed har severkapasitetsproblemer pga for mange spillere, så jeg sitter tight enn så lenge.

 

Høres fornuftig ut, er jo bare å følge med på steam/twitch osv for å se om populariteten synker også vurdere å selge.

Lenke til kommentar

 

 

 

Aiaiai, ser ut som jeg har skutt gullfuglen igjen. Fantastisk stigning på FunCom-aksjen nå!

Du kjøpte i går?

Ja, den gjør det bra nå, for se hvor lenge det varer. 

Håper for deres og din del at det går bra framover, de trenger en suksess nå!

 

Kjøpte for noen dager siden, så har fin avkastning nå. Men ser at spillet selger over all forventning og at Funcom tilogmed har severkapasitetsproblemer pga for mange spillere, så jeg sitter tight enn så lenge.

 

Høres fornuftig ut, er jo bare å følge med på steam/twitch osv for å se om populariteten synker også vurdere å selge.

 

Ja, jeg synes det er vanskelig å forutse denne aksjen. Potensiale for videre vekst er stor om antall spillere bare øker og øker, noe det som oftest gjør, og kommer det en god kvartalsrapport i mai så snakker vi fort dobling av dagens kurs. Er vanskelig å sette noen stoploss på denne også, siden aksjen går opp og ned som en jojo.

Lenke til kommentar

 

 

Kan godt være..

 

Jeg har tallet fra http://www.dn.no/nyheter/finans/2017/02/01/1327/Borskommentar/dette-er-smalig-av-john-fredriksen

 

"Det morsomme er at vi vil raskt få en fasit på hvem av Trøim og Fredriksen som har størst tillit i kapitalmarkedene. Trøim starter opp sitt eget riggselskap Borr Drilling, som nå prises til 2,5 milliarder kroner, og det uten gjeld. Seadrill prises til 8,4 milliarder kroner, og har 80 milliarder kroner i gjeld. "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...