Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

16. mai-kampane står for døra:

 

Tromsø - LSK

Brann - FFK

Stabæk - Odd

VIF - Sandefjord

Viking - Lyn

SIF - Aalesund

RBK - Start

 

Brann har ikkje tapt på 16. mai sidan 2002, det blir store forventingar av supporterene. Kun siger er godt nok. Med stappfull stadion i ryggen bør Brann klare den kampen, FFK har ikkje hatt den beste sesongstarten, men i fotball kan alt skje.

8617810[/snapback]

Rettere sagt, i Tippeligaen kan alt skje.

8617835[/snapback]

 

Enda mer rettere sakt, i Tippeligaen skjer alt

8619355[/snapback]

 

 

Helt riktig sagt: Alt skjer i Tippeligaen!

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Njaa....om kvaliteten på de spillerne som kommer fra utlandet, blir så veldig mye dårligere, tviler jeg igrunn litt på. Er jo stort sett svenske og danske spillere, i tillegg til "hjemvendte" proffer, som har tjent godt på denne artistskatten.

 

Spillere fra andre deler av Europa, og ellers i Verden, trur jeg neppe kommer hit pga skattenivået. For disse "talentene" er Norge viktig som et springbrett til andre europeiske ligaer, der de store pengene er, så et par år med norsk skatt tviler jeg på er så veldig viktig for disse.

 

Men hvis dette kan føre til mer lokal satsning, så mener jeg det er positivt. Men jeg tviler på det. Er nok i andre regelverk det må strammes inn for at det skal skje.

 

 

Pantera

8618496[/snapback]

Leste visst feil der ja. Men det kan absolutt ha noe positiv effekt når det gjelder yngre spillere,da de kan bli satset mer på i stedet for disse stjernene som hentes hjem fordi stjernene ikke lenger ser så mye penger i den norske serien som de gjorde i utgangspunktet.

 

Når det gjelder morgendagens runde tror jeg vi vil få noe lignende dette:

 

Tromsø - LSK(Hjemme eller uavgjort)

Brann - FFK(Bør virkelig bli hjemme)

Stabæk - Odd(Usikker,men tror hjemme)

VIF - Sandefjord(Hjemme eller uavgjort)

Viking - Lyn(Hjemme)

SIF - Aalesund(Åpen men tror hjemme pga kampen mot rbk)

RBK - Start(Uavgjort)

Lenke til kommentar
Når det gjelder morgendagens runde tror jeg vi vil få noe lignende dette:

 

Tromsø - LSK(Hjemme eller uavgjort)

Brann - FFK(Bør virkelig bli hjemme)

Stabæk - Odd(Usikker,men tror hjemme)

VIF - Sandefjord(Hjemme eller uavgjort)

Viking - Lyn(Hjemme)

SIF - Aalesund(Åpen men tror hjemme pga kampen mot rbk)

RBK - Start(Uavgjort)

8619902[/snapback]

 

Tromsø - LSK -helgardert på tippekupongen. Alltid jevnt mellom disse på Alfheim. Holder en knapp på LSK, som har god flyt nå.)

 

Brann - FFK -Brann bør vinne denne kampen, ja. Viste svakheter sist, men skal eie FFK hjemme.

 

Stabæk - Odd -klar hjemmeseier her og.

 

VIF - Sandefjord -enda en kamp jeg ville helgardert. Normalt en klar VIF-seier, men de er jo så dårlige foran mål. Kan like gjerne bli 3 poeng til Sandefjord her.

 

Viking - Lyn -med skader og karantener hos Viking (er vel 2 som må sone), trur jeg Lyn vinner denne..

 

SIF - Ålesund -klar hjemmeseier.

 

RBK - Start - usikker...normalt burde det være en grei hjemmeseier, men hva er egentlig normalt med årets sesong. Start må klare seg uten Strømstad, så de kan få det tøft.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Tromsø - LSK

LSK får det hardt. Uavgjort eller knepen LSK seier. Tipper 1-1.

 

Brann - FFK(Bør virkelig bli hjemme)

Brann vinner med to mål.

 

Stabæk - Odd(Usikker,men tror hjemme)

Stabæk BØR ta Odd Grenland hjemme.

 

VIF - Sandefjord(Hjemme eller uavgjort)

Knepen VIF-seier eller uavgjort. SIF er et undervurdert lag. Tror likevel ikke de blir undervurdert imorgen.

 

Viking - Lyn(Hjemme)

0-0 Lang vei. Håper ikke Zebra skal vise Viking igjen...

 

SIF - Aalesund(Åpen men tror hjemme pga kampen mot rbk)

SIF mister han svensken resten av sesongen. Det må løsne for Aafk snart. U eller borteseier.

 

RBK - Start(Uavgjort)

RBK har ikke vunnet på 16.mai siden 2003. 3-0 her både i 05 og 06. Håper på hjemmeseier så klart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...